Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
@tigger, welkom hier!

Ik ben actief op paiq en match4me. En nee, ik laat de man niet standaard betalen. Ik stel altijd voor om dat samen te doen, maar als hij dan aanbiedt om alleen te betalen dan accepteer ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik begon met daten vond ik snel afspreken best eng, maar het scheelt echt een hoop tijd. Je kunt eindeloos mailen en evt bellen en een heel beeld van elkaar opbouwen, maar je weet toch pas echt of het klikt als je elkaar live ontmoet.
@ Rasa,

Juist omdat ik van mezelf wel weet hoe ik in elkaar zit - me drukker maken over de dingen dan nodig is - had ik dat datingonderdeel al losgekoppeld van het hebben van een profiel hier en daar, zo af en toe.

Steeds die gesprekken, sommige zo voorspelbaar, hele geschiedenissen (klaagzangen en frustraties) zijn voorbij gekomen, en ik proberen naar positievere onderwerpen (de toekomst!) over te gaan...dan waren er nog de een-dag-niet-gelachen-is-een-dag-niet-geleefd,hahahahahaha's-zen. Erg vermoeiend soms.

Naar mezelf kijkend: ik heb ook wel veel kritiek, ik weet het, er zijn vrouwen die hier wel iets mee kunnen, had ik echt besloten dat internetcontacten definitief niets voor mij zijn. En dat ik dat nou voor eens en voor altijd zou gaan onthouden.

Ik ga dan ook niet meer daten. Of chatten.

Die laatste match is echt de sluitpost.
@Perel Als het internetdaten alleen maar frustraties en teleurstellingen oproept, dan lijkt me ermee stoppen inderdaad de goede beslissing. Ik heb alleen soms het idee dat mensen er veel te veel tijd in steken vóór de eerste ontmoeting. Ik ben inmiddels allang van de school van Melanthe. Snel afspreken. De laatste tijd zie ik mijn internetdates meestal binnen twee weken na het eerste virtuele contact (of nooit, want je kunt natuurlijk ook via de mail of chat al afknappen op iemand).

Heb zelf trouwens gisteren gezellig zitten paiqen met iemand. Leuke chat, veel overeenkomsten en ook best een aardige kop. Hij is een paar jaar jonger dan ik (al vrij revolutionair voor mij), maar de grootste aarzeling: hij lijkt op de foto's aan de stevige kant. Ik ben zelf (met mijn maatje 42) ook niet superslank, maar ik vraag me nu dus af of ik voor zijn postuur zou kunnen vallen. Van de andere kant bevallen zijn teksten me wel zo goed dat een ontmoeting me eigenlijk best leuk lijkt.
Rasa, is voor mij ook struikelblok mannen en hun postuur. Val niet op big.

Kan je het niet vragen ,of foto's een goed beeld geven?

Perel, het is ook niet makkelijk maar in het wild kom je ze ook niet zomaar tegen. Of je komt ze tegen en kom je in zo'n situatie al A&K. Leuk praatje maar het loopt weer weg.

Heb m'n leukerdje en serius al paar dagen niet gezien op de chat. Vind ik niet leuk.
Zomaar een ingeving:

Goh, de dames op paiq hier zien waarschijnlijk wel dezelfde gezichten voorbijkomen, grappig.

Zouden we ook aan dezelfde mannen gematcht worden?
@Poezelig, shit zeg... Heb je hem zelf wel al een berichtje gestuurd, in de hoop dat hij daar op af komt?

De chatman op paiq (ik vind mr Rugby wel een toepasselijke naam) heeft sinds onze chat gistermiddag drie extra foto's geplaatst. Waarschijnlijk juist om zijn postuur te laten zien. Hij is ook niet huge ofzo hoor. Maar denk postuur-rugbyspeler: compact en stevig (en waarschijnlijk dus ook wel gespierd).

@Perel, dat we dezelfde mannen tegenkomen, is natuurlijk goed mogelijk! Hangt ook van woonplaats en leeftijd af. Ik vis in de regio Amsterdam/Utrecht/Haarlem en leeftijden tussen 35 en 43 ongeveer.

Heb ooit iets hilarisch meegemaakt met twee vriendinnen. We bleken (hoe bizar) alledrie op hetzelfde moment met dezelfde man te chatten! De man in kwestie voelde zich ongetwijfeld een hele vent. Hij had er natuurlijk geen idee van dat de drie dames met wie hij tegelijk zat te chatten elkaar allemaal kenden en wisten wat hij aan het doen was. Ik stuurde mijn chat met hem een teasende en licht erotische kant op. De andere twee meldden vrij snel dat bij hen de aandacht verslapte, hahaha! Een tijdje later blokkeerde hij zomaar een van mijn vriendinnen (laat ik haar A noemen). Daarop hebben die andere vriendin en ik hem pardoes laten weten dat het niet sjiek van hem was om A zomaar te blokken. Vervolgens hebben we allebei hem meteen zelf geblokkeerd. En zo ging Mr Heel Wat in een halve minuut van drie chatcontacten naar nul. Zó jammer dat we zijn verbouwereerde gezicht niet hebben kunnen zien!
Hahaha Rasa wat een geweldig verhaal!!!! En wat toevallig dat jullie alle 3 met dezelfde man zaten te chatten. Hoe kwamen jullie daar in eerste instantie achter? En ik kan me voorstellen dat jullie heel erg graag zijn gezicht hadden willen zien toen jullie hem vertelden dat het niet fraai was dat hij A geblokkeerd had.
@Elise, ja mooi he? Je kunt op paiq ook vrienden aan je contacten toevoegen. Zit er dus ook weleens te chatten met een vriendin. En ja, wij zaten op dat moment dus niet alleen met hem te chatten, maar ook met elkaar!
Ik heb Dateman de deur uit gedaan. En nu heb ik op het enige profiel dat ik nog heb toch weer even gekeken, en heb ik een man gezien die me aanspreekt. Ik heb hem in een opwelling een bericht gestuurd (omdat hij me echt leuk leek en dat komt niet vaak voor, zeker nu niet), en hij heeft leuk gereageerd.

En nu lees ik hier over de mogelijkheid dezelfde mannen tegen te komen. En daarna Rasa's bericht over de Rugbyman. Hij speelt toch niet ook echt rugby he?...(ik vis qua leeftijden en regio wel in dezelfde vijver - jongere mannen boeien me niet zo, al heb ik wel dates met ze gehad).
Had me trouwens voorgenomen om me te concentreren op mezelf enzo en het daten even te laten voor wat het is, maar ik kan het dan toch niet laten even te kijken ("misschien, misschien, wie weet, wie weet"). Ik maak het mezelf er ook niet makkelijker op op deze manier, maar aan de andere kant geloof ik ook wel dat als het echt goed klikt met een man, de hele situatie verder niet zo uitmaakt (dwz, die is dan niet weg, maar zal niet in de weg zitten. In elk geval begrijpt de ander dat dan, en is er geen gedoe met de hele tijd willen bellen/smsen/afspreken als ik dat niet wil enzo).

Ben er wel uit dat ik voormalig dateman gewoon niet leuk vind, ook onder andere omstandigheden niet.
Heb laatst ook zitten chatten met een rugbyman...woont ie toevallig in Zeeland en rugbyt (schrijf je dat eigenlijk zo?) in Brabant? Hahaha, als dat zo is is vissen we idd allemaal in dezelfde kleine vijver...;-)
dag dag

goh Rasa, komt me bekend voor, ik heb dat ook een keer meegemaakt samen met een vriendin van me dat we met dezelfde man contact hadden...zo gelachen toen!

Ik heb 1 1/2 jaar terug iets gehad met een forse man, helaas werd hij alleen maar forser in de tijd dat we met elkaar omgingen, hij was niet mn type maar hij was gewoon erg leuk in de omgang, kletsen lachen... en wbt mr rugby: heerlijk zon beer van een vent, is wel bezig met sporten dus lekker om vast te pakken haha!

Melanthe: tja moelijk is dat loslaten, het is toch een stuk nieuwsgierigiheid dat je er naar toe brengt, het kan geen kwaad lijkt mij, soms heb ik ook wel eens van ik ben er klaar mee en dan ga ik toch weer eens na een tijdje kijken..

Pfff hoezo is valentijnsdag een giga commercieel gebeuren? overal waar ik loop, kijk en luister....

Mijn valentijntje en ik zijn niet bij elkaar morgen, hij moet werken en is niet romantisch ingesteld... Hij heeft dit weekend extra wekeend dienst en pieperdienst en had al zoiets van nou die zie ik niet...nou hij kwam dus gisteraaf en bleef gezellig slapen, wel met grote kans dat hij opgepiept zou kunnen owrden van het werk, maar we waren in ieder geval bij elkaar... Ik moet vrijdag as. vrijhouden want dan gaan we wat leuks doen :-) zucht ik ga steeds gekker op die man worden.....
quote:rara70 schreef op 13 februari 2011 @ 15:54:

Heb laatst ook zitten chatten met een rugbyman...woont ie toevallig in Zeeland en rugbyt (schrijf je dat eigenlijk zo?) in Brabant? Hahaha, als dat zo is is vissen we idd allemaal in dezelfde kleine vijver...;-)Nee, geen Zeeuw
"zucht ik ga steeds gekker op die man worden....."

Miepie still going strong! hebben jullie al je succesverhaal bij de datingsite gemeld? ;)
quote:Melanthe schreef op 13 februari 2011 @ 16:19:

"zucht ik ga steeds gekker op die man worden....."

Miepie still going strong! hebben jullie al je succesverhaal bij de datingsite gemeld? ;)haha nee dat niet... zoals ik al zie meneer is niet romantisch maar meer practisch ingesteld, een echte liefdesverklaring heb ik dan ook nog niet gehad haha! we vinden elkaar leuk, lief, aantrekkelijk en hij doet echt moeite voor me om bij me te zijn,niet wat ik eerder heb meegemaakt dat een man dan bijna dagelijks bij me was...
@Melanthe, goed dat je Dateman nu echt kwijt bent. Werd je volgens mij niet gelukkig van...quote:Melanthe schreef op 13 februari 2011 @ 15:28:

En nu lees ik hier over de mogelijkheid dezelfde mannen tegen te komen. En daarna Rasa's bericht over de Rugbyman. Hij speelt toch niet ook echt rugby he?...(ik vis qua leeftijden en regio wel in dezelfde vijver - jongere mannen boeien me niet zo, al heb ik wel dates met ze gehad).Yup, hij speelt wél echt rugby. Moeten we per privébericht even wat gegevens uitwisselen?
Meisjes, ik zie inene dat de OP een stuk minder informatie bevat dan gisteren.. snap het wel, ik ben me hier aan het 'inlezen' en zie al wat wisselingen, die komt, die gaat...

Maar ik dacht dat ik eerder zag dat sommigen van jullie in mijn leeftijdscategorie vallen, ik ben 47, en wie waren dat ook alweer?
Marianne en Karima zijn als ik het me goed herinner iets ouder dan jij bent Perel.

Rasa, ik heb je een vriendverzoek gestuurd (als het goed is).
Ik ben wel een beetje benieuwd nu. Begint zijn naam met een R?
@Perel, tja sorry, die leeftijden zijn nu natuurlijk ook gesneuveld. Kan me herinneren dat hier ook nog een paar dames van begin 40 waren. A&K, was jij niet zoiets?

@Melanthe, nope, de naam van 'mijn' Rugbyman begint met een A. En ik weet dat dat zijn real name is, want ik heb hem al gegoogled. Nu nog uitzoeken waar ik jouw vriendschapsverzoek kan vinden...
Ah, de naam van de rugbyman die ik gespot heb begint met een R en ik denk wel dat het z'n echte voornaam is (ik ben nog niet heel ver met mijn "antecedentenonderzoek";)) (ik heb ook een hete mail, melanthe op het forum - aan elkaar, dan kan ik je een specifieke hobby buiten rugby mailen)

Kan iemand even tegen mij zeggen dat mijn hand uit het schaaltje met chocoladepinda's moet? Namens mijn weegschaal vast dank...
nou kan iemand mij vertellen hoe die verpakkking van mn daim chocola dicht kan blijven? pfffttt damnnnn chocolate, love it! dus helaas Melanthe, kan je helaas niet helpen...vanaf morgen ga ik aan de sla hahahaha!!!

haha antecendentenonderzoek, deed ik ook altijd of ik via een woonplaats/leeftijd diegene kon vinden... ik zit me net te bedenken hoe dat dating vroeger was, via de krant, datingburo?
Ga eens met je hand uit het schaaltje chocoladepinda's!

Volgens mij is het vriendschapsverzoek accepteren gelukt. Maar volgens mij hebben we hooguit twee rugbyspelers uit hetzelfde team te pakken. Kwam via google nog wat materiaal van die van mij tegen en hij geloof ik toch wel echt aan de zware kant. Hmm...

O, en net een berichtje gekregen van de accountant (de man met wie ik gisteren een lunchdate had). Hij vond mij wél leuk. Waarom is het telkens zo oneerlijk geregeld in de wereld?
@Rasa, heb je een bericht gestuurd. Ieder haar eigen rugbyman

@Miepie, ja bijna onvoorstelbaar eigenlijk... Je ziet ze nooit meer de advertenties á la "jeugdige man (64) zkt knsmkng met vrl slanke vrouw" enzo.

Ik speur toch altijd wel, net als jullie. Ik heb een tijdje mailcontact gehad met een man die op zich best aardig was, maar die me verder niet zo aansprak. Tot een ontmoeting is het niet gekomen. Via hyves en een myspacepagina kwam ik erachter dat zijn laatste relatie net voorbij was, en dat hij in therapie was gegaan. OK, tot zover. Maar op zijn myspacepagina zag ik vervolgens dat hij naar aanleiding van die therapie allemaal bijzonder persoonlijke gedichten het net op knalde, for everyone to see! Zo wist ik veel meer van hem dan ik überhaupt wilde weten (over de breuk met zijn ex, bv). En de gedichten waren ook niet eens goed ;)

Onvoorstelbaar wat mensen allemaal neerplempen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven