betaalbare vlooienband katten
donderdag 10 februari 2011 om 13:30
Ik heb sinds 2 weken weer 2 katten in mijn appartement. Ik wil ze allebei een vlooienband geven. Vroeger kon je die voor weinig bij het Kruidvat of bij AH halen, maar die verkopen ze niet meer. Kom ik bij de dierenspeciaalzaak, betaal ik bijna 10 euro per vlooienband. Heeft iemand nog een portemonnevriendelijk idee?
donderdag 10 februari 2011 om 13:43
donderdag 10 februari 2011 om 13:47
donderdag 10 februari 2011 om 14:10
Ik was dus vandaag bij de Action, geen vlooienbanden. Ook nog nagevraagd.
En Mylene-V, ik heb de druppels van het Kruidvat en dan gaat het dus om kort werkende stof, bedoeld om het aanwezige kruipende materiaal even van de kaart te vegen.
Ik wil nu graag vlooienbanden als 'onderhouds'-actie, omdat ik niet denk dat alles mijn huis al uit is.
Quaker, ik ga straks even bij de Plus langs.
En Mylene-V, ik heb de druppels van het Kruidvat en dan gaat het dus om kort werkende stof, bedoeld om het aanwezige kruipende materiaal even van de kaart te vegen.
Ik wil nu graag vlooienbanden als 'onderhouds'-actie, omdat ik niet denk dat alles mijn huis al uit is.
Quaker, ik ga straks even bij de Plus langs.
donderdag 10 februari 2011 om 14:22
Ik ga ieder half jaar even met mijn katten naar de dierenarts voor een injectie Program. Zijn ze een halfjaar vlovrij. Het is niet het goedkoopste spul, maar het werkt top.
Bij vlooienbandjes heb je toch vaak dat "het bereik" beperkt is zodat vlooien rond de staart niet bereikt worden. En de werking neemt snel af.
Bij vlooienbandjes heb je toch vaak dat "het bereik" beperkt is zodat vlooien rond de staart niet bereikt worden. En de werking neemt snel af.
donderdag 10 februari 2011 om 14:45
Ik zou eens uitrekenen of een vlooienband echt wel goedkoper is. Goeie druppels helpen ook tegen vlooieneitjes en niet alleen tegen de levende vlooien. En die werken 2 maanden normaal dus reken dat uit.
Verder heeft het geen zin als je niet je deurmatten en kleden enz. inspuit met vlooienspray. Want een vlooienband helpt alleen tegen bestaande vlooien en vlooien leggen per stuk en per dag 21 eitjes. Verder is het een feit dat er maar 5 % van de vlooien op de kat zitten, de rest zit toch in het huis.
Verder heeft het geen zin als je niet je deurmatten en kleden enz. inspuit met vlooienspray. Want een vlooienband helpt alleen tegen bestaande vlooien en vlooien leggen per stuk en per dag 21 eitjes. Verder is het een feit dat er maar 5 % van de vlooien op de kat zitten, de rest zit toch in het huis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven