Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Meisjes....

Leuk jurkje VG, en idd met een vestje vind ik het ook wat 'losser'' !

Ben net thuis van t werk.....lange dag. K wil niet blijven miepen, maar voel me niet zo tof....Zolang ik bezig blijf, is het prima, maar als ik dan thuis ga zitten,,,,yaiks. Je denkt er toch aan....Krreg trouwens vandaag[!] een brief van het ziekenhuis dat ik maanda de 21 de MRI van mijn wervelkolom moet....i.p.v. de 23e....

Weet ook niet wat ik daarvan moet denken...

Enniew ee, ik ga lekker bankhangen,jaja, Rizzolli en Isles kijken, en ik heb ook nog een goed boek, Jetset van Marion Pauw, zo'n lekkere niets-aan-de- hand roman.

Heb geen zin om ergens naartoe te gaan.....wel een paar vriendinnen bellen!

By the way ben gister naar Black Swan geweest, mooie film!

Fijn weekend allemaal!
Come fly with me on a jetplane
Hey lieve Pien, fijn dat je eerder terecht kunt. Ik zou er niet teveel achter zoeken, waarschijnlijk was er dan gewoon plek.

Spannend allemaal he. Goed dat je vanavond lekker probeert te relaxen. Je hebt veel om mee te dealen nu, respect dat je blijft werken. Alhoewel ik weet dat de afleiding die het geeft je ook weer beter laat voelen.

Ik ga morgen naar Black Swan, ben benieuwd.
He Pino. Zoveel te meer tests ze doen, zoveel te beter. Het is ook om dingen uit te sluiten.

Ik had tijdje terug bloed in mijn urine en ik heb de meest uitgebreide onderzoeken gehad, maar was echt alleen om dingen uit te sluiten.

Sterkte meid.
Goedemorgen allemaal.

Ik heb wat afspraken vandaag en wens jullie ook een fijne dag toe!
Dank je Phil, jij ook.

Ik ga met vrienden naar Hyde Park, maar het weer is niet echt fantastisch.
Hyde Park is leuk, daar heb ik een keer een hele dag gehangen met een ontzettende kater van de stapnacht ervoor.

Het zonnetje schijnt hier wel, heerlijk, heb een lange rit gemaakt en ga zo naar de film.

Tot later!
Pino, wat shit dat je je zo slecht voelt. Ik denk dat het alleen maar fijn is dat je eerder terecht kan, maak je er geen zorgen om, het is waarschijnlijk inderdaad zo dat er gewoon eerder plaats was.

Viva, veel plezier!

Philein, jij ook veel plezier in de film!

Hier is sinds vanochtend al de elektriciteit uitgevallen. Er zijn nu twee mannen al een tijdje hard aan het werken, en gedeeltes van het huis zijn weer gefixt waardoor we dus ook weer internet hebben, maar we konden eerst niet koken, helemaal niks. GELUKKIG was de buurman er dus en die is ons nu aan het helpen, hij verhuurt dit huis ook. Wat een gedoe!
Viev, ik wil Londen gaan boeken. Is Gatwick gunstig gelegen tov het centrum?
Ben niet naar Hyde Park geweest, het regent hier al de hele dag non-stop.

Bij de Marokkaan gelunched en toen thee wezen drinken.

Gatwick is redelijk.

Je bent in 30 minuten op Victoria voor 12 pond ( niet de Gatwick Express nemen, die is een syuk duurder).

Waar in London moet je zijn? Victoria ligt redelijk centraal, je kan alle kanten op vandaar.

Of vanaf Gatwick al een andere trein nemen.
Hi, lig al in bed, maar nog even hier spieken,

Weet niet waar ik precies moet zijn, ga ik achteraan. Tickets zijn ook heel ongunstig qua vliegtijden trouwens, echt balen. Ik wacht nog heel even met boeken.

Lekker Marokkaans gegeten dus ipv park, mmm, ook leuk! Wat ga je morgen doen?
Hoi, maandagmorgen .... een heerlijke morgen die begon met een ziek kind en een kotsende kat. Lekker!!

De jongste ligt nu plat, koorts en diarree en overgeven. De kater heb ik naar buiten gebonjourd.

pino, beter een afspraak vroeger, als later in de week. Neem niet teveel hooi op je vork deze week. Over wat gaat de film Black Swan (over een zwarte zwaan?), ken ik helemaal niet. Ik ben echt niet up to date.

De jurkjes vond ik beide vlot, al ben ik geen jurkmens. Ik ga voor jeans met een strakke coltrui, lederen riem met een buckle en laarzen . In de verpleging heb je sowieso een uniform, dus maakt het niet veel uit wat je aan hebt bij een sollicitatie. Bij jullie speelt kleding een belangrijkere rol. Als je je er goed in voelt (in een jurkje) dat is het belangrijkste toch?

Heb je alweer stroom, Looola? Of is het niets geworden met de handige buurman/verhuurder?

Philein, ook weer aan het werk?

Hier is het droog, bewolkt en het wordt zo'n 10° Celsius.

Ik ga de boel doen, doviduvanje (=see you later) ben al druk bezig met macedonisch oefenen) nog 6 maanden dan is het augustus.

een vlaams liedje voor alle liefhebbers

http://www.youtube.com/watch?v=X-zzIS6oL1Q Ivan Heylen met de wilde boerendochter.
Laat even weten waar je in London moet zijn, dat kan nogal een verschil maken qua vliegveld.

En als je de data geeft, wil ik ook wel even voor je zoeken.

Heidel, beterschap voor je dochter en kat.

Zelfde dochter die weer ziek is?

Het gaat wel rond. Mijn zus haar dochtertje was ook ziek, toen haar zoon en toen haar dochter weer. Arme meid.

Nu gelukkig weer beter en mijn lieve kleine nichtje wordt vandaag alweer 6!

Ik heb net mijn recruiter gemaild en gewoon eerlijk gezegd dat ik woensdag een sollicitatie heb. Waarom eigenlijk liegen?

Ik neem aan dat ze snappen dat je door solliciteerd.

En het zonnetje schijnt hier lekker, dus mischien vandaag dan maar even naar Hyde Park, er is een nieuwe techniek die ik nog wil uit wil proberen met mijn camere. Geen nieuwe techniek in het algemeen, maar niet voor mij
Black Swan gaat over een danseres (ballet) die geobsedeerd raakt van haar werk. Ik vond het een erg slechte film trouwens.

En verder is vandaag gewoon een klote dag. Niet omdat het toevallig Valentijn heet, maar wel omdat ik besef dat het er precies een jaar geleden compleet anders uitzag. Ik was doodziek, maar dolverliefd. Nu ook, maar dan anders. Ahum.
Nou, ik heb mijn recruiter dus gemaild. En er is een training, en die is op dinsdag en woensdag en die kan ik niet missen, anders kan ik niet beginnen.

Jammer dan, het sollicitatie gesprek gaat voor.

En.....ehm, volgens mij hebben mijn vriend en ik net besloten dat we gaan trouwen. Maar ik heb wel gezegd dat hij nog op zijn knieen moet! En hij zei dat hij dat zou doen, volgende keer dat ik er ben.

Snel ticket boeken dus!!!!!!

Phil, voor jou.
Wauw Viva, GEFELICITEERD!! Dat is nog eens leuk nieuws op Valentijnsdag! Hoe ging dat dan, vertel eens wat meer? Ik vind ook dat hij nog op z'n knieën moet, dat hoort erbij. Boeien van die tijdelijke baan, dit is veel belangrijker. En maar hopen dat je woensdag dus aangenomen wordt!

Philein, volgend jaar op Valentijnsdag voel je je vast veel beter!!

Heidel, je dochter alweer ziek? Misschien heeft de kat haar wel aangestoken. ;) Ze zijn nog altijd bezig aan de stroom hier!

Het waait hier zo hard dat het huis staat te trillen!!
He Looola.

Nou, we zaten lekker te kletsen op Skype en we hadden het over wat we nou gingen doen als hij klaar was met school. Dus ik zei gewoon eerlijk dat enige oplossing trouwen was, en hij zei:'Ok, why not'. Dit ging allemaal nog op een grappige manier. En ik zei zo dat ik geen reden kon bedenken waarom we het niet zouden trouwen, alleen maar redenen waarom we wel zouden moeten trouwen. En daar was hij het mee eens. En ik heb echt even serieus gevraagd;"dus we gaan trouwen?" en zijn antwoord was ja.

Maar toen heb ik wel gezegd dat hij toch nog even op zijn knieen moest en dat zou hij doen. Ik zal hem daar nog even weer aan herinneren als ik daar ben.

En hij zei ook nog (erg romantisch) 'nog niet op Facebook zetten hoor'.

Dus helemaal officieel is het nog niet.

Volgens mij moet hij ook mijn vader nog vragen, maar dat hoeft wat mij betreft niet, maar is in Macedonische wel de gewoonte. En er moet ook een heel feest gegeven worden daar, en dat hoeft voor mij ook niet.

Maar daar moeten we het allemaal nog even over hebben.

En het waait dus bij jou?

Hier is het mooi weer vandaag, dus ik ga er zo maar eens op uit. Gisteren was het echt slecht. Net herfst.

Ik heb zin in de zomer.

En ik blij met je opmerking over boeien van die andere baan!

Inderdaad. BOEIEN! Ik ga natuurlijk voor NCL!
Heel romantisch dus Lijkt me inderdaad een goede oplossing voor jullie! Geweldig, het einde van de lange afstand is in zicht. En de volgende keer dat je hem ziet krijg je dus een romantisch aanzoek! Superleuk.

Ik heb ook zin in de zomer!!!
Ja, het einde is in zicht voor ons. Nog een jaartje.

En ik hoop deze maand ook nog even heen te gaan, maar dan moet ik wel eerst een baan hebben.

Ik hoop echt dat ik NCL krijg!

Hier nu een beetje bewolkt, maar dat is perfect voor de foto's zie ik wel nemen, dus ik ga nu de deur uit.
Wow, geweldig Viev! Wat een nieuws op deze maandag

Mag ik je al feliciteren, of toch nog even wachten tot het échte aanzoek? :-)

Ik heb een tas!

Coole tas!

De felicitaties mogen nog even wachten hoor, het voelt nog niet echt.
Ja, even het echte moment afwachten he.

Heb je even tijd om tickets te speuren met me?

Vertrek 25-2, retour 28-2 (liefst eind vd dag natuurlijk!)
Goedkoopste wat ik vind is Easy Jet op Luton.

8.55 uit Amsterdam vertrekken.

En de 28ste weer terug om 18.15.

89 pond.

Of een pond meer, en dan kun je op Gatwick vliegen, om 18.45 weer terug.

Dit is via skyscanner.
Hm, ik vind vanaf Weeze retour voor 85 euro. Vrijdagavond pas om 20:30 aankomst, terug om 20:00 maandag.

Ik ben ooit voor en tientje retour gevlogen, baal ervan dat er niet nu zo'n actie is en ben bang dat het ineens volgende week wel zo is!
Die hele goedkope vluchten zijn er niet zo kort van te voren.

Helaas.

En ook zeldzaam.

Het zijn nu al de laatste stoelen die je boekt, dus de prijzen zullen alleen maar ophoog gaan.
Dus jij zegt: boeken die van 85 ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven