Mode & Beauty alle pijlers

Hold-ups

12-02-2011 11:55 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je de mooiste hold-ups voor een betaalbare prijs?
Ik heb laatst voor het eerst zwarte hold-ups met 'plakrandje' gekocht bij de hunkemoller voor 6.99 dacht ik.. 50 dernier dik. Ik vind ze erg mooi en ze zitten ook goed. Heb maat L gekocht, was voor maat 40/42 zeiden ze in de winkel, en ze zitten prima.
Bij de V&D. ben t merk ff kwijt, oro bleu?
Bij de Hema hebben ze ook goede (vind ik ) met een 'kanten' plakrand voor ¤ 4,50.
Oroblue koop ik standaard voor werk (ca 10 euro). Falke vind ik mooier en sexier (vanaf 15 euro), het is alleen jammer dat ze niet veel verschillende kleuren hebben. Falke koop ik altijd in het zwart (de rand bij hen vind ik overigens übersexy). Beide merken zijn te koop bij de V&D en Bijenkorf en vanaf 15 denier.
Hema en H&M hebben goedkope hold-ups met een kanten plakrand. Ik weet de prijzen niet meer uit mijn hoofd, maar ze zijn wel redelijk goed.
Semper ubi sub ubi
Hema.
Bij een klein winkeltje in Gouda.

Op de markt. Ben de naam even kwijt. Misschien verzin ik het zo nog...
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Hema en HM vind ik echt kutkousen.
Oroblu, echt de beste. Blijven supergoed op hun plek zitten!

Bewijs: Op bruiloftsfeest van 10.00 tot 03.00 gedragen, zonder tussendoor op te hoeven hijsen

Te koop bij V&D, Bijenkorf en goed gesorteerde lingerie-, of kousenzaak.
quote:Paque_ schreef op 12 februari 2011 @ 12:20:

Hema en HM vind ik echt kutkousen.Ik ook!
Nog een stem voor Oroblu of Falke. Wel even goed de matentabel op de achterkant van de verpakking lezen, gaat op lengte en gewicht. De verkeerde maat is automatisch de hele dag lopen hijsen.

(Ik ben ook geen fan van hema of h&m)

Oh, en dit wist je vast wel, maar: géén bodylotion op je benen doen als je hold up's draagt!
Heb alleen ervaring met die van de AH en de HEMA. Die zijn ook het goedkoopste denk ik.

Was laatst bij een speciaalzaak voor kousen en daar waren de goedkoopste 20 euro, vond ik wel wat duur. Want hoe lang doe je er mee. Meestal 1 x toch?
H&M kousen ben ik ook geen fan van. Maar Hema vind ik prima.
Volgens mij zou je best lang met die duren kousen moeten kunnen doen, alleen ik ben zo onhandig/onvoorzichtig, dat ze bij mij na een keertje dragen wel af zijn. Daarom vind ik die van de Hema ideaal.
quote:Zamirah schreef op 12 februari 2011 @ 12:52:

Heb alleen ervaring met die van de AH en de HEMA. Die zijn ook het goedkoopste denk ik.

Was laatst bij een speciaalzaak voor kousen en daar waren de goedkoopste 20 euro, vond ik wel wat duur. Want hoe lang doe je er mee. Meestal 1 x toch?

Ik doe héél lang met mijn goede kousen, en ik draag nooit broeken dus ze worden heel vaak gedragen. Je moet wel opletten dat je geen haaltjes aan je nagels hebt, en ze op de handwas wassen, maar dan doe ik er wel echt lang mee. Alleen bij laarzen met rits gaan ze kapot bovenaan de rits. Mijn oplossing is om geen laarzen met rits meer te dragen

Ik heb voor dagelijks gebruik gewone panty's en leggings van oroblu, en als het echt koud is warm ups van Kunert. Niet kapot te krijgen. Voor de mooi draag ik dus Oroblu of Falke. Ik vind van die superdunne met naad erg mooi. Die draag ik minimaal een keer of vijf, zes. Dus uiteindelijk vind ik het wel meevallen.

Edit: Kunert heeft trouwens ook mooie en betaalbare hold ups. Ik koop ze altijd bij de kousenspeciaalzaak hier in de stad, maar ze hebben ze vast ook bij de Bijenkorf.
quote:Madieken schreef op 12 februari 2011 @ 13:01:

[...]

Je moet wel opletten dat je geen haaltjes aan je nagels hebt, en ze op de handwas wassen, maar dan doe ik er wel echt lang mee. Een grootmoederstip (): even een paar dunne handschoenen aandoen bij het aantrekken van panty's of kousen.
Vind Hold Up zoveel fijner dan panty's. Maar idd best prijzig, daarom koop ik ze bij de hema. GEEN bodylotion gebruiken!!!

En ze met de handwas wassen dan kan je ze nog wel een keer aan, maar echt vaker lukt niet van de hema.
Panty's zakken af, hold-ups niet.
Dragen jullie echt hold-ups naar je werk in de winter? Krijg je daar geen blaasontsteking van (en dit is niet cynisch bedoeld)?

Ik draag ze alleen op romantische ogenblikken, maar het probleem is dat die dingen net boven de knie komen (mijn benen zijn nogal lang en niet heel slank) en iedereen het randje kan zien. Doe ik iets fout?
Bij de Jumbo, echt wel mooi van het merk Dim...
quote:Yucca schreef op 12 februari 2011 @ 13:55:

Dragen jullie echt hold-ups naar je werk in de winter? Krijg je daar geen blaasontsteking van (en dit is niet cynisch bedoeld)?

Nee natuurlijk niet. Blaasontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie, niet door holdups.

(Zelfde 'fabeltje' als dat je verkouden wordt van zonder jas naar buiten te gaan).
Die van Oroblu. DIe van de hema zijn inderdaad goedkoop, maar ik vind ze niet zo mooi. Bovendien doe ik er heel lang mee terwijl ik ze dagelijks (naar werk) draag, dus dan mag het wel wat kosten.

En inderdaad Yucca, in de winter ook. Het is voor mij 5 minuten fietsen naar werk en verder kom ik dan niet heel veel buiten, dus prima te doen.
quote:Zamirah schreef op 12 februari 2011 @ 13:35:

Panty's zakken af, hold-ups niet.Als ze afzakken heb je niet de juiste maat of niet het juiste model. Het is even zoeken, maar een goed passende panty zakt echt niet af. Die van de hema zakken bijvoorbeeld wel af bij mij, die van Oroblu niet.
Over het algemeen hangt bij mij het kruis altijd op half 7!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven