Entertainment alle pijlers

Schaatstopic

12-02-2011 19:12 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je alles kwijt als het maar over schaatsen op tv gaat.

Vanavond WK allround Calgary.
quote:steph schreef op 12 februari 2011 @ 23:20:

Plus alle NL-ers komen in de laatste rit *zucht*.

Ja jippy

Dan blijven jullie ook gezellig kijken he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV dat trek ik niet hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2011 @ 23:22:

[...]

Ja jippy

Dan blijven jullie ook gezellig kijken he?*gaaaaaaaaap* ja hoor, ben gelukkig ook helemaal niet moe!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die Noor niet slecht zeg.
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 23:19:

Je en in de USA kijken er nauwelijks mensen...

Maar erg chauvinistisch als het er op aan komt......

Ik weet niet of ik het tot het einde van de 5km trek.
Komt er morgen rond een uur of 12.00 niet ergens een samenvatting?

Ik wil mijn bed in, want ik vrees dat ik vannacht mijn liefje uit de stad mag ophalen
Het schaatsen kan me vanavond geloof ik niet echt boeien... Er is ook geen fijne sfeer daar! Ze rijden alleen maar rondjes en er zit maar anderhalve paardekop op de tribune. Je hoort alleen maar gegalm en het ziet er niet eens vlot uit op tv. En ik krijg hoofdspijn van de slecht leesbare 'titels' zoals Dione ze de tijd+naam noemde.
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:31:

Ik wil mijn bed in, want ik vrees dat ik vannacht mijn liefje uit de stad mag ophalen Kan ie geen taxi nemen?
Ik zeg voortaan WK allround gewoon in Heerenveen!

En dan zie ik jullie volgend jaar allemaal op de tribune!
Dat kan hij wel, maar hij haalt mij ook altijd op

En ik vond het wel leuk om hem een keer op te halen

Maar misschien stuur ik wel een sms...

De taxi slaapt
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:31:

Ik wil mijn bed in, want ik vrees dat ik vannacht mijn liefje uit de stad mag ophalen Kan je toch beter wakker blijven of denk je dan aan tijden van 4 5 uur vannacht?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:34:

Ik zeg voortaan WK allround gewoon in Heerenveen!

En dan zie ik jullie volgend jaar allemaal op de tribune!Moet je daarvoor betalen of is dat gratis?
Ik moet er niet aan denken om nu te gaan slapen en dan over een paar uur weer op te moeten, midden in de nacht om iemand even met de auto op te halen! Maarja, ik ben dan ook iemand die minimaal 8 uur slaap per nacht nodig heeft...
SD ga gewoon in Maart naar Thialf, heerlijke sfeer.
MV da's niet gratis
MV, volgens mij kun je die kaarten kopen via ticketbox. Helaas niet gratis, want hier krijgen ze de ijshal wel vol... Mensen genoeg die graag naar het schaatsen komen kijken! Mij lijkt het ook nog steeds erg gaaf, maar ik krijg niemand mee... En alleen ga ik niet
Huh???

Zegt Matin nou dat Bart staat te coachen in een Pools jack?

Wat mis ik????

Normaal gesproken doe ik dat ook echt nooit hoor

Dronken droppies ophalen vanuit de stad.

Maar hij vind het zo gezellig,dan kan hij even vertellen wat hij allemaal gedaan heeft die avond..

Want zo zegt hij, als ik een taxi neem en ik kom de slaapkamer in, dan slaap jij altijd zo

gek hè, om 5 uur!!

Maar eerlijk is eerlijk, als ik uit ga vind ik het ook altijd gezellig als hij me komt halen

(ook om het hele kletsverhaal, want ook hij wordt nooit wakker als ik tegen hem aankruip

Ja leuk Steph, zijn daar no)g kaarten voor?

(enne....wat schaatsen we dan eigenlijk???
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 23:38:

MV, volgens mij kun je die kaarten kopen via ticketbox. Helaas niet gratis, want hier krijgen ze de ijshal wel vol... Mensen genoeg die graag naar het schaatsen komen kijken! Mij lijkt het ook nog steeds erg gaaf, maar ik krijg niemand mee... En alleen ga ik niet Ik voel een mini forum meet aankomen!
Ik heb nog een kaartje over, staanplaats (zuidkant, de leukste) voor 27,50. Is niet duurder of goedkoper.
SD, ik zag Veldkamp ook in een Pools jack staan. Hij zit toch bij TVM?

Ik kijk even of er kaarten over zijn.
Wat jammer zeg dat het dan steeds in Calcary is. Echt weinig mensen die daar kijken. Gewoon hier in NL houden, leuk met bandjes erbij en gejuich.
quote:steph schreef op 12 februari 2011 @ 23:42:

SD, ik zag Veldkamp ook in een Pools jack staan. Hij zit toch bij TVM?.

Das toch raar???

OVERLOPER!!!
Oh, dat geklets dat werkt bij ons niet als eentje van ons heeft gedronken. En daarmee bedoel ik dan vriend... We krijgen van vaak discussies over de domste dingen en dan gaat het superkoppig lopen doen en op z'n pik getrapt reageren en ik lig daar dan de hele nacht wakker van en hij weet de volgende morgen van niks... Nee, ik ga absoluut geen discussie meer aan met iemand die drank op heeft. Als hij er de volgende dag nuchter nog over wil praten dan is ie van harte welkom, maar eerder niet.
Er zijn nog steeds kaarten te koop, vreemd want het is World Cup finale (dus afstanden).
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:40:

[...]

Ik voel een mini forum meet aankomen! Ik ken een forumster irl die er ook heen wilt. Ze is vanavond weg, anders was ze zeker hier ook geweest. Denk dat ze hier morgen ook is op dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven