Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja het moet lente worden!! dan ontstaan er meestal wel leuke ''love dingetjes'' toch?!, Hier ook frustie!! Mijn allereerste date smsde dat hij mij nog steeds leuk vind waarop ik vervolgens eerlijk naar hem toe ben, en nu laat hij niks meer horen. GRRR nummer maar weer verwijderd en ben er weer klaar mee. Heb hem dit ook gesmst. Marit toch nog niet toe aan iets!! PFFFF soms zo het gevoel alsof ik altijd alleen blijf, sneu he!
quote:Poezelig schreef op 09 februari 2011 @ 08:00:

Valentijn, snik heb er ook geen . Ik wil er ook 1.

Do you wanna be mine valetine?

Ex is weer terug in zijn hok. Door dit gezeur denk ik dan wel weer gelijk. Mannen, laat maar... zijn maar eigenlijk goed voor een ding. Onzin natuurlijk, op dit moment geen zin in gedoe.

Ben daardoor niet meer zo actief met ID. Kijk of er nog gekeken is, verwijder de mannen die ik niks vind en verder doe ik helemaal niks. Weet nog steeds niet of het wel/niet bij me past. Word er iig erg onrustig van. Dus denk het niet.

@ Asurrrrre: Je hebt meldplicht. Ga me toch straks niet vertellen dat je zodra je door DE deur stapte in katzwijm bent gevallen hé?! Kunnen we hier niet handelen.

Rest van de ladies, veel plezier met jullie wilde mannen 2J's, verkering, etc..

Secret: Ik doe mee met de workshop voodoopoppen.
Nog een optie voor Valentijnsdag;

http://www.speeddatewestbrabant.nl

Durf natuurlijk niet alleen.....;-)
quote:rara70 schreef op 09 februari 2011 @ 17:33:

Nog een optie voor Valentijnsdag;

http://www.speeddatewestbrabant.nl

Durf natuurlijk niet alleen.....;-)Leuk! Welke regio kom jij vandaan Rara?
Woon in West-Brabant...en jij?
@Anniemal leuk hoor 'bezet' . Geniet er lekker van en ook alvast een fijne valentijnsdag met je man!

@Aliveandkicking; Herkenbaar het gevoel van geen zin in gedoe en mannen laat maar. Doe het rustig aan en ID past niet bij iedereen.

@Marit, frusterend van dat met date 1. Komt vanzelf dat je wel de iemand tegenkomt!

@Rara erg vervelend van vage man dat je het gevoel hebt dat je geen prioriteit bent. Heb je het al tegen hem gezegd van je gevoel en dat je boos bent? Ik kan ook niet tegen dat onzekere gevoel wat je dan krijgt.

@amandroe; leuk die verliefdheid, maar toch nog kunnen studeren?

@roosje, afspreken is spannend, maar ook wel erg leuk...

@melanthe; goed dat jij het netjes hebt gehouden, ondanks dat hij niet stopt met contact opnemen

@secret_key, vervelend zeg dat je het gevoel hebt gebruik te zijn...lekker laten gaan...

Sorry als ik iemand vergeten ben, er wordt zoveel geschreven op dit topic.

Met mijn wildeman gaat het goed....zie hem morgen weer en zitten nu op msn erg leuk en gezellig. Ook al voor over twee weken een dagje weg afgesproken dus wel een leuk vooruitzicht.
quote:rara70 schreef op 09 februari 2011 @ 19:59:

Woon in West-Brabant...en jij?Noord-Oost.. Regio Den Bosch...
Ik dus in de buurt van Bergen op Zoom...

Misschien ook wel wat kort dag...maar zijn er meer meiden die het zien zitten om te speeddaten? Dan kunnen we natuurlijk wel eens wat organiseren!

Lijkt me leuk, al wordt het vast weer;"een ervaring rijker en een illussie armer". Hahaha..
Wel een leuk idee een speeddate, nog nooit gedaan. Maar wil ik nu niet doen....veelste leuk met wildeman....

Maar mochten jullie het gaan doen dan hoor ik graag jullie ervaringen/verhalen
Ja, heb nog wel kunnen studeren..

Heb net weer even met hem gebeld (1,5 uur ) en het klikt gewoon echt goed tussen ons. We kunnen praten over serieuze dingen maar ook ontzettend met elkaar lachen! Ik had nog niet opgehangen of ik kreeg al weer een sms met kuskuskuskus (x20 ). Oeh, heb het echt flink te pakken vrees ik....

Sorry dat ik dit topic steeds kom vervuilen met mijn vlinders....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
bij "millionaire matchmaker" doen ze het ook, dus waarom niet :p
Leuk hoor amandroe!! wat mij betreft mag je het vullen met jou vlinder!

Wanneer zie je hem weer? (sorry als je dat al hebt geschreven)
quote:amandroe schreef op 09 februari 2011 @ 20:23:

Ja, heb nog wel kunnen studeren..

Heb net weer even met hem gebeld (1,5 uur ) en het klikt gewoon echt goed tussen ons. We kunnen praten over serieuze dingen maar ook ontzettend met elkaar lachen! Ik had nog niet opgehangen of ik kreeg al weer een sms met kuskuskuskus (x20 ). Oeh, heb het echt flink te pakken vrees ik....

Sorry dat ik dit topic steeds kom vervuilen met mijn vlinders....hihi het is leuk om te lezen hoor!
quote:Maggyt schreef op 09 februari 2011 @ 20:24:

Leuk hoor amandroe!! wat mij betreft mag je het vullen met jou vlinder!

Wanneer zie je hem weer? (sorry als je dat al hebt geschreven)Vrijdag en zaterdag en maandag sowieso.. haha.. misschien zondag ook nog wel... Het scheelt enorm dat we bij elkaar in de buurt wonen
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
@Amandroe; dat is dan een leuk vooruitzicht! Geniet ervan!
Rara , lijkt me inderdaad ook wel eens leuk speeddaten.

maar inderdaad Maandag wel heel kort dag, heb ergens idee dat het ook voor zo'n organisatie te kort dag is.

A&K yesssss je mag m'n valentijn zijn (bling bling)

Snap helemaal wat je bedoelt, dat je dan weer een terug val krijgt in Mannen grrrrrrrrr door ex.

amandroe,,tuurlijk mag je hier zwijmelen

Maggyt, ook met valentijnafgesproken met wildeman?
@amandroe.heerlijk je gang gaan...Geeft ons weer hoop hoor!!!

Voor mij nooit weer speeddate, twee gedaan...dan is de datingsite zo gek nog niet
mmmmm speeddate, weet niet of dat mijn ding is.....

aman nou dat klinkt zekers goed zeg heerlijk voor je :-)

pffff ben gaar, ist al weekend? gisteraaf kwam hij weer ff langs, vind t best moeilijk dat hij zo druk is maar wat hij ook zelf zegt hij heeft vanaf december geen dag voor zichzelf gehad dus dat zegt ook wel wat...nou ja we gaan het zien, hij laat wel zien dat hij t probeert, waarom voel ik me dan blehhh?
quote:miepie2303 schreef op 10 februari 2011 @ 08:10:

nou ja we gaan het zien, hij laat wel zien dat hij t probeert, waarom voel ik me dan blehhh?Omdat je hem gewon heel erg leuk vindt en hem vaak wilt zien
@Mirjam, lijkt me bijzonder vermoeiend dat speeddaten, was dat voor jou ook zo?

Voormalig Dateman is nu geïrriteerd en op zijn *** getrapt, bah. Ik ben eerlijk geweest. Hij heeft nu kennelijk een gekrenkt ego, ik zit nog steeds ziek thuis. (ben hier nu zelf een beetje gekrenkt over, alsof ik het voor mijn lol zo doe. Ik heb het geprobeerd, het lukte niet/werkte niet. Tsja).
Speeddaten lijkt me helemaal niks.

Vandaag duidelijk geworden dat ik me totaal niet op mannen concenteer.

Zelfs bij Ikea lopen wildemannen. :-) Sprak me op een leuke manier aan. Weet z'n naam. Weet dat hij ook alleen is, maar...

Hij had vrij snel zijn afdeling voor die dag gevonden en ik zeg met mijn stomme kop. Succes met het vinden van je oven en loop door! Dom, dom, dom. Had natuurlijk gewoon moeten vragen of ik hem moest helpen met uitzoeken.

Daarna nog wel ernstig vertraagd door de ikea gelopen maar niet meer gezien.

Ga nu maar op MP een oproep zetten. Kijken en hopen of het werkt.
@A&K; wat leuk! Dus je hebt wel een tijdje met em staan praten als je naam en burgerlijke staat al weet? Misschien is hij ook wel op zoek naar jou via MP! Zou wel een mooie lovestory worden dan!

Ik ben nog steeds boos.....losert heeft helemaal niks van zich laten horen....geen sms, geen mailtje, helemaal niks! Ik natuurlijk ook niet, maar ik vindt dat hij nu maar eens aan zet is. Ik had natuurlijk de zondag voorgesteld om elkaar te zien, hem nog ge-sms-ed en daarbij; hij weet dat ik aardig ziek ben geweest de afgelopen week!

Nah ja....zo leer je iemand pas echt kennen!

Nog voor de belangstellenden;

http://www.gerardlenting.nl/voodoo/voodoo.html
@A&K, hopelijk levert het iets op! Moet eigenlijk ook naar Ikea binnenkort... hmz..

@Rara, wat een sukkel, echt. Zou ik ook pissig om zijn.
Hehe, Rara, wanneer moeten we bij jou zijn voor die cursus?
zo is het druk en hou ik het niet meer bij en zo is het stil

mmmm Rara wat een vage gast zeg... ik zou echt pislink worden! hij kan toch enigzins interesse tonen in het feit dat je ziek bent?

pfff ben blij als het weekend is, ik ben gaaaarrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven