Schaatstopic
zaterdag 12 februari 2011 om 21:30
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2011 @ 21:27:
Ik vond Sven zo'n schatje. Die reclame van KPN met hem vind ik ook zo leuk.
Het erge is....hij is helemaal geen schatje
Tis een ontzettend hork!!
Nou ja, misschien was ik ook wel een onwijze bitch geweest als ik topsportster was geweest...
Ik vond Sven zo'n schatje. Die reclame van KPN met hem vind ik ook zo leuk.
Nou ja, misschien was ik ook wel een onwijze bitch geweest als ik topsportster was geweest...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 12 februari 2011 om 21:34
MV, ik hoop dat het weer helemaal goed gaat komen met Kane! Maar wel positief dat hij zich al wel weer beter lijkt te voelen. Nu jij nog En je hoeft geen sorry voor offtopic te zeggen joh, ik vroeg er toch naar En ik laat het je dinsdag of woensdag weten! Ik vind het zo spannend, maarja het hoort er nu eenmaal bij. En het zijn geen fragiele beestjes, dus komt vast goed. Mevrouw weegt al bijna 3 kilo en meneer al bijna 4 en ze worden volende week pas 6 maanden
zaterdag 12 februari 2011 om 21:35
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 21:30:
[...]
Nou ja, misschien was ik ook wel een onwijze bitch geweest als ik topsportster was geweest...Klopt helemaal wat je zegt. Behalve als jij een topsporter was geweest. Als Ireen een slechte dag mén die loopt met een lang gezicht rond.
[...]
Nou ja, misschien was ik ook wel een onwijze bitch geweest als ik topsportster was geweest...Klopt helemaal wat je zegt. Behalve als jij een topsporter was geweest. Als Ireen een slechte dag mén die loopt met een lang gezicht rond.
zaterdag 12 februari 2011 om 21:37
quote:steph schreef op 12 februari 2011 @ 21:35:
[...]
Klopt helemaal wat je zegt. Behalve als jij een topsporter was geweest. Als Ireen een slechte dag mén die loopt met een lang gezicht rond.
Aan de andere kant, als ik een kut dag heb gehad op mijn werk loop ik ook niet echt als een zonnestraaltje rond hoor
Wat heeft Rintje trouwens een ontzettende terugtrekkende haargrens zeg!
Arme Ireen, ze is zo teleurgesteld in zichzelf
[...]
Klopt helemaal wat je zegt. Behalve als jij een topsporter was geweest. Als Ireen een slechte dag mén die loopt met een lang gezicht rond.
Aan de andere kant, als ik een kut dag heb gehad op mijn werk loop ik ook niet echt als een zonnestraaltje rond hoor
Wat heeft Rintje trouwens een ontzettende terugtrekkende haargrens zeg!
Arme Ireen, ze is zo teleurgesteld in zichzelf
zaterdag 12 februari 2011 om 21:40
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 21:30:
[...]
Nou ja, misschien was ik ook wel een onwijze bitch geweest als ik topsportster was geweest...Hij is echt een ontzettend bot en hard, maar ik vind het wel geweldig dat hij echt alles won wat er te winnen viel. Maar toch deed de olympische plak van Tuitert mij veel meer. Geweldig! Ik zat die nacht tv te kijken, heerlijk die Spelen, en wat een race reed die jongen zeg. Net als toen Sauerbreij won. Om dat live op tv te zien...
[...]
Nou ja, misschien was ik ook wel een onwijze bitch geweest als ik topsportster was geweest...Hij is echt een ontzettend bot en hard, maar ik vind het wel geweldig dat hij echt alles won wat er te winnen viel. Maar toch deed de olympische plak van Tuitert mij veel meer. Geweldig! Ik zat die nacht tv te kijken, heerlijk die Spelen, en wat een race reed die jongen zeg. Net als toen Sauerbreij won. Om dat live op tv te zien...
zaterdag 12 februari 2011 om 21:42
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 21:40:
Hij is echt een ontzettend bot en hard, maar ik vind het wel geweldig dat hij echt alles won wat er te winnen viel. Maar toch deed de olympische plak van Tuitert mij veel meer. Geweldig! Ik zat die nacht tv te kijken, heerlijk die Spelen, en wat een race reed die jongen zeg. Net als toen Sauerbreij won. Om dat live op tv te zien...
Dat is ook zo hoor, het was geweldig om te zien hoe hij alles won.
En ik mag hem graag zien schaatsen, mooie slag...
En inderdaad, ik zat ook met natte ogen toen Tuitert won
Hij is echt een ontzettend bot en hard, maar ik vind het wel geweldig dat hij echt alles won wat er te winnen viel. Maar toch deed de olympische plak van Tuitert mij veel meer. Geweldig! Ik zat die nacht tv te kijken, heerlijk die Spelen, en wat een race reed die jongen zeg. Net als toen Sauerbreij won. Om dat live op tv te zien...
Dat is ook zo hoor, het was geweldig om te zien hoe hij alles won.
En ik mag hem graag zien schaatsen, mooie slag...
En inderdaad, ik zat ook met natte ogen toen Tuitert won
zaterdag 12 februari 2011 om 21:43
quote:steph schreef op 12 februari 2011 @ 21:41:
Bert pepte haar wel op zeg.
Tja, Rintje wordt kaal dus. Maar Bart Veldkamp heeft dat ook hoor. Alleen laat hij zijn pony groeien waardoor je dat bijna niet ziet.
Bart wordt ook nog eens dikkig
Ik had een wurksjop met Bart Veldkamp 2 weken geleden op de Uithof en toen dacht ik echt...zo zo....lekker die love handles
Bert pepte haar wel op zeg.
Tja, Rintje wordt kaal dus. Maar Bart Veldkamp heeft dat ook hoor. Alleen laat hij zijn pony groeien waardoor je dat bijna niet ziet.
Bart wordt ook nog eens dikkig
Ik had een wurksjop met Bart Veldkamp 2 weken geleden op de Uithof en toen dacht ik echt...zo zo....lekker die love handles
zaterdag 12 februari 2011 om 21:44
Jan Bos was een Jantje lacht Jantje huilt. Net zoals Bob jankert de Jong... En toch konden ze goed schaatsen! Wel echt namen die lang zijn blijven hangen in het schaatsen. Het valt me op dat er de laatste jaren maar een paar namen echt blijven geloof ik. Althans, men rijdt niet meer zolang als de Friezingers, Pechsteins, Ritsma's en Timmertjes.
zaterdag 12 februari 2011 om 21:44
Ik zie het nu ook het haar van Rintje, ik had nog niet gezien wie er sprak, alleen dat het Mart Smeets niet was. Gelukkig maar want die kan ik echt niet aanhoren. Wie is de dame die bij Rintje zit? Moet ik die kennen? Fijne stem heeft ze.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 12 februari 2011 om 21:48
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 21:44:
Jan Bos was een Jantje lacht Jantje huilt. Net zoals Bob jankert de Jong... En toch konden ze goed schaatsen! Wel echt namen die lang zijn blijven hangen in het schaatsen. Het valt me op dat er de laatste jaren maar een paar namen echt blijven geloof ik. Althans, men rijdt niet meer zolang als de Friezingers, Pechsteins, Ritsma's en Timmertjes.Gerard van de Velde is bij mij toch ook wel blijven hangen hoor, al was het maar hierom:
Jan Bos was een Jantje lacht Jantje huilt. Net zoals Bob jankert de Jong... En toch konden ze goed schaatsen! Wel echt namen die lang zijn blijven hangen in het schaatsen. Het valt me op dat er de laatste jaren maar een paar namen echt blijven geloof ik. Althans, men rijdt niet meer zolang als de Friezingers, Pechsteins, Ritsma's en Timmertjes.Gerard van de Velde is bij mij toch ook wel blijven hangen hoor, al was het maar hierom:
zaterdag 12 februari 2011 om 21:48
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 21:46:
Hebben jullie dat Redbullschaatsen gezien? Zo'n gigahelling af! Met Gouden Gerard, Rintje, Falco en Annemarie! Ik vind dat wel een stoere sport hoor! Erg spectaculair.
Ik heb ze vooraf wel in veel programma's gezien en beelden ervan. Maar vergeten te kijken toen het was. Schijnt wel spectaculair en gevaarlijk te zijn.
Vannacht kon ik niet slapen en heb ik wel Sterren dansen op het ijs gekeken .
Hebben jullie dat Redbullschaatsen gezien? Zo'n gigahelling af! Met Gouden Gerard, Rintje, Falco en Annemarie! Ik vind dat wel een stoere sport hoor! Erg spectaculair.
Ik heb ze vooraf wel in veel programma's gezien en beelden ervan. Maar vergeten te kijken toen het was. Schijnt wel spectaculair en gevaarlijk te zijn.
Vannacht kon ik niet slapen en heb ik wel Sterren dansen op het ijs gekeken .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 12 februari 2011 om 21:49
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2011 @ 21:46:
Een wurkshop met schaatsen Sum? Wat leuk zeg.
IK ben een marathon schaatser MV, ik train dus al 3x in de week in de winter, en de Uithof probeert elk jaar een paar oude schaatshelden op het ijs te krijgen voor een training.
En Bart is natuurlijk een Hagenees, kwam hem vroegah op de Uithof wekelijks tegen
Een wurkshop met schaatsen Sum? Wat leuk zeg.
IK ben een marathon schaatser MV, ik train dus al 3x in de week in de winter, en de Uithof probeert elk jaar een paar oude schaatshelden op het ijs te krijgen voor een training.
En Bart is natuurlijk een Hagenees, kwam hem vroegah op de Uithof wekelijks tegen
zaterdag 12 februari 2011 om 21:50