Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Zojuist Remember me gezien.

Mooie film, maar het einde heeft mij geen fijn gevoel gegeven. Jeetje mina, moest dat nou? Anyway, absoluut geen spijt dat ik 'm heb gezien.
Teletubbies gezien en nog een keer, nog een keer nog een keer
quote:mayou schreef op 08 februari 2011 @ 06:24:

[...]

Ooooo die heb ik net gekocht en ik ben ook al zo'n jankert!!Nou hier ook. Janken met snot...wat een film!
Dear John, ik vindt hem wel erg voorspelbaar, maar is wel een lekker film....niet meer niet minder
Iemand nog een tip voor een goede thriller (te huren)?
No Country for Old Men, is dat wat voor je Philein?
De tweeling.

Goeie film, al eerder gezien.
Heb gisteren king kong gekeken. Die versie met Naomi watts. Had hem al gezien, maar nogmaals gekeken met mijn vriend. Vind het een goede film! Ik dacht altijd dat het ging over een aap die new York aan viel, maar ineens komen er dinosaurussen voorbij en ander ongedierte. Vond het wat dat betreft dus ook nog verassend hij duurt meer dan 3 uur (extended versie) maar daar merk je weinig van. De actie gaat maar door en er zitten weinig saaie momenten in. En ik vind Jack Black ook te pruimen in deze film, dat heb ik naast shallow hal nooit meer meegemaakt :P
Gisteren Eclipse uit de Twilight serie gekeken,mwah vind ik.
Ben met vakantie dus keek even hier naar tips. Ik zag hier al

* the blind side (met sandra bullock) wel mooie film, waargebeurd verhaal

* made of honour (met hugh grant) voorspelbaar maar erg grappig

* the ugly truth (vreselijk stomme film)

* bridget jones'' diary (nou ja wat zal ik zeggen)

* love actually (ook erg grappig lekker dom kijken)

* definitely maybe (ook wel OK, lekker dom kijken ook)

Wel allemaal DVDs dus geen bioscoop en misschien allemaal wel al oude films voor jullie

Ik ga nog even terugkijken op zoek naar tips.
The reader.

Na het lezen van het boek erg benieuwd naar de film.

Ik vond hem tegenvallen.

Langdradig en de emoties die het boek bij me opriepen, bleven weg.
Het is The Box geworden, en alleen het laatste kwartier kon me boeien. Teleurstellend verhaal (tegen het saaie aan, had het iets simpeler gehouden, dan was het misschien beter geweest) en wat een slechte muziekkeuze.
Black Swan. Super mooie film!
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
The box vond ik weinig Aan. Ik had een heel ander soort film verwacht. Dit werd een science fiction en ik had een drama verwacht over dat ze bakken geld kregen maar niet gelukkig werden omdat ze de gedachte van iemand ervoor vermoorden niet konden verkroppen. Bovendien snapte ik de film eigenlijk ook niet helemaal. Ik ben heel slecht in science fiction en raak daarbij heel snel de draad kwijt

Verder heb ik net eclipse gezien. Tja, ik ben fan dus vond deze heerlijk! Beter dan new moon, die was wat saai maar hier zat weer lekkere actie in en een onwijs lekkere taylor lautner :D jammer dat ie gisteren pas 19 is geworden. Voel me toch een beetje een viezerik als ik bij zo'n jochie zit te kwijlen haha!
Buried,

Halverwege even in slaap gevallen. Het einde was wel leuk.

La vita e bella,

Goed verhaal, het begin vond ik vreselijk met dat hysterische acteerwerk. Later werd het beter maar al met al vond ik het niet echt geweldig.
The Kings Speech, Colin Firth
Winter Bone: http://www.imdb.com/title/tt1399683/

Geweldige film.
Gisteren naar The Dilemma geweest. Aardig maar geen hoogvlieger. Nu nog op mijn lijstje Biutiful, The King's Speech, No Strings attached en Gnomeo & Julliet
Black swan, echt prachtig. Wow.

En thuis: The wrestler met Mickey Rourke. Wat ziet die vent er verlopen uit zeg, en hij moet ook zo iemand spelen. Best leuke film.
She's out of my league,niet bijzonder maar aardig tussendoortje.
Biutiful. Ik vond hem niet leuk, maar de meningen waren verdeeld. Niet geschikt voor een gezellig avondje film ter ontspanning, maar hij was op zich wel weer indrukwekkend en erg goed geacteerd.
Black Swan gezien en ik heb me enorm verveeld. Had iets veel indrukwekkenders verwacht. Erg saai en voorspelbaar. Heeft me echt geen moment gegrepen.
In de afgelopen twee weken the Godfather I - III gezien. Het moest er toch maar eens van komen . Op zich mooie films, mooie vormgeving en geeft een goed tijdsbeeld. Vond alleen het wel en wee van de familie niet altijd even geloofwaardig. En het einde van deel III, lieve hemel wat duurde dat lang!!

Gisteren in de bios Black Swan gezien. Wist er niks van, alleen dat het over ballet ging. Ik vond er een paar behoorlijke schrikmomenten in zitten. Leuk dat niet alles uitgekauwd werd en dat je ook zelf geacht wordt na te denken. En het ziet er allemaal prachtig uit, qua decors, muziek, acteerwerk, super!
Het ziet er prachtig uit? Ik vind het allemaal maar simpel, weinig budget in gestopt naar mijn idee. Ik ben ontzettend verbaasd over de ophef over deze film.
Léon.

Geweldige film!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven