Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 15 februari 2011 @ 17:53:

Thee, dochter spaart die van AH. Ik vind je aanbod heel lief, maar je mag ze van mij aan IBI's neefje geven. Dochter krijgt al een hele stapel van Viennas. En dan is het eerlijker verdeelt.

Dat is lief en delend van je Elynn

Ik heb er niet zoveel als Viennas had, maar in dit geval neem ik ze graag zaterdag mee naar de meet waar ik IBI zie. Dank je wel.

IBI, nu maar hopen dat ik ze niet vergeet!
quote:Flashy schreef op 15 februari 2011 @ 17:31:

Ik wil heel graag een slankie code, ik ben weer begonnen met de slankie ( als cracker beleg) en die spaaractie is een goede motivatie! ben dus vanaf nu begonnen haha.

Mijn code voor jou is: J332NAN

Ik gebruik 'm ook als crackerbeleg maar hoef deze codes niet en ben (jippie) door andere forumsters aan de Blond-codes van Unox gekomen.
Thx Thee!! Voor de blond liefhebbers heb ik ook nog een code over geloof ik.

De C1000 heeft weer 1 euro aanbiedingen zag ik op tv.
Ja, dat hoorde ik vanmiddag ook. Dus ik ga even kijken of er een c1000 in de buurt zit

En met die Hoogvliet bonnen... ik krijg meestal sowieso de bonnen van mijn ouders (die doen een keer in de week daar de grote boodschappen, dus vaak al snel 3 zegels per week). Misschien kan ik een keer een briefje op het prikbord hier bij de appartementen hangen, want grote kans dat mensen naar de hoogvliet hier tegenover gaan, maar als ik eerlijk ben durf ik dat soort dingen nooit zo goed.
Mijn koelkastprobleem is opgelost door een gulle gever, dus ik heb de wehkamp code voo 7,50 korting . Wie wil hem hebben?
Thee, heb je nog Blond codes nodig? Ik heb er nog 4.
Goedemorgen,

Om nog even op de autoverzekering terug te komen, ik heb de mijne bij Verzekeruzelf en scheelt echt een hoop geld. Heb toevallig laatst voor mijn ouders gekeken en zij hebben nu een all-risk verzekering voor hetzelfde bedrag waar ze anders een wa + verzekering voor zouden hebben. Gaat allemaal via internet, maar werkt echt super. Heb er helaas al een paar keer gebruik van moeten maken en wordt echt prima geregeld.
quote:huppel schreef op 16 februari 2011 @ 10:57:

Thee, heb je nog Blond codes nodig? Ik heb er nog 4.Waarschijnlijk heb ik er genoeg, wil ze volgende week eens tellen en kijken hoe dat uitkomt met wat ik wil bestellen. Dank je voor het er aan denken.
@thee... had je laatste berichtje niet gelezen, heb je unox codes gemaild, als je ze niet nodig hebt geef je ze maar door!

groeten tartt
Viennas, de voetbalkaartjes vielen net op de deurmat.

Reactie dochter: "Ooooooooooooooooh!"

Ze zit nu uiteraard met haar neus in haar album.

Hartstikke bedankt!
quote:LenaHopsasa schreef op 16 februari 2011 @ 11:32:

Goedemorgen,

Om nog even op de autoverzekering terug te komen, ik heb de mijne bij Verzekeruzelf en scheelt echt een hoop geld. ...

Heb even gekeken en inderdaad een scherpe premie, bedankt voor de tip! De recensies bij Independer zijn ook goed. Plus ze bieden een no-claimbeschermer. Nationaal Spaarfonds kreeg ik ook als tip, nooit van gehoord maar collega had er goede ervaringen mee, ook met schadeafhandeling. Die hebben ook een scherpe premie maar geen BM beschermer.

FBTO is toch een stukje duurder.

Voor wie electrisch poetst, AH heeft nu 2e gratis van Oral B, ook op de opzetborsteltjes al staat dat niet expliciet op het schap. En dat is een interessante aanbieding! Die dingen zijn altijd zo duur.
Ik heb hier een kaartje wat goed is voor een gratis gilette heractiverend deoderant. Het werkt als volgt: je koopt die deo bij de kruidvat. Stuurt de kassabon en het kaartje naar een adres en krijgt op je bankrekening het bedrag terug. Wie kan ik blij maken met dit kaartje?
@ikbenikenbenertrotsop ik zou dat kaartje heel graag willen hebben! heb zelf nog een wehkamp code.
quote:tartt schreef op 16 februari 2011 @ 12:47:

@thee... had je laatste berichtje niet gelezen, heb je unox codes gemaild, als je ze niet nodig hebt geef je ze maar door!

groeten tartt

Oh tartt, wat zijn het er veel. Dank je wel! Misscien ga ik nu nog wel iets meer bestellen dan ik van plan was.

En dank je voor je lieve woorden in je mailtje

huppel, misschien kun jij er iemand anders blij mee maken.

Ik heb ooit een topic geopend op overig 'maak elkaar blij' (is te vinden via de zoekfunctie); misschien zijn daar nog belangstellenden.
quote:SuperCow schreef op 16 februari 2011 @ 13:35:

[...]

Heb even gekeken en inderdaad een scherpe premie, bedankt voor de tip! De recensies bij Independer zijn ook goed. Plus ze bieden een no-claimbeschermer. Nationaal Spaarfonds kreeg ik ook als tip, nooit van gehoord maar collega had er goede ervaringen mee, ook met schadeafhandeling. Die hebben ook een scherpe premie maar geen BM beschermer.

FBTO is toch een stukje duurder.

Voor wie electrisch poetst, AH heeft nu 2e gratis van Oral B, ook op de opzetborsteltjes al staat dat niet expliciet op het schap. En dat is een interessante aanbieding! Die dingen zijn altijd zo duur.Moppeman en ik hebben bij FBTO 75 of 80 % no-claim opgebouwd, plus no-claimbescherming. En daar komt nog de korting via de VEH overheen.
IBI, voetbalplaatjes voor je neefje liggen klaar voor zaterdag!

Leuk dat we elkaar zo kunnen helpen met codes, bonnen etc.
En dan nog is FBTO duurder in mijn geval. :-)

Per 1 maart gaat de assurantiebelasting omhoog van 7,5% naar 9,7%. Zou dat ook gelden als je nu een jaar vooruit betaald?
quote:Pinkroses schreef op 16 februari 2011 @ 14:17:

@ikbenikenbenertrotsop ik zou dat kaartje heel graag willen hebben! heb zelf nog een wehkamp code.

mail me maar op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com met je adresgegevens dan stuur ik het vandaag nog op!

@thee, fijn van de voetbalplaatjes. Hij iser helemaal gek op! Thanks!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 februari 2011 @ 14:26:

[...]

mail me maar op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com met je adresgegevens dan stuur ik het vandaag nog op!

@thee, fijn van de voetbalplaatjes. Hij iser helemaal gek op! Thanks!Heb je gemaild.
quote:Elynn schreef op 16 februari 2011 @ 13:33:

Viennas, de voetbalkaartjes vielen net op de deurmat.

Reactie dochter: "Ooooooooooooooooh!"

Ze zit nu uiteraard met haar neus in haar album.

Hartstikke bedankt!Leuk! Ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken.
Goeie tip van die autoverzekering, ik zit nu bij het Nationaal Spaarfonds en dan betaal ik toch bijna 10 euro per maand meer.

Dus ik ga denk ik wel overstappen.

Ik kreeg net met de post een bioscoopkaartje binnen van het Kruidvat. Ik had van de vrouw achter de kassa zo'n coupon gekregen, maar eigenlijk kreeg je die alleen bij aankoop van een actieproduct, want je moest de kassabon opsturen. Ik heb de coupon toch maar opgestuurd met de kassabon die ik had (dus zonder die actieproducten) en ik kreeg toch een bioscoopkaartje thuisgestuurd. Er zat wel een standaard brief bij dat ze hem uit coulance stuurden, dat ik de volgende keer wel de kassabon mee moest sturen. Ik was het alweer vergeten en was er al automatisch van uit gegaan dat ik niks zou krijgen. Toch weer mazzel!
Vriend heeft ook de fbto autoverzekering, al jaren.
quote:Alynia schreef op 15 februari 2011 @ 21:04:

Misschien kan ik een keer een briefje op het prikbord hier bij de appartementen hangen, want grote kans dat mensen naar de hoogvliet hier tegenover gaan, maar als ik eerlijk ben durf ik dat soort dingen nooit zo goed.Echt gewoon doen hoor! Mensen zijn vaak blij dat ze er nog iemand blij mee kunnen maken wanneer ze ze zelf niet gebruiken!
Hoi Meiden!

Ik ben nieuw op het forum en ben flink bezig om te besparen.

Hierbij even de oorzaak;

Ik kreeg vorige zomer last van 2 tennisarmen, waardoor ik een tijd niet kon werken. Toch ben ik steeds korte dagen geweest en geholpen waar ik kon. Helaas vond mijn werkgever mijn ziekte-uren meer dan voldoende en ben ik letterlijk weggepest! Roddels, een mannelijke collega die "vieze" opmerkingen begon te maken etc.

Ik was super blij dat ik heel snel een andere baan had gevonden. Opgezegd en weggegaan. De eerste dag bij mijn nieuwe baan hoefde ik niet eens binnen te komen! Ze hadden mijn oude werkgever opgezocht en om een referentie gevraagd... jullie raden het al!

Officieel ben ik dus ontslagen in mijn proeftijd (nog voordat ik iets heb kunnen doen bij mijn nieuwe baan) Dus ik had geen recht op een uitkering etc.

Gelukkig ben ik niet bij de pakken gaan neerzitten, en heb ik ondertussen oppaswerk, schoonmaakwerk en mijn eigen bedrijfje begonnen! en ik ben veel gelukkiger nu!

Maar... ondanks dat het beter gaat, moeten we heel erg opletten met onze uitgaven! Dus ik wil graag met jullie meeschrijven... en ik ga even alles doorlezen! (ben ik vast wel even mee bezig!!
Jeetje doortje, dat is niet niks wat je overkomen is. Knap hoe je e.e.a. opgepakt hebt. Welkom hier en hopelijk lees je dingen waar je iets aan hebt. Het is een vol topic, maar deel 1 is ook interessant om door te lezen, staan ook al heel veel tips in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven