Turkye

14-02-2011 22:39 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er bekend met Turkije?Ik wil deze zomer lekker all inclusief gaan?Lijkt me heerlijk,10 dagen relaxen.Ik wil naar Alanya.Wie heeft er tips voor een goed resort?
Alanya is wel erg druk en toeristisch.

De omgeving van Bodrum is leuk.

Staat ook een lekker briesje, dus niet zo bloedheet
Frankly my dear, I don"t give a damn
op www.zoover.nl staan veel vakantiebeoordelingen. Ik zou gewoon verschillende opties verzamelen die je aanspreken en in je budget passen en daar dan even checken.
Ik hen mooie dingen gezien in de folders maar het is zo'n 38 graden zeggen ze, heb je daar zin in?
Niet; Alanya, Marmaris, Kemer.

Wel; Bodrum, Antalya, Kalkan/ Kas.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Waarom wil je naar Alanya?

Je zit dan ook nog behoorlijk lang in de bus vanaf het vliegveld.

Ik vond Kemer wel ok maar Side vond ik echt een leuk plaatsje.
quote:Mac123 schreef op 14 februari 2011 @ 23:04:

Ik hen mooie dingen gezien in de folders maar het is zo'n 38 graden zeggen ze, heb je daar zin in?Lekker behaaglijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dolfje schreef op 14 februari 2011 @ 23:16:

Ik vond Kemer wel ok maar Side vond ik echt een leuk plaatsje.

Niet om jou af te fikken hoor Dolf, maar Kemer vind ik zoooo saai, glimmend, smetteloos, met al die juweliers, en die lelijke hotels, en bovendien zie ik daar apen aan kettingen (melding van gemaakt bij WSPA). Dus nee, geen haar op mijn hoofd.

Side is een stuk knusser ja.
Aanrader in Side; Can Garden.

- KLIK -
Dat ziet er knus uit Sjer, tis dak al geboekt heb..Jawel naar Belek. Ben er nog niet geweest, schijnt een golfdurrup bij uitstek te zijn, dus we zien wel. Maar wel een half uurtje van Antalya, dus we zijn er lekker snel zeg maar..
Belek ken ik niet Zuig, ze hebben er ook maneges en Burberry shops hoop ik voor jou?
Hahahah!! Ja, dat hoop ik wel, anders heb ik een kutvakantie. Enfin, kan ik ook een keer Alberto inschakelen..
@very cherry Niet Kas gaan ophemelen! Ik vind het juist nog zo'n fijn authentiek plaatsje! :p
Probeer anders eens Çalis bij Fethiye eens. Nog niet zo mega toeristisch!
quote:Very Cherry schreef op 14 februari 2011 @ 23:19:

[...]

Niet om jou af te fikken hoor Dolf, maar Kemer vind ik zoooo saai, glimmend, smetteloos, met al die juweliers, en die lelijke hotels, en bovendien zie ik daar apen aan kettingen (melding van gemaakt bij WSPA). Dus nee, geen haar op mijn hoofd.

Side is een stuk knusser ja.Ik heb daar geen apen gezien en wij zaten in een hotel in een gewone wijk dus niet heel toeristisch dus dat scheelde misschien.
Ik heb iets op het oog in Antalya.En die warmte lijkt me juist heerlijk,is toch anders als hier!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Jurks schreef op 15 februari 2011 @ 03:25:

@very cherry Niet Kas gaan ophemelen! Ik vind het juist nog zo'n fijn authentiek plaatsje! :pSorry maar ik bedacht me later, je hebt er vrijwel geen All Inclusive resorts, dus no worries
Kas vinden meeste Turkije gangers toch niet leuk, die willen graag hun broodje kroket kunnen eten

(gelukkig maar)

Wij gaan eind April naar Antalya/Belek, nooit geweest dus ben ook benieuwd,het is eigenlijk altijd wel leuk.
Kind, als je 'Lekker All Inclusief' wilt gaan, maakt het toch niet uit waar? Overal zijn beachboys, 2 soorten macaroni en een zwembad waar je niet omheen mag rennen of in mag duiken vanwege aansprakelijkheid, die slaat op dikke bult = eigen schuld.

Een Goed resort, daar betaal je voor. En als je dat kan, dan stelde je hier je vraag niet, want had je al een exclusiefje geboekt.

Je kunt dus ook nog naar de Dom.Republiek. Of Tunesie en Egypte. Of gewoon je vinger op de landkaart op het scherm van je laptop prikken, et voila, klaar is dirtsa.
Mensen, ga alsjeblieft naar Alanya en niet naar Kas! Lees: NIET naar Kas.

Marmaris is een goeie tweede!
Alanya?

Tunesie!
Ook leuk TO, Hotel Orange County, in Kemer.

Kas, Kalkan, Yalikavak, Olu Deniz, echt allemaal links laten liggen, zie je veel te veel Turken. Je weet wel, dat soort behaarde en besnorde mensen die al zwetend de plee schoonmaken op je werk. Gatsie.
quote:Very Cherry schreef op 15 februari 2011 @ 12:14:

Ook leuk TO, Hotel Orange County, in Kemer.

[afbeelding]

[afbeelding]

Kas, Kalkan, Yalikavak, Olu Deniz, echt allemaal links laten liggen, zie je veel te veel Turken. Je weet wel, dat soort behaarde en besnorde mensen die al zwetend de plee schoonmaken op je werk. Gatsie.Endit bedoel ik dus juist niet!!!
quote:Very Cherry schreef op 15 februari 2011 @ 10:42:

[...]

Sorry maar ik bedacht me later, je hebt er vrijwel geen All Inclusive resorts, dus no worries Er is inderdaad geen All-in (THANK GOD FOR THAT!) Ook zijn er geen zandstranden, zijn er onwijs veel turken, geen friet van piet en de moskees zingen elke ochtend nog steeds hun liedjes. Ook heb je in de openbare toiletten een hurkwc, zetten ze geen english blend thee en doen niet aan kaassoufflés. Dus lekker met z'n allen naar Alanya!
Mijn favorieten: Marmaris, Kusadasi en vorig jaar zijn we een dagje naar Bodrum geweest, daar zou ik ook best een vakantie kunnen doorbrengen.

Ik vind Alanya echt vreselijk, Antalya ging nog wel, maar is niet zo gezellig qua centrum vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven