Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Mal, ik had dacht dat hij laatst ook had gehad, maar dan ´valt het mee´ gelukkig. Ik hoop dat het snel aanslaat. Hoe is het met je buik? Ben je nog een beetje flexibel of gaat het wat moeilijker allemaal?

Ha Mamax! Ojee, niet ziek worden hoor!!

Star, Eetje gaat de goede kant weer op? Ik hoop op een rustige nacht voor jullie allemaal

En stoere zwemfoto's op je hyves, leuk!

Hel, veel sterkte morgen!!!

Voor Desje gekocht! Leuk hoor, meisjes ha ha.
Bam, knappe man hoor!

Zie nu dat er volgens mij kabouters op het jurkje staan! Ha ha, nou moet ik vast steeds aan Hel denken als ze het jurkje aan heeft, die noemt de koters toch altijd kabouters?
Hier momenteel een onwijs lieve, grappige, schattige Juul.

Hij is ook zo grappig, dat ik de halve dag in een deuk lig met die aap van mij. En voor de vernadering staan zijn oren ook nog eens aan, dat is ook een verademing
Mal: beterschap. Hij kwakkelt wel lekker de laatste weken, wordt tijd voor beter weer!
quote:Jinny schreef op 10 februari 2011 @ 18:32:

Oudste nu even heel dwars en koppig, maar hij heeft leuk gespeeld bij Kumpel .Kumpel? Is dat een naam?
Wat een snoezig jurkje Amaal, heel leuk!

Bam, handig zo'n IT-erT thuis

Mamax, aanval was ook wel over hoor 's ochtends, toen had ze alleen nog nare blafhoest. Moet je werken vandaag? Of niet lekker als je nu al ziek zou zijn

Hier wel ziek helaas. Stomme rotwinter.
Star, ben je nu zelf ook ziek? Beterschap! Hoe gaat het met Eetje nu?

Amalia, wat een leuk jurkje! Ik kan nog wel aardig uit de voeten met mijn grote buik. Het went he?

Hel, hoe gaat het met jullie?

Mamax, jij ook beterschap. Niks aan keelontsteking.

Jinny, leuke site met die shirts!

Bam, wat leuk dat Juul weer zo'n pretletter is de laatste tijd.

Wij hebben eindelijk weer een nacht doorgeslapen, wat een heerlijkheid. Mr J nog wel ziek, maar ligt nu lekker op de bank tv te kijken en heeft net zijn medicijntjes keurig opgedronken (was een beetje strijd gisteren). Nu straks nog de AB er in, en dan ben ik helemaal blij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Yep, sinds woensdag al aan het kwakkelen, maar toch gaan werken ook gisteren en nu echt overal pijn en au en snot en zielig enzo

Eetje gisteravond wel weer even benauwd, maar dat was snel over. Ze kwam vanmorgen met haar jas en haar muts aanzetten, dus ze is gewoon naar KDV. Als het niet gaat bellen ze wel.

Geen rottige aanvallen dus vannacht Mal?
O bah, wat naar! Ha, schattig dat Eetje zelf komt aangeven dat ze wel weer weg wil. Lekker onder de wol jij, hup (of onder je rendierdeken ). Volgens mij heerst er van alles tegelijk. Ik denk dat Mr J naast oorontsteking ook nog een halve buikgriep heeft.

Nee geen aanvallen, ik had nog wel het eea verwacht omdat hij dus gisteravond zijn epilepsiemedicijnen niet wilde opmaken. En gister overdag was het constant kleine schokjes, maar misschien helpt de AB-kuur al wel.
Halve buikgriep nog wel
Haai dears, dank voor de sterktewensen! Hopelijk na vandaag weer wat meer online, erg druk en weinig lollig allemaal.

Beterschap alle zieke kaboutertjes () en mama's!

O, en zwemles hier ook helemaal leuk (waarom mag ik volgende week pas weer mama, ik wil morgen..), schijf later nog wel meer over.

En wat las ik in de gauwigheid, Bridges ook al zo'n knappe kleuter! Leuk hoor!
Sterkte vandaag Hellie
Sterkte vandaag Hel
Sterkte Hel
Beterschap voor alle zieken.

Echt tijd voor beter weer
Fijn Mal dat het wat beter gaat.

Leuk jurkje ja? Wil jij het hebben als Desje eruit gegroeid is ?

Hel, niets lolligs allemaal niet. Gaat Maatje ook mee vandaag? Kan ze het bevatten? Kende ze schoonzus goed?
Blijven proberen Amalia!

Nee, Maatje gaat uit school mee met vriendinnetje en kan daar ook blijven eten. Te heftig om haar mee te nemen. Geloof wel dat ze het snapt. Zelf is ze niet verdrietig, ze had niet zo veel met die tante. Gelukkig maar.
Hel,

Star, wel gewerkt vandaag. Vanmorgen 2 paracetamolletjes geslikt en gegaan. Was toch maar voor 3 uurtjes. Vanmiddag nog aan de poets, morgen weer bezichtiging.

Goed nieuws, we hebben een bod! Meteen een tegenbod gedaan, hebben ze het weekend om er over na te denken.
Hel, . Veel sterkte vandaag.

Mamax, . Wat spannend! Een redelijk bod?

Mal, wat fijn dat jullie de nacht hebben doorgeslapen. Is het gelukt met de antibiotica?

Amalia, leuk jurkje voor jouw kabouter (oh nee, die grap zag ik al voorbijkomen).

Hel, wat fijn dat je het hebt kunnen regelen met een vriendinnetje en dat de zwemles leuk was.

Star, fijn dat ze geen aanval meer gehad heeft. Prednison helpt bij de boys ook altijd goed. Ben jij ziek dan nu?
Grappig dat dat overal anders is. Maxi heeft er 1 keer wat voor gehad toen Pamax 's nachts tijdens een aanval kwam, maar dat was een puffertje. Prednison heeft hij nog nooit gehad.

Jin, bod was wel redelijk (185) zijn nu terug gegaan met 10 meer dan dat.
Mamax, wat ontzettend spannend. Wanneer hoor je meer denk je?

Suze, hoe gaat het met de verbouwing?
Spannend Mamax! Ik duim voor jullie.
Gaat goed daar met huis dus Mamax, had ook niet anders verwacht
Ik verwacht dat we pas na het weekend weer meer horen. Morgen ook weer kijkers, maar ik zit op de bank rillend onder een dekentje op Pamax te wachten. Zou heel graag naar bed willen Nog een half uurtje, dan is hij wel thuis denk ik.

Maxi zo lief, die kwam tegen me aan gekropen om me warm te maken

Maar er moet nog wel gepoetst worden Hopelijk morgen weer beter.
voor alle zieke kindjes en moeders.

voor huis van mamax

voor Hel

Goeie dagen gehad, was enorm inspirerend dus leuk!

Nu WIDM kijken en voorbereiden op verjaardag dochterlief (vierenw e zondag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven