Restaurantweek maart 2011

01-02-2011 10:45 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er mensen die ook dit jaar weer naar de restuarantweek gaan?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Zelf zal ik ook gaan, waarschijnlijk een restaurant in het Zuiden van het land.
Dank je Suikervrij!

Er staat nu een reservering bij Karakter in Rotterdam. Ben benieuwd ^__^
Super, gereserveerd voor Raedhuys in Duiven!

osiipossie, ja inderdaad raar dat je bij sommige restaurants voor netzoveel of zelfs minder normaal ook kan eten.

Je kan vaak wel tijdens de restaurantweek nog vrijgekomen couverts reserveren. Zo hebben wij vorige keer ook kromme dissel gereserveerd.
Reservering voor De Swaen in Oisterwijk staat, heeft iemand al een ervaring met dit restaurant?
Ik ga dineren bij Paul van Waarden in Rijwijk (1 ster), en de dag erna een verjaardagslunch in Onder de Linde in Noordwijk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Moondancer schreef op 05 februari 2011 @ 11:06:

Wij willen dit jaar ook gaan. We willen misschien naar Bij Raggers in Noordwijk. Maar die staat nog niet op de lijst van deelnemende restaurants zag ik. Hopelijk komt dat nog. En Boerengat in Rotterdam zou het ook zomaar kunnen worden.

Hij staat erbij hoor!

http://www.restaurantweek ... g/restaurants/bij_raggers
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jaaa gelukt, wij gaan dineren bij 't Raedthuys in Duiven

Vogende keer wordt het hunting lodge

Iedereen alvast veel plezier en ik lees altijd heel graag de ervaringen!

Wij gaan naar de Engel en ook naar Boerengat!
Oh, Boerengat. Heerlijke herinneringen aan. Ga er van het weekend weer een keer heen.

Zo te zien heeft iedereen toch wat leuks kunnen vinden. Ja, die sterrenrestaurants blijft gewoon lastig, maar goed.
Ook gereserveerd! Thanks!
Schuddebuikje, wel dag ga jij? Komen we elkaar misschien nog tegen. Wij gaan vrijdagavond.
Ik ga naar le Marron en Villa Copera.
geniet nooit met mate
hey Kabouter, regio-genoot

Le Marron is geweldig evenals Villa Copera, jullie gaan genieten!!

@twaalfseptember, het zou maar zo kunnen dat we elkaar 'zien'
.... maar we zullen er maar geen viva-meet van maken hé, is niet zo leuk voor de mannen
Gereserveerd bij Fred! Stom hoe dat werkt, zit ik een beetje lijstjes door te kijken, is alleen alles met ster volgeboekt en dat vind ik dan ergens suf, dat mensen alleen daar op af gaan. Maar ja, wat moet je anders? Van elk restaurant gaan bekijken hoe de recensies zijn en of het normaliter wel zo duur is dat het echt zin heeft om er met de restaurantweek heen te gaan kost je ook een week.

Maar ik ben erg benieuwd!
Tja, de Michelin ster geeft natuurlijk een bepaalde kwaliteitsgarantie. Het is een soort cut off point, restaurants die er net onder zitten kunnen in principe net zo geweldig goed zijn.

Ik heb ook Fred, en nu ie volgeboekt
Voor mensen die nog wat zoeken op de grens Utrecht/Gelderland: 't Kalkoentje in Rhenen. Daar zijn wij vorig jaar geweest en het was heerlijk. Klein, intiem en zit echt heeeeel dicht tegen een ster aan.
Oh, was jij dat! Ik probeerde net nog even voor 3 te reserveren, omdat ik nog bedacht dat een lekkerbekkige vriend van ons vast ook mee wil, maar hij zit nu inderdaad vol

En precies, restaurants die tegen die ster aanzitten kunnen even fantastisch zijn, alleen weet je dus niet zo snel welke dat zijn. Ik had nog gehoopt op de Utrechtsedwarstafel in Amsterdam, daar heb ik een keer gegeten en dat was waanzinnig goed, maar die doet helaas niet mee.
Hè? Op de site staat toch reserveren vanaf 16 februari, of ben ik nou gek?
The time is now
Psst, Banba, op de vorige pagina staan een link en een code, daarmee kun je nu al reserveren..
Vraagje: krijg je een 'restaurantweekmenu' of kun je van de kaart kiezen?

(wil namelijk geen vis/vlees, tafelgenoot misschien juist wel)

edit: schijnbaar een verrassingsmenu in die week, kan wel dieet/allergie doorgeven.
Fred zal wel extra tafels hebben vrijgegeven dan. Ik heb afgelopen woensdag gekeken en toen was het al helemaal volgeboekt. Misschien komen er dan komende week als de reservering "officieel" opengaat nog wel tafels bij.
quote:Banba schreef op 11 februari 2011 @ 00:18:

Hè? Op de site staat toch reserveren vanaf 16 februari, of ben ik nou gek? De 16e gaat het open voor het "gewone' publiek. Vantevoren worden er altijd al inlogcodes vrijgegeven voor bepaalde groepen en meestal is er wel iemand zo aardig om dat hier neer te zetten.
Had je voor de hele week gekeken bij Fred, ossiepossie? Ik heb op maandag gereserveerd. Maar misschien geven ze het inderdaad wel in fases vrij.
Vaak zijn er ook mensen die voor meerdere restaurants reserveren en dan toch nog wat afzeggen. En restaurants houden vaak nog wat tafels vrij voor "gewone" bezoekers. Krijgen ze die niet kunnen ze zo maar nog wat tafels bijkomen voor restaurantweek.

Dus regelmatig kijken, loont wel heb ik gemerkt.
Ik krijg iedere keer een foutmelding, grrrrr. Wat doe ik fout?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven