Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Dan stuur ik ook maar gewoon een kerstkaart

even AK in voor adres dan maar.

Ik vind jullie ook gezellig!
Ik slaap ook altijd met gsm op mijn nachtkastje bij gebrek aan wekker

en voor jeweetmaarnooit telefoontjes en smsjes!

Trusten vast!
pim, wat een mooie wens, mag ik me erbij aansluiten?

Lieve bam, ik ben nog niet in Ak geweest, maar vrees al wat ik daar lezen ga....een hele dikke kus alvast!

Bloosem, sterkte morgen op je laatste dag!

Over haren trekken specifiek heb ik geen tips, maar wel over zenuwtrekjes. Misschien telt dat ook? GGheeft namelijk al zijn hele leventje last van zenuwtics, de ene periode erger dan de andere. Tip van arts was destijds: als het geen schadelijke tic is laat het maar, probeer af te leiden, Bij afleren ontstaat waarschijnlijk een andere. Bij GG was dat ook inderdaad zo.

Pfff, was zeef vanmorgen: ben vergeten voor KK ene nachtluier in de tas te doen èn heb logger/veldbed niet compleet meegeven, nu maar hopen dat opa en oma nog aan slapen toekomen vannacht!
Ik ga ook maar slapen, denk ik. Bloes, veel plezier en vooral veel succes morgen!

Welterusten, ladies!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oké, geen Nintendo kopen dus

Barney heeft net gespeeld, ik weet niet eens gewonnen of verloren, maar Elvis gaat nu ook naar bed, snel afsluiten dus, voordat ik hier weer tot half 2 zit, zoals eerder deze week

truste!

veel liefs

*kus*
Later is nu
bahbahbahbahbahbahbahbah voor bam. Het is toch iets anders dan waar ik bang voor was, maar dit is afschuwelijk. Lieverd, ook hier een kus.
Zou er nog een forumster in Wijchen wonen denken jullie?
Hoezo dat Toet?

Pft, het was weer vroeg hier. Vietje was om 5.10 uur wakker. Niet gek dat dat jong niet te genieten is de helft van de tijd. Ik heb alweer het nodige gepiep gehoord. Jootje was om half 7 op en Mootje ligt nog wel lekker op bed (jaloers).

Pim, wat een mooie wensen voor iedereen. Dankjewel.
Omdat daar de postcodekanjer gaat vallen, Meave...

Helaas is het te laat om alsnog te verhuizen.
Wat wilde ik nou toch typen?
Goedenmorgen!

Ik hoop dat u allen goed heeft kunnen slapen!

En dan, Toet, wil je haar/hem per direct uitnodigen in de kroeg voor een superrondje, nu je de drank weer eens geproefd hebt?

En kunnen we de postcodeloterij ook aanklagen, dat hij nooit bij ons valt, die kanjer? (en áls ie dan een keertje bij ons valt, kan ik me nog druk gaan maken over het feit dat ik géén lot heb, ligt niet aan hun, we hebben weer de nodige ' herinneringen' gehad, dat we niet gereageerd hebben, maar toch)

Zo Meave, jij hebt er dus alweer een dag opzitten?

Ik hoorde vanmorgen wéér de verwarming uitslaan, te leeg. Moest bijgevuld. En dat ging weer eens mis met losschietende slangen enzo. brr. Het kraantje moet vervangen, want dáár lekt het, maar dat moet ik dan dus doen en zie ik tegenop. Soms, heeeel soms zou ik willen dat Elvis wat technischer was. Maarja, dat is hij nou eenmaal niet.

Fijne dag iedereen!

(f)
Later is nu
Aha. Postcodekanjer.
wat is de postcode van onze kroeg eigenlijk? Kunnen we ook samen een postcodelot nemen? En de kroeg voor deze gelegenheid in Wychen plaatsen?
Later is nu
Dat is moeilijk Dream

we kunnen nog wel met z'n allen een Oudejaarslot kopen!
5.10, arme Meave! Gaat het een beetje? Vannacht Dot op sirenestand, ik was zo moe met koppijn dat ik tegen GG gezegd heb "ik wérk morgen!", oordopjes heb ingedaan en me heb omgedraaid. Vanochtend bleek dat het nog een hele toer geweest was, maar ja, hij is thuis met de meiden, ik zit op het forum op kantoor. Nog evenwat dingen afronden (heel, heel vervelende klus vanochtend geklaard, ben er zo opgelucht van!), dan zelf ook naar huis en gezellig naar trouwerij. Tussendoor meisjes thuisbrengen, met ze eten en ze aan oppas overdragen en dan terug met GG voor feestje. Gezelligheid!

Verder, ja, nieuwjaar... Ik word altijd vreselijk sentimenteel van nieuw jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, terugkijken, koesteren, missen, verwachten: van alles. Pim heeft het mooilief gewenst voor iedereen!

Later meer, of morgen, nu nog werken en morgen, o! Morgen zie ik jullie, dat is ook zo!! O, nu al zin.
Hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken morgen??
Er was stress op het werk.

Achterstanden moesten ingehaald worden.

Drukdrukdruk.

En of er alstjeblieft iemand van het secretariaat kon werken om de telefoon te beantwoorden, want dat konden ze er niet bij hebben. Smeekpeeuwjammer.

Dat het bedrijf eigenlijk dicht is deze weken en de telefoon ook gewoon op anhtwoordapparaat kon blijven staan mocht niet baten; de achterstand en dus de stress was te groot.

Raden jullie het al?

Ik werk vandaag!

ALS ENIGE!!!!

Het pand is verlaten, er is werkelijk niemand en die pleuristelefoon gaat alleen voor telefoontjes die ik tóch niet kan beantwoorden met mijn poep-en-een-scheet werkervaring hier.

Maar mijn mailbox; mijn mailbox staat wel vol. Met spoedopdrachten. Spoedopdrachten die ik nog nooit gedaan heb, en ook nog niet kan plaatsen.

Dus bel ik collega's. Collega's die opeens wél vakantie hebben en dus not amused zijn vanwege mijn inbreuk op hun vrije tijd. GRMMBBLLL, ik wil opslag!!!
Jeetje Meave, wat een vreselijk nieuws weer. Het houdt maar niet op zeg.

Bam, ook hier een dikke voor je. Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen vannacht.

Leuk Lil, een bruiloft. Ik ben dol op bruiloften. Ik wordt altijd zo blij van alles uit de categorie pril geluk.

Gisteren bij de kapper trouwens iets mafs gehoord. Vrienden van de kapster zijn afgelopen vrijdag getrouwd. Ze waren samen op huwelijksreis gegaan. Kreeg de kapster gisteren een sms-je binnen dat alles prima was, dat de vakantie geslaagd was, maar dat ze op weg waren naar huis. Schijnt dat ze er nooit goed tegen kunnen om wat langer samen te zijn. Lijkt me toch een ietwat vreemde basis voor een huwelijk.

Mims, fijn om te horen dat je weer een stuk bent opgeknapt. Ik heb veel aan je gedacht deze kerst. Blij om te horen dat de oude dames het je in ieder geval iets makkelijker hebben weten te maken. Het leest inderdaad als een film.

Als het een pratende stofzuiger is die Mops heeft gekregen heeft Bikkel trouwens dezelfde.

Bentetje, hoe is het nu met je knie? Hopelijk niet teveel last gehad na het werken. Rustig aan doen hoor. Ook je werk heeft er niets aan als je je knie niet eerst goed laat herstellen.

Pim, wat een mooie wensen voor het nieuwe jaar.

Hier hebben we ook een lekkere kerst achter de rug. Eerste kerstdag lekker thuis gebleven met zijn viertjes. Beetje aangerommeld. 's Avonds lekker samen gegeten. Gewoon net ietsje luxer dan anders.

Tweede kerstdag moest ik 's ochtends werken. 's Avonds zijn mijn schoonouders hier komen eten. Was lekker en gezellig.
Ik heb even naar mijn werk gebeld en inderdaad, Mims neemt op!
Kijk, dan zijn sommige telefoontjes opeens wél weer leuk!

Pratende stofzuigers? Het moet niet gekker worden...

Nee, hoor, deze is geluidsloos. Mops praat namelijk genoeg voor al mijn en haar huishoudelijke apparaten bij elkaar!

Nog iemand nodig, daar op jullie werk?
Zat...join the club.

Al heb ik op dit moment ook tranende ogen van de Excel-bestanden, dus of je er iets mee opschiet?

En ik heb een lamme bureaustoel, dus lig ik iedere vijf minuten met mijn kinnebak op mijn bureau.
Een lancerende bureaustoel, zo klinkt het meer. De excelbestanden kan ik wel aan, de werkreizen in combinatie met alles wat minder. Afijn.

Ben jij al wel weer beter genoeg om te werken, Mims?
Ach, het klinkt wat kinky zo nu en dan aan de telefoon, maar zolang ik me niet te buiten ga aan chocolademelk-uit-de-machine lukt het heel aardig.

Ik ben al behoorlijk beter, en dat laatste randje niet beter is prima onder controle te houden met een half paracetamolletje.

Die bureaustoel is rete-irritant, ik zak telkens meer naar beneden.

Ben me nu aan het bedenken welke collega ik kan pesten door zijn of haar stoel stiekem met de mijne te verwisselen.

Toch jammer dat Bloes hier nog geen bureautje heeft, gnagnagna....X-D
mimsey wijzigde dit bericht op 28-12-2007 13:00
Reden: ittitant is géén woord
% gewijzigd
Oei, dat is wel lastig Mims.

En dat van die collega's vind ik raar. Eerst moet je komen helpen en dan zijn zij er niet? Wazig.

Wow, eerder terugkomen van een huwelijksreis, omdat je zolang niet met elkaar kunt zijn?

sorry, misschien niet lachwekkend, maar het komt wel grappig over op mij. Ook wel triest, trouwens. Wat stel je je dan bij een huwelijk voor?

Half 2 hebben we afgesproken morgen, toch? Daar ga ik in elk geval van uit.

leukleukleuk

Later is nu
Tja, ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik kan ook niet heel lang met iemand samen op elkaars lip zitten. Zelfs niet met Hero. Ik heb mijn "eigen-tijd" nodig, eigen ademruimte. Als ik vroeger met mijn ouders op vakantie was, was ik ook regelmatig gewoon een paar uur weg, verdwenen. Er zelf op uit. Anders draai ik door.

Hero had gelukkig hetzelfde, en daarom lukte het ons elkaar die ademruimte te geven, zelfs als we fysiek wel dicht bij elkaar in de buurt waren. Klinkt heel vaag, maar dan "verdween" één van beiden gewoon even in zichzelf.

Ben ooit eens op een vakantie naar Afrika geweest waarin dat niet mogelijk was. Geweldige dingen gezien, maar ik dacht dat ik gek werd zonder mijn broodnodige "Mimsey-zelf-tijd".

Kan me voorstellen dat je een partner hebt waarmee je een prima relatie hebt, maar dat je op vakantie met zoiets geconfronteerd wordt. Daar heb je in het dagelijks leven dan toch geen last van, wnat dan is er voldoende zelf-tijd mogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven