Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
whahahahahahahahahahahaha
het is trouwens maar goed dat ik dikke billen heb
Bam, fijn dat het zo goed gaat met Logopedie (lees zijn spraak).
Spong?
Ik ga er weer vandoor. Ga even chillen voor de buis. Gaat goed als AM. En zelfs het zwemmen ging best redelijk (tenminste het duiken, het zwemmen wilde wat minder geloof ik). En jongste ventje maar met knalrode wangen stiekem gluren, zo schattig.
Goedzo, keep up the good work Jin! Geniet van een rustig avondje
Fijn dat het zwemmen aardig ging.

geniet van je avond!
Iemand al eens iets gehoord van Kokos?

En wo ist Amalia? O wacht, die zat te bakken in het zonnetje denk ik
Huh. is die op vakantie?

Nee, niks meer gehoord van kokos
Nee, hier in het zonnetje.,
Hallo!

Leuk voor Ris!

Star: dank voor je kaart! Dochter was er erg blij mee! (jij stuurt vaak leuke stickerkaarten, zijn groot succes hier!)

Jin: fijn dat het goed gaat als AM en met zwemles.

Bam: mooi dat Juul zo vooruti gaat. Gok dat wij ook mogen binnenkort. T. spreekt de r nog steeds niet goed uit. Dat is vaak zo te verhelpen met logopedie. Ik krijg het niet voor elkaar. Hij krijgt nu logopedische screening in de klas (alle oudste kleuters, niet hij specifiek) maar ik gok dat ze dat er wel uit halen.

Mamax: ons huis heeft toen "maar" 2 maanden te koop gestaan. Da's 2 maanden lang poetsen! Even volhouden nog!

Goed. Ik ga bijlages toevoegen en nummeren en dan is het klaar! (En ben er nog trots op ook )
Fijn dat meiske er blij mee was Bridge

Krijg je ook een beoordeling van je portfolio? Je klinkt er iig zelf reuze enthousiast over, da's mooi!

Hier ook brief van GGD gehad over logo-screening, na de vakantie komt er een mevrouw op school en dan mogen ze allemaal even beppen tegen haar
Als ik zie hoe beroerd sommige kinderen praten hier, en die geen logopedie hebben, vraag ik me werkelijk af wat ik daar doe, hahahah

maar goed, hij leert er wel van en beter nu dan dat het straks een heel groot probleem is!

Maar die r is toch ook onwijs moeilijk?, moeten ze dat nu al kunnen?
Geen beoordeling maar wel feedback. Portfolio moet eind april definitief worden ingeleverd en dat geldt wel mee voor certificering, naast presentaties die ik dan moet geven. 17 juni certificering en dan op naar tweede jaar! Heb gisteren overdag echt heel hard gewerkt en ben nu ook echt tevreden met resultaat! Fijn!

Haha, ja bij ons ook na vakantie. 8 maart. Ben benieuwd, heb zelf het idee dat hij te snel praat, maar goed. Dat is puur mijn gevoel. Zal de lijst even invullen straks.

Hoe is het met Starman?

En jij weer lekker gewerkt vandaag?
Volgens mij moeten ze die nu wel kunnen Bam. (maar weet het niet zeker hooor...)
quote:bambino schreef op 16 februari 2011 @ 20:40:

Maar die r is toch ook onwijs moeilijk?, moeten ze dat nu al kunnen?

Met 6 moeten ze die kunnen zei de logopediste laatst.

Mal, fijn dat alles met het reusje goed is! Krijg je nou nog een groeiecho?

En verder een naar iedereen, duik lekker met een boek in bed.
Geen zin meer in poetsen voor de bezichtigingen, wat een heerlijk luxeprobleem Mamax! Nog van die pepernoten trouwens, geniaal!

Oooo, Rissie bevallen, wat leuk. Feliciteer je 'dr van me als je haar spreekt Bam?

Bridges, petje af voor al je harde werk meis. Je mag heel erg trots op jezelf zijn!

Mal, wat fijn dat alles goed was met reusje!

Hier nog steeds erg veel afhandeling van allerlei zaken rond schoonzus, zet wel even wat op de groep als ik zo nog fut heb. Maatje nog ziekig thuis (geen koorts meer maar erg witjes en slap, eet en drinkt bijna niks). Stressig op werk. Dus nou ja, al met al druk wel. Ben erg aan vakantie toe maar dat duurt gelukkig niet lang meer, ha!
Mijn moeder kwam vanavond het hemeltje brengen van de wieg Ik lees morgen wel weer bij verder, ik ben moe
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!

Hel, een extra voor jou.

Mal, leuk van het hemeltje, wordt vast prachtig!

Star, hoe gaat het werken van Starman? Ging dat een beetje? En hoe bevalt het jou vier dagen aan de bak?

Bridges, leuk dat je er zoveel schik in hebt! Wordt vast heel mooi en goed!

Fijne ochtend allemaal. Ik word zo opgahaald door vriendin (die van die kat ) en we gaan ontbijten buitend e deur. Een grote bok en een kleine vermoeid ventje naar de kita gebracht, dus ben benieuwd hoe ik ze straks ophaal.
Goedemorgen,

Veel plezier Jinny!
Grrr! laatste stuk van mijn harde werken verkeerd opgeslagen gisteren dus net opnieuw moeten doen. (Stond al op school om te printen, suffe ik...)

Gelukkig wist ik nog wat ik had gedaan en viel het mee, maar wel suf.

Veel plezier jinny!

Hel: voor jou en Maatje en natuurlijk ook vriend.

Mal: foto's van het onzijdige stuk?
Goedemorgen.

Ik ben er nog meiden, maar heb het privé even moeilijk. Daarom wat minder aanwezig hier. Een oom van mij heeft lymfeklierkanker (2 andere ooms hadden al darmkanker, daar gaat het gelukkig goed mee). En mijn vader zit in de medische molen. Hij heeft voor zijn veel te hoge bloeddruk medicatie; maar voelt zich vanaf december vorig jaar niet lekker. Hij is naar de neuroloog geweest, de testen waren goed, maar voor de zekerheid is er een mri gemaakt. Ook deze was goed. Om nog verder dingen uit te sluiten wordt er aankomende week een echo gemaakt van zijn bloedvaten (om een tia uit te sluiten) en dan volgende week naar de cardioloog voor een test en dan krijgt hij een kastje voor 24 uur registratie van zijn hartfunctie.

Op zich kan ik daar wel mee om gaan, maar het gaat voornamelijk ook om het gedrag van mijn vader wat op zijn tijd ronduit beledigend is richting mijn moeder. Ik laat me daar verder niet over uit hier, maar het komt er wel op neer dat ik me daar de afgelopen weken veel mee heb bezig gehouden. Het heeft tijd nodig om voor jezelf 'toe te geven' dat je vader op zijn tijd helemaal geen aardige man is. Het is tenslotte wel je vader en die wil je het liefst niet als onaardig bestempelen. Eigenlijk hoop ik dat de onderzoeken iets aan het licht brengen wat ook zijn gedrag verklaart.

Verder gaat het met mij goed, met Tim en Lianne gaat het prima. Tim kletst de oren van mijn hoofd en is heel gezellig. Op de psz heeft hij het zo naar zijn zin dat hij hard gaat huilen als ik hem op haal, hij wil dan niet mee.
voor jou Kokos! Dat klinkt niet fijn! Fijn dat het bij jullie goed gaat in ieder geval. Jammer dat je opeens dan vanaf een heel andere kant naar je vader/ouders gaat kijken... Hopelijk vindt je de rust om hier ook goed mee om te gaan!
Kokos
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven