Bar Too Much * 189 *
maandag 7 februari 2011 om 19:15
dinsdag 8 februari 2011 om 17:47
quote:Jonari schreef op 07 februari 2011 @ 18:49:
Hoop dat Vriend snel weer opknapt. Nog steeds hevig 'in love' Hippie? Leuk is dat
Jootje, ik ben hevig onder de indruk van deze man!
Helaas is ie nog steeds niet goed te pas, was vanmiddag even bij hem, maar o, wat is ie ziek!
Heb de knollen op en moet nog een gesprek ( gevecht ) aan met zoontje's paps.... En ik zie er zoooo tegenop....
Hoop dat Vriend snel weer opknapt. Nog steeds hevig 'in love' Hippie? Leuk is dat
Jootje, ik ben hevig onder de indruk van deze man!
Helaas is ie nog steeds niet goed te pas, was vanmiddag even bij hem, maar o, wat is ie ziek!
Heb de knollen op en moet nog een gesprek ( gevecht ) aan met zoontje's paps.... En ik zie er zoooo tegenop....
donderdag 10 februari 2011 om 11:43
Wat vervelend dat zoontje weer ziek is. Hier ook erg grijs buiten, wat een verschil met dat mooie weer van gisteren. Kreeg zomaar zin om wat aan de tuin te doen. Poes van de buurman kwam me gelijk helpen Heb sinds begin december zelf geen kat meer, mis het wel heel erg. In het voorjaar maar op zoek naar een nieuwe!
vrijdag 11 februari 2011 om 11:17
Kan me er wel wat bij voorstellen Jo, dat je poes mist!
Wordt het er 1 uit het asiel of een kitten? Lekker gewerkt in de tuin, datmis ik dus,ik heb een klein schiettuintje waar niet veel aan te werken valt...
Strkasmet zoontje naar HA en hopen dat het niet is wat ik denk dat het is... Duimmaar flink voor ons, want ik zit nu aan de eettafel en zoontje ligt op de bank 5 meter van mij af en hier hòòr ik zijn darmpjes te keer gaan!
Wordt het er 1 uit het asiel of een kitten? Lekker gewerkt in de tuin, datmis ik dus,ik heb een klein schiettuintje waar niet veel aan te werken valt...
Strkasmet zoontje naar HA en hopen dat het niet is wat ik denk dat het is... Duimmaar flink voor ons, want ik zit nu aan de eettafel en zoontje ligt op de bank 5 meter van mij af en hier hòòr ik zijn darmpjes te keer gaan!
vrijdag 11 februari 2011 om 15:38
vrijdag 11 februari 2011 om 17:26
vrijdag 11 februari 2011 om 21:07
Zoontje ligt in ziekenhuis en heeft 2 klisma's gehad. Heeft helaas niet de uitwerking waar we op hadden gehoopt. Hij blijft overgeven dus een infuus. Zijn dunne darm zit full of shit en dat moet eruit. De maag is ook vergroot wat duid op irritatie. We hopen allemaal ( vrees zelf tegen beter weten in ) dat het infuus de verlichting geeft die nodig is, zo niet dan wordt het wederom een operatie.
Ik moet even een paar foontjes plegen, eten, douchen en dan ga ik ook logeren in het beste hotel wat je je maar kan bedenken.....
Ondanks mijn shit wens iknullie allemaal een fijn weekend!
Ik moet even een paar foontjes plegen, eten, douchen en dan ga ik ook logeren in het beste hotel wat je je maar kan bedenken.....
Ondanks mijn shit wens iknullie allemaal een fijn weekend!