Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

zaterdag 12 februari 2011 om 21:37
Heb gisteren king kong gekeken. Die versie met Naomi watts. Had hem al gezien, maar nogmaals gekeken met mijn vriend. Vind het een goede film! Ik dacht altijd dat het ging over een aap die new York aan viel, maar ineens komen er dinosaurussen voorbij en ander ongedierte. Vond het wat dat betreft dus ook nog verassend hij duurt meer dan 3 uur (extended versie) maar daar merk je weinig van. De actie gaat maar door en er zitten weinig saaie momenten in. En ik vind Jack Black ook te pruimen in deze film, dat heb ik naast shallow hal nooit meer meegemaakt

zaterdag 12 februari 2011 om 22:35
Ben met vakantie dus keek even hier naar tips. Ik zag hier al
* the blind side (met sandra bullock) wel mooie film, waargebeurd verhaal
* made of honour (met hugh grant) voorspelbaar maar erg grappig
* the ugly truth (vreselijk stomme film)
* bridget jones'' diary (nou ja wat zal ik zeggen)
* love actually (ook erg grappig lekker dom kijken)
* definitely maybe (ook wel OK, lekker dom kijken ook)
Wel allemaal DVDs dus geen bioscoop en misschien allemaal wel al oude films voor jullie
Ik ga nog even terugkijken op zoek naar tips.
* the blind side (met sandra bullock) wel mooie film, waargebeurd verhaal
* made of honour (met hugh grant) voorspelbaar maar erg grappig
* the ugly truth (vreselijk stomme film)
* bridget jones'' diary (nou ja wat zal ik zeggen)
* love actually (ook erg grappig lekker dom kijken)
* definitely maybe (ook wel OK, lekker dom kijken ook)
Wel allemaal DVDs dus geen bioscoop en misschien allemaal wel al oude films voor jullie
Ik ga nog even terugkijken op zoek naar tips.

zondag 13 februari 2011 om 00:42
The box vond ik weinig Aan. Ik had een heel ander soort film verwacht. Dit werd een science fiction en ik had een drama verwacht over dat ze bakken geld kregen maar niet gelukkig werden omdat ze de gedachte van iemand ervoor vermoorden niet konden verkroppen. Bovendien snapte ik de film eigenlijk ook niet helemaal. Ik ben heel slecht in science fiction en raak daarbij heel snel de draad kwijt
Verder heb ik net eclipse gezien. Tja, ik ben fan dus vond deze heerlijk! Beter dan new moon, die was wat saai maar hier zat weer lekkere actie in en een onwijs lekkere taylor lautner
jammer dat ie gisteren pas 19 is geworden. Voel me toch een beetje een viezerik als ik bij zo'n jochie zit te kwijlen haha!
Verder heb ik net eclipse gezien. Tja, ik ben fan dus vond deze heerlijk! Beter dan new moon, die was wat saai maar hier zat weer lekkere actie in en een onwijs lekkere taylor lautner

zondag 13 februari 2011 om 11:49

maandag 14 februari 2011 om 08:11
In de afgelopen twee weken the Godfather I - III gezien. Het moest er toch maar eens van komen . Op zich mooie films, mooie vormgeving en geeft een goed tijdsbeeld. Vond alleen het wel en wee van de familie niet altijd even geloofwaardig. En het einde van deel III, lieve hemel wat duurde dat lang!!
Gisteren in de bios Black Swan gezien. Wist er niks van, alleen dat het over ballet ging. Ik vond er een paar behoorlijke schrikmomenten in zitten. Leuk dat niet alles uitgekauwd werd en dat je ook zelf geacht wordt na te denken. En het ziet er allemaal prachtig uit, qua decors, muziek, acteerwerk, super!
Gisteren in de bios Black Swan gezien. Wist er niks van, alleen dat het over ballet ging. Ik vond er een paar behoorlijke schrikmomenten in zitten. Leuk dat niet alles uitgekauwd werd en dat je ook zelf geacht wordt na te denken. En het ziet er allemaal prachtig uit, qua decors, muziek, acteerwerk, super!