De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Mogguh

ik schuif even gauw een cracker naar binnen en een kop koffie en dan ga ik naar Z.

Mijn moeder wil schilderen in huis.. lekker schilderen.

Beetje jammer van mijn snotkop.
Succes Bieb

Wat gaan jullie schilderen eigenlijk?
de plafonds in de wc,hal en woonkamer.

en daarna in die zelfde ruimtes ook alle muren.

mijn moeder heeft vorige week nieuwe vloeren gekregen en tja...dan moet ineens alles hé

Maar gelukkig heb ik er geen hekel aan.

Ik trok mijn oude broek aan die ik hiervoor bewaard heb en met verhuizen voor het laatst aangehad heb (eind juli) en die is me een partij te groot

Het lijkt nu wel jaren 80 met een riem aangesnoerd..
Hahaha, Gaaf Bieb! Jij shlanke vrouw!

Veel succes met je snot
Echt Rat? Niet werken omdat je een dikke lip hebt?

Zou niet eens in me opkomen om niet te gaan....
Ik ga eens een leuk jurrekie opsnorren. Vanavond lekker uiteten met 2 oud collega's. Zin in!
Môgge dames!

Ik zit op wacht want tussen 11 en 1 wordt onze nieuwe tuinset bezorgd! Jaja, lekker positief...ik ga er straks gewoon op zitten

TH, hou je je koppie even in de gaten? Zo'n metalen ding geeft niet echt mee hè...succes hoor!

Rat, is lip alweer geslonken? Ben het qua niet gaan werken wel een klein beetje eens met Cis hoor, maar goed..je moet het zelf weten.

Bieb, jij stoere schilderes met je te grote broek Kan je als een echt bouwvakker gaan hijsen En de verfdampen branden je snottebellen misschien wel weg?

Zo, tijd voor koffie!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
hahahahah olijf, ik zie je al zitten met je winterjas en dikke deken. (ik zou het ook doen )

wat goed biebs, dat je klusbroek te groot is. Ik klus altijd in de broeken van itsman. Die passen gewoon (zijn alleen een beetje lang)

Ratteke ik was er nog even goed over aan het nadenken (ik wilde namelijk niet vervelend overkomen omdat ik niet zo van discussies hou) maar ik zou gaan werken met een dikke lip. Snap dat jij overweegt om thuis te blijven, maar vroeg me wel af wat je baas daarvan zegt. Ik zou met zoiets niet hoeven aan te komen dat weet ik wel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo, tuinset is bezorgd
zit je al buiten te blauwbekken olijf
Heel demonstratief, want nieuwe tuinset, dus gebruiken
quote:Francisca_ schreef op 10 februari 2011 @ 10:42:

Echt Rat? Niet werken omdat je een dikke lip hebt?

Zou niet eens in me opkomen om niet te gaan....

Ik ga wel werken hoor, ben er ook al. Alleen het was écht te erg om gelijk over straat te gaan. Heb even gezeten, hond uitgelaten en met sjaal voor mond naar het werk gegaan.

verdoving gaat nu uitwerken. Ook altijd zo'n raar gevoel.
En mijn baas vindt daar helemaal niks van en die heeft daar ook niks van te vinden. Als ik al had besloten om thuis te blijven kost me dat gewoon een paar uur verlof.
quote:Ratteke schreef op 10 februari 2011 @ 09:48:

Ik ben weer terug. Met een dikke lip! Ik zie er niet uit zeg. Ik blijf ook nog maar mooi thuis. Als het wat minder is ga ik wel naar mijn werk. Ik ga nu echt niet over straat. En graag iets beter lezen. Ik heb nergens gezegd dat ik helemaal niet naar mijn werk ga.
Wat lijkt me dat heerlijk, als je vrij wil, gewoon vrij kan nemen.

Ik kan dat niet, moet altijd back-up geregeld worden. Als een ander vrij wil, betekent dat dat ik haar klanten en uitzendkrachten over moet nemen, dus 2x zo hard werken....
Ratje, Cis schreef toch ook nergens dat je helemaal niet zou gaan werken? Alleen op dat moment. Niet gelijk je stekels zo opzetten. Ik hoop dat je lip gauw weer normale proporties heeft en dat je verder geen pijn hebt. Werk ze verder!
quote:Francisca_ schreef op 10 februari 2011 @ 11:41:

Wat lijkt me dat heerlijk, als je vrij wil, gewoon vrij kan nemen.

Ik kan dat niet, moet altijd back-up geregeld worden. Als een ander vrij wil, betekent dat dat ik haar klanten en uitzendkrachten over moet nemen, dus 2x zo hard werken....

Ik vergeet nog wel eens dat mijn vrij nemen voor anderen niet zo vanzelfsprekend is. Ik kan idd vrij nemen wanneer ik maar wil.

Ik heb zelfs één keer 's ochtends opgebeld om te zeggen dat ik die dag vrij nam want ik had geen zin om op te staan.

Of om 9 uur denken 'wat is het mooi weer, ik ga naar huis in de tuin liggen' dan kan dat.

In alle jaren heb ik één keer geen verlof gekregen omdat dat niet kon. En ik werk hier al sinds 1994.
Dat is inderdaad heel anders dan bij mij Rat, dat kan bij mij echt niet zomaar. Want dan zadel ik mijn collega's op met een groot probleem
Ik wilde dat ik mijn heks kon bellen nu met dat ik geen zin heb om te werken en vrij neem

*sleept zich naar het werk*
Nee hè, weer schilders in/rond het huis....aaaargh. Ze moeten alles nalopen en het kelderraampje nog doen. Tuurlijk net toen ik (eindelijk) een wilde gaan douchen. Nou ja...nog maar een kopje koffie dan
Toen je een wilde douche wilde nemen?

Of een wilde... wat? He?

Ik heb chocola... en colalight... en een dikke kont

Dus chocola blijft dicht
Ik douche altijd enorm wild

Nou ja, kelderraampje is klaar dus schilder weer gewieberd. Nu staan ze alleen nog buiten te koekeloeren. Ff koffie opdrinken en dan spring ik toch maar eens heel wild onder die douche
Ik zie het helemaal voor me.
Ik heb mezelf net een wake up light kado gegeven. Morgen wordt ie bezorgd, ik word gek van dat slechte wakker worden. Ga gewoon testen of het werkt en anders gaat 'ie terug.
Er stonden hier op intranet ook wakkerwordtips online... Zal eens kijken of ik ze op kan snorren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven