En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 14 februari 2011 @ 15:52:

[...]

Tuurlijk word ik moe van mezelf. Ik denk dat niemand weet hoe moe ik van mezelf word. Het lukt me alleen niet om mijn hoofd stop te zetten. Ik doe echt niet met opzet zo onzeker, al die gedachtes gaan daadwerkelijk door mijn hoofd...En ja, ik weet ook dat de mensen om me heen er soms ook gek van worden.

Je kan er hulp voor zoeken. In de vorm van therapie maar ook een of andere cursus waar je meer zelfvertrouwen door krijgt.

Dit brengt alleen maar heel veel stress in je leven.
Als je veel negatieve ervaringen met mannen hebt kan je daar abnormaal onzeker van worden elfje, dat heeft een vriendin van mij ook vaak gehad. Leaf je kan idd hulp zoeken om beter in je vel te gaan zitten. Genoeg cursussen en hulp instanties.
Waarschijnlijk vindt hij je gewoon leuk en wacht hij rustig een tweede keer af. Iets meer geduld en zekerheid... dat wens ik je toe.
Leaf; jouw gedachten nemen een loopje met je. Daarom begon ik over die self fullfilling prophecy; als jij maar vaak genoeg iets denkt wordt het vanzelf waar.

Verder ben ik het wel eens met Elfje.

Enne; je had gisteravond al kunnen smsen he. Dan had je vandaag niet in die onzekerheid gezeten .
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar die onzekerheid precies vandaan komt. Ik denk gewoon dat mensen (lees: mannen) mij toch wel niet leuk zullen vinden en R. natuurlijk al helemaal. Totaal onrationeel, ik weet het. Het lukt me alleen niet om die gedachtes om te buigen. Misschien zou ik daar inderdaad wat hulp bij kunnen gebruiken...
Dubbel
quote:jozeefje schreef op 14 februari 2011 @ 16:10:

Waarschijnlijk vindt hij je gewoon leuk en wacht hij rustig een tweede keer af. Iets meer geduld en zekerheid... dat wens ik je toe.

Ik ben het hier mee eens. Wat nou als hij nu hetzelfde denkt? Het was top vrijdag maar ze laat niets van haar horen alleen maar ivm foto's van het huis van mijn broer? Wat nou als hij vanmiddag om die reden niet langs je kamer durfde?

Blijven jullie lekker om elkaar heen draaien, voel jij je ontzettend klote, en missen jullie iets wat heel leuk zou kunnen zijn.

Kom om geef jezelf de bekende schop onder je kont en bel of sms. Waarom bang zijn? je hebt nu niets en reageert ie niet leuk heb je nog steeds niets. Reageert ie wel leuk daarentegen ga je misschien wel een hele leuke tijd tegemoet
quote:katrien1974 schreef op 14 februari 2011 @ 17:07:

Kom om geef jezelf de bekende schop onder je kont en bel of sms. Waarom bang zijn? je hebt nu niets en reageert ie niet leuk heb je nog steeds niets. Reageert ie wel leuk daarentegen ga je misschien wel een hele leuke tijd tegemoet

Ha Katrien, dit is precies wat ik ook dacht.

Gewoon DOEN, Leaf, je hebt niets te verliezen en alles te winnen. In het slechtste geval krijg je iig de duidelijkheid dat hij geen interesse heeft.
Update: hij heeft weer contact gezocht en weer over het huis. Namelijk of ik al een afspraak met de financieel adviseur heb gemaakt. Ik heb weer teruggestuurd dat ik volgende week dinsdag een afspraak heb en toevallig heeft ie dan net vrij (terwijl hij zo ontzettend druk is) en kan hij met me mee.

Ik kan hier nu toch echt niks positiefs uithalen...
Leaf, ik las het net ook ergens maar hier ben ik het eigenlijk wel mee eens

Misschien moet je inderdaafd maar niets van je laten horen

Als jij al zo in de stress raakt na 1x zoenen ben je volgens mij helemaal niet klaar voor een vervolgstap.

Ga eerst eens aan je eigen (totaal onnodige) onzekerheid doen dame

Want echt, je maakt je zelf hartstikke gek, en op deze manier, het zwart denken en alles al kapot praten voor het wat is is killing voor elke date die in de toekomst gaat komen

En dat bedoel ik echt niet lullig maar dit is niet de eerste keer dat je volledig over te toeren bent na contact met een man

Je kan alleen maar huilen?

Je wordt er doodongelukkig van?

Kind, het was een zoen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is er soms iets mis met dat huis omdat hij het zoo graag aan je probeert te slijten, kwijt wil? Hmm anders sms of hij wellicht zin heeft in een hapje eten ergens samen (ut wkend?) voor die tijd...
het lijkt mij juist ontzettend positief. hij heeft toevallig vrij op de dag van jouw afspraak terwyl hij druk is!!

en hij gaat mee!! als dit niet positief is..
wij slapen nooit.
shit, wolkje, daar had ik nog niet aan gedacht, dat er misschien iets mis is met het huis.

ik zag alleen maar romantiek...zucht...
wij slapen nooit.
Ik denk niet zozeer dat er iets mis is met het huis. Denk dat het voor zijn broer heel prettig is als hij het huis op deze manier kan verkopen en R. doet er natuurlijk alles aan om hem daarbij te helpen. En ik weet dus niet of zijn eventuele interesse in mij samenhangt met dat huis of dat zijn eventuele interesse voor mij voor hem ook losstaat van het huis.,.
Kan het ook zo zijn dat R het gevoel heeft dat het huis de enige manier is waarop hij met jou in contact kan komen?
@Leaf:

Ja, dat kan.

Of hij weet niet hoe hij anders in contact met jou kan komen en vind dit de ideale manier.

Misschien heeft hij het idee dat jij je terugtrekt, van hem afsluit, spijt hebt, weet ik veel en doet hij het op deze manier.

Als hij echt zo druk is al hij zegt en volgende week kan hij ineens wel mee, dan lijkt mij dat hij dus moeite doet om je te helpen.

Waarom zou hij een huis wat niet goed is aan een collega proberen aan te smeren? Lekker bevorderlijk voor de werksfeer.

Trouwens, wordt het huis niet via een makelaar verkocht?

En als je het echt niet vertrouwt kan jij altijd nog een makelaar in de arm nemen, daar betaal je een bedrag voor en dan inspecteert hij/ zij alles. Maar dit terzijde.
quote:toekomst17 schreef op 14 februari 2011 @ 19:29:

Kan het ook zo zijn dat R het gevoel heeft dat het huis de enige manier is waarop hij met jou in contact kan komen?Dit kan idd ook nog. Dat hij dit als excuus gebruikt om contact met je te zoeken. Wat voor type is hij eigenlijk? Vlotte babbel populair of juist meer timide/rustig?
Toekomst: dat zou kunnen natuurlijk. Ik weet dat ik soms nogal onbenaderbaar kan overkomen. Bovendien was ik net ook weer heel zakelijk in de sms-correspondentie. Maar ja, hij begon weer over het huis, kan ik toch moeilijk hem opeens een heftige liefdesverklaring doen
Haley: hij is wel iemand met een vlotte babbel, maar hij vertelde me de eerste keer dat we afspraken dat hij ook vaak gestresst is en dat mensen vaak het beeld van hem hebben dat hij een womanizer is tewijl hij zelf beweert dat niet te zijn.

Het viel me trouwens wel op dat hij afgelopen vrijdag de hele tijd aan zijn handen liep te pulken. De eerste keer viel me dat niet op.
er moeten oprechte mannen bestaan, dus laten we deze een kans geven.

ik ga voor de optie dat het huis voor hem een middel is om jou te zien.
wij slapen nooit.
yup, ik ook.
quote:Leaf schreef op 14 februari 2011 @ 19:34:

Toekomst: dat zou kunnen natuurlijk. Ik weet dat ik soms nogal onbenaderbaar kan overkomen. Bovendien was ik net ook weer heel zakelijk in de sms-correspondentie. Maar ja, hij begon weer over het huis, kan ik toch moeilijk hem opeens een heftige liefdesverklaring doen Maar er is ook nog zoiets als een middenweg hé. Je zou bijv. gewoon kunnen laten weten dat je het vrijdag gezellig vond met hem.
als hij aan zijn handen pulkte was hij nerveus.
wij slapen nooit.
Ik zou hem een sms sturen dat je voorlopig afziet van het huis en je eerst nog wat andere huizen wilt bezoeken. Verder lijkt het me geen goed plan om hem mee te nemen naar een financieel adviseur.
2x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven