Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nippo: mijn mond valt open van zoveel creativiteit! ik ga deze opsomming even ergens opslaan, dan kan ik daar altijd op terugkomen als het nodig is.
Ik had vandaag geen zin in bloedprikken Miffy .

Nippo, bedankt voor de ideeën. Ik heb zelf inderdaad iets soortgelijks in gedachten. Ik wil ook kartonnen zwaarden en dolken met ze knutselen (hout leek me nog leuker, maar niet zo handig met een stel doldrieste 5-jarigen) en we gaan ook muffins versieren (en opeten). En dan piratenpannenkoeken maken, die we op de grond met handen gaan opeten (piraten eten natuurlijk niet aan een tafel).

En tussendoor moeten ze opdrachtjes doen en als het droog is laat ik ze een speurtocht doen en dan een schat in de speeltuin opgraven. En als de spelletjes niet lukken, dan laat ik ze een grote treinbaan bouwen met de Duplo-rails . Gelukkig komen we maar 4 jongetjes (als ze allemaal weer beter zijn, dus het moet te doen zijn).
Arme Mini loopt met haar ziel onder haar arm: ze wil dolgraag afspreken met een vriendje maar het mislukt steeds. Vandaag zouden we weer een poging wagen, ze belt hem al vanaf half 10 maar het wil maar niet.
Sok, ik zit bij je vriendin, te wachten op amoxicilline, want de huisarts hoorde een ontsteking in mijn longen. Gaat lekker met die longen hier!
oeps, miffy, beterschap! Vermoedelijk is je weerstand niet helemaal optimaal door alle toestanden; niet gek dat een virus zich dan wat meer doet gelden dan als je optimaal fit zou zijn.

hoop dat de amoxi snel aanslaat!

als je een drukke, dunne dame met brilletje treft (vermoed het niet, maar toch), doe haar de groeten.
Hopen maar dat je dan echt gaat opknappen Mif!
Mini net over het nieuws dat Mubarak is afgetreden:'Maar hij wilde toch niet weg? Hij werd zeker gek van dat gejank:'Weg Mubarak, weg Mubarak!'

De kindertjes liggen in bed, alles is al opgeruimd, en ik wacht met smart op de srv-wagen zodat ik koekjes kan scoren
srv? bestaat ie nog? echt?

hier een totaal over de zeik meisje, en een oervervelend jongetje, meisje was denk ik moe, te druk geweest en nog steeds niet helemaal fit, jongetje had een beetje last van peuterpuberteit.

Ik haalde hem op van de PSZ en hij wilde totaal niet meewerken, ging de juf duwen ipv gedag zeggen, op de grond liggen, weglopen etc. Ik vroeg of ie al de hele ochtend zo was geweest op de PSZ, zegt ze; ja, eerlijk gezegd wel oeps.

Balen van mini's speelafspraak. Limoen d'r date liep ook bijna mis. Ze speelt regelmatig met 2 verschillende meisjes, en van de week hadden die 2 meisjes voor het eerst met elkaar afgesproken, Limoen was stikjaloers, vandaag bedacht het ene meisje zich op het laatste moment en wilde toch met Limoen spelen. Denk dat ik ze volgende week maar allebei uitnodig om gedoe te voorkomen, alhoewel ik niet zeker weet of het dan wel goed gaat.

Miffy, toch een ontsteking dus, balen zeg, goed dat je toch even bij de dokter langs bent gegaan. Beterschap!

Nog een ander akkefietje met man ook, dus de stemming is hier beneden vriespunt helaas.

Jeetje, Nippo, wat een activiteiten heb je verzonnen zeg, knap hoor! ik doe ze ook kopieren en opslaan voor een later feeestje.

En jouw feestideeen klinken ook leuk Anky, wordt vast en zeker een geslaagd feestje. Zwaarden zijn hier iig een succes, zelfs Limoen speelt ermee. Ze hebben er hier 1 van , jawat is het, foam ofzo.
ach wat een droppie die mannie, ik ben eenzaam
Snoezig hé.

En de srv bestaat nog, komt twee keer in de week hier door de wijk. Dus mijn koekjes en chocolade (en chips voor man) zijn binnen.

Gezelllig is het bij jou Citro .

Mini baalde als een stekker maar ze wilde ook niet met iemand anders afspreken want ze had met hem afgesproken. Wij (zijn moeder en ik) vermoeden een stille, wederzijdse liefde. Van de week kwamen we hem tegen bij de friettent (woensdag was de speeldate ook mislukt en was ze behoorlijk chaggie), hij begon te stralen, zij begon te stralen maar dan wel allebei cool blijven doen. Zo lief
Poeh, ik raad jullie ernstig aan om nooit je eigen kartonnen zwaarden te gaan maken. Ik heb net 7 van die krengen in elkaar geprutst en ik ben het helemaal zat. Verder ook nog muffins gemaakt en 30 pannenkoeken gebakken. Nu nog wat spelletjes bedenken en een piratendiploma fabrieken en dan ben ik het wel weer zat. En nu maar hopen dat alle uitgenodigden komen, anders heb ik die rotzwaarden nog voor niets gemaakt ook .

Beterschap Miffy. Ik had 4 maanden na de geboorte van Maby ook longontsteking en ik ben er nog best lang ziek zwak en misselijk van geweest. Weet het nog zo goed omdat ik toen 10 dagen geen borstvoeding mocht geven en dus heul veul gekolfd heb in die periode (stond ik 's nachts op om te kolven terwijl A-man Maby een fles met diepvriesmelk gaf....ik leek wel gek ).
Anky, ik had bij het Kruidvat van die foam dingen gekocht voor een prikkie. En wist je dat je pannenkoeken en muffins ook gewoon kunt kopen? Ik bewonder je huisvlijt, maar ik vraag me ook een beetje af waarom je het jezelf niet wat makkelijker maakt.

Bah Miffy, longontsteking. Kinderen krijgen is toch echt een aanslag op je conditie.
Waarom kreeg je geen AB waarmee je mocht voeden, Anky? (Oh, wacht, ben jij overgevoelig voor amoxicilline?)

Van de srv wagen dacht ik echt dat 'ie uitgestorven was
Ik heb me zojuist verbaasd over al diegenen die beweren hun dochter zonder problemen op de vagina te kussen. Zie je het voor je? Het zijn vast dezelfden die denken dat ze uit hun vagina plassen. Ik heb me voorgenomen om er in ieder geval voor te zorgen dat mijn kinderen weten hoe het anatomisch in elkaar zit.
Ik had het al gezien Nip

Kant-en-klare pannenkoeken zijn niet zo lekker als verse, zelfde geldt voor muffins. Maar allebei tegelijk en dan ook nog in die hoeveelheden is wel een beetje veel. Maar jij wordt zennnn van bakken toch Ank?
Er zijn ook mensen die hetzelfde deel van een vrouwenlijf billen noemen. Da's nog verder uit de richting
Oh ja, Sok, het was heel druk in de apotheek, en eigenlijk weet ik al niet meer of ik iemand heb gezien die aan je signalement voldeed.
Dat had ik ook gelezen en ik vind het ook wat vreemd
quote:nippo schreef op 11 februari 2011 @ 21:23:

Anky, ik had bij het Kruidvat van die foam dingen gekocht voor een prikkie. En wist je dat je pannenkoeken en muffins ook gewoon kunt kopen? Ik bewonder je huisvlijt, maar ik vraag me ook een beetje af waarom je het jezelf niet wat makkelijker maakt.

Ja, dat vraag ik mezelf ook weleens af. Af en toe snap ik mezelf echt niet .
quote:Miffy schreef op 11 februari 2011 @ 21:25:

Waarom kreeg je geen AB waarmee je mocht voeden, Anky? (Oh, wacht, ben jij overgevoelig voor amoxicilline?)

Van de srv wagen dacht ik echt dat 'ie uitgestorven was Van wat ik destijds van de arts begreep waren de bezinkingswaarden in mijn bloed dusdanig hoog, dat er alleen AB mogelijk was waarmee ik niet mocht voeden. Ik was daar destijds niet echt gelukkig mee, weet nog dat ik eindeloos heb lopen bellen om via een NL arts van die neusspray te krijgen.
Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat Anky (want vroeg me hetzelfde af als Nippo) of me verdenkt van amateurpsychologie, maar ben je ergens voor op de loop? ik heb het idee dat je wel erg bezig bent altijd maar bezig te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel..
quote:Miffy schreef op 11 februari 2011 @ 21:30:

Er zijn ook mensen die hetzelfde deel van een vrouwenlijf billen noemen. Da's nog verder uit de richting Limoen noemt het voorbillen, en daar blijft ze stug aan vasthouden.
Waar heeft ze dat dan vandaan? Ik ken dat alleen van het viva-forum. Nippa zei ook wel eens billen, maar dat heb ik gewoon meteen gecorrigeerd.
Zegt A-man dan niet dat je gek bent?

Ik heb inmiddels geleerd dat het niet altijd beter is als je het zelf doet. Al helemaal niet voor jezelf. Het geeft zoveel rust om dingen eens lekker makkelijk te doen of uit te besteden. En ik merk ook dat ik leuker ben omdat ik al die stress niet heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven