Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Maar vertel eens Amaal, Ibiza voor zomervakantie?
Hallo allemaal!

hel, gecondoleerd en heel veel sterkte Wat is dat nog snel gegaan Gaat het een beetje daar?

Compu: jij ook een vervelend dat het allemaal weer op jou neer komt. Gaat het wel goed met de kinders?

Star, wat zielig zeg voor meisje! Had Ceetje daar ook last van? En wat stoer dat ze zo goed mee deed met het zwemmen!

Amalia, wat een gezeur zeg met die tickets! Niet normaal die wijzigingskosten. Kan je weer van op vakantie. Gaat het goed met de kinders, is niemand meer ziekig?

Jinny, dus Oudste geen zin meer in zwemmen, moeilijk. Een fase of vindt hij de juffen niet leuk?

Suze, schiet de verouwing op? En meisje nu toch lachend naar les?

Bridges, goed zeg van T Ik vind het wel een gek idee, T en T schelen iets meer dan een week en mijn T gaat gewoon naar groep 2 door dat data gedoe. Hij heeft nu wel veel meer "moet"werkjes en doet mee met groep 2 maar gaat dus gewoon naar groep 2. Had het er gisteren toevallig nog met man over, in zijn vriendeboekje staan dan ook kindjes die okt/nov op school zijn gekomen en zijn dus bijna een jaar jonger en die gaan dan ook naar groep 2. Nou ja hij vermaakt zich nog prima.

Mal, bij jullie alles weer goed? Vandaag is toch de dag?
Bij ons is T gelukkig ook weer beter, merkte de afgelopen dagen nog wel dat zijn energieniveau nog laag was maar sinds gisteren gaat alles weer als vanouds.

Afgelopen donderdag nog een gesprek op school gehad. Ze begon met het feit dat T sinds het vorige gesprek veel rustiger is geworden, hij doet goed mee in de klas, is ontzettend met letters bezig en doet alles wat hij moet doen. Hij vindt zelf een werkje uitkiezen wel leuker dan de moet werkjes maar doet ze verder zonder mokken, hij is sociaal en verteld honderduit.

En L gaat steeds meer richting 2 jaar en daarmee zeg ik genoeg denk ik Wat een DramaKing pfffff. Maar gelukkig is hij meestal heel lief, leuk en schattig zijn haha. Waar ik/we alleen moeite mee hebben is zijn vasthoudendheid, als hij iets wil en dat niet krijgt gaat hij dus huilen, nou ja huilen, echt tot over zijn toeren met verslikken en alles erbij en zodra hij hoort dat wij iets gaan doen is hij meteen stil maar als hij dan merkt dat er nog niet gebeurt wat hij wil, weer schreeuwen/huilen en dat dan gewoon heeeeeel lang volhouden

Weekend was heerlijk, daarover later meer. Het werk roept
Fijn van het gesprek Enka! Nu dus L meer in de picture.. Die laat je lekker consequent blijven oefenen dus...zucht...

Haha Jin, niet bedankt dan.

Nog geen bloeduitslagen van CG. Ik merk wel dat ze iets fitter is, liever is. Ik juich voorzichtig.

CB gaat goed, smult van grote fruithappen en is altijd blij.

Nog nieuws op ogenvlak? Of heb je het inmiddels geplaatst op de groep?

Star, beterschap met Eetje. Was je geschrokken? Heb je medicatie die ze ook gaat innnemen? Sterkte!
-n
-n

Leuk zoekplaatje.

Eetje heeft nu 1 dosis prednison gehad, als morgen niet beter, weer eentje.

Fitter en liever klinkt positief Compu. Grietje heeft gewoon zon nodig en lekker buiten. Winter sucks.
Prednison werkt vaak wel snel en goed Star. Is het een zetpil? .

Compu, klinkt fijn van dat voorzichtig juichen. Wanneer komen de bloeduitslagen? Ik had vanochtend op de groep geplaatst over oog.

Amalia, mooi klote dat het zo duur is. Hopelijk helpt de klachtenbrief!

Enka, juffen oke. De ene is helaas niet zo daadkrachtig en oudste heeft dat door en neemt een loopje daarmee. Alles is al weken echt drama, maakt niet uit wat, dus het zwemmen ook. Zo is hij helaas. Hopelijk gaat het met de tijd der jaren wat beter. Fijn dat T. weer wat fitter is en dat het weekend leuk was. Enka, dat van die leeftijdsgrens is hier ook. Eigenlijk best gek, maar een grens moet getrokken worden he.
Star, wat naar voor Eetje, hoop dat het snel werkt.

Enka, jij vroeg naar de uitslag maar die is 2 weken uitgesteld. Balen, maar het is niet anders.

Ik hou het verder kort want het loopt niet zo lekker hier. Oorontsteking bij Mr J, hoge koorts, veel epilepsie vannacht en nu overdag veel lichte aanvallen, en ik ga zo even een AB-kuurtje ophalen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, Getsie, ook zo aan kwakkelen. Oorontsteking doet zeer! Balen dat er weer antibiotica geslikt moet worden. Heeft dat ook invloed op de epilepsie? Beterschap!
Jin, hebben jullie nog ergo met Oudste?

Ik weet niet in welke vorm het is, aan het werk

En nu thuis , jeeeeee lekker. Maar goed, het is een drankje.
Star, we gaan in de meivakantie naar Ibiza, zomer weten we nog niet. Ik ben wel even klaar met vakanties boeken ha ha.

We gaan eerst nog skien, zonder kinderen. Vergeet dat steeds bijna doordat ik al naar die meivakantie keek en af en toe ook aan de zomervakantie zit te denken.

Hoe is het met Eetje nu? Al wat beter?

Mal wat sneu voor J!! Weer ab, balen zeg. Hoe vaak mag je dat eigenlijk krijgen?

Compu wat fijn dat het (een beetje) beter gaat met meisje. Nu nog met vent wat beter en dan is het weer helemaal happy in huize Compu. Lekker dat mannetje zo goed eet. Hier zijn bietjes favoriet. Gisteren wat verse spinazie gegeven, vond ze ook om te smullen! Gekookte appel vind ze ook lekker, peer, banaan, sinasappel en mandarijn (meng ik altijd een beetje met een stukje banaan omdat dat anders zo sappig is). Bloemkool vindt ze ook erg lekker.

Jin, al stoere joggingbroeken gescoord?
Gelukkig een makkelijk kuurtje, 1 keer per dag 4ml, 3 dagen.

Dus ik hoef nog maar 2 keer te vechten nu met kind

Amalia, volgens mij heeft hij al een jaar geen AB meer gehad, dus het kan wel weer eens
quote:Star schreef op 10 februari 2011 @ 14:02:

Jin, hebben jullie nog ergo met Oudste?

Ik weet niet in welke vorm het is, aan het werk

En nu thuis , jeeeeee lekker. Maar goed, het is een drankje.En hoe is het nu met Eetje? Erg moe zeker van de afgelopen nacht?
Star, zal wel even een update schrijven op de groep over oudste. Slikt ze het drankje braaf? Hoe is het nu?

Amalia, leuk al die vakanties. Hier heeft man helaas geen zomervakantie gekregen (geen vrij, wel aangevraagd maar afgewezen), nou ja, vinden wel een tijdverdrijf.

Lekker rustig. Heel stuk met jongste gewandeld uit de kita en haal straks oudste weer op bij een vriendje. Hij speelt daar voor het eerst, ben benieuwd.
Luxe leventje hoor Amaal

Eetje heeft een heel wit bekkie, maar ze klinkt een stuk minder schor gelukkig!
Ik lees het wel op de groep Jin

Drankje ging goed denk ik, ik heb Starman niet horen piepen
Toch niet leuk Star, een Irish en een Little Patient.
Zo, heb bij de h&m even wat redelijk-verantwoorde-maar-toch-het-blijven-trainingsbroeken gescoord.
Nou de Irish Patient heeft goed zijn best gedaan met de Little Patient.

Echte Trainingsbroeken? Van Glimstof?
Proest, nee joggingbroeken, van die simpele effen van katoen oid.
Ik vrees dat ik toch weer ga bestellen:

www.g-rilla.nl

Heb er twee en ze blijven echt zo mooi!
Wat een leuke site, dat boze konijn vind ik geweldig
Leuk he? Echt mooie kwaliteit. Heb ze gemaild of ze ook naar Jinny leveren. En anders maar via mijn moeke of zuster.

Oudste nu even heel dwars en koppig, maar hij heeft leuk gespeeld bij Kumpel .
Arme Eetje! Ze had er ook lang last van zeg! Maxi heeft het dan wel de hele nacht, maar 's morgens verdwijnt het weer langzaam.

Hel, voor morgen.

Ik voel me niet helemaal top vandaag, ben bang dat Pamax me met z'n keelontsteking aangestoken heeft, dus duik er lekker vroeg in.
Haii

Hier even lichtepaniek in de tent, kreeg allemaal errors van harddiskproblemen, da was nie fijn nie, bleek virus te zijn....moet je ook maar weten...

Toch wel handig een man die dat dan weer vrij krijgt...

Jin: lastig lijkt me dat. Praten erover gaat niet met de grote man?

Leuke site idd, ik vind de krokodil wel erg leuk!

mamax: Beterschap.

Star: wat sneu, hopelijk helpt prednison.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven