:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2

16-02-2011 15:44 2494 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder! Met ons 4e topic alweer!

Het lijstje van de nog niet zwangeren onder ons krimpt aardig in, dus ben jij in 2010 gestopt met de pil en wil je met ons leuke clubje meeschrijven, stel je even voor en je bent meer dan welkom!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldoge ladies willen graag baby's

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"Hopelijk is het onze Choc ook snel gegund!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieNODBijzonderhedenChocolat_Lover2706-201006-06Ronde 13

"De zwangeren onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenNelleke42603-2010It's a SURPRISE23-06-2011VERLOF!Raarmaarwaar3204-2010It's a BOY24-06-2011VERLOF!Juffertje222906-2010It's a BOY27-06-2011VERLOF!Fransoise3308-2010It's a BOY14-07-2011Thomassen112503-2010It's a GIRL31-07-201117-06 verlofMaedl2802-2010It's a BOY05-08-2011VERLOF!

18-06-2011 TrouwenDrenthegirlIt's a SURPRISE16-08-2011_PinkLady_2601-2010It's a SURPRISE09-09-2011Thir10senses2401-2010It's a BOY24-09-2011

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenAngie21xx2603-201022-12-2010

It was a SURPRISEAngiebeeb

03-12-2010 Teepje2901-201017-01-2011 It's a BOYTeepjezoon

16-01-2011Lazuurtje2704-201019-01-2011

It was a SURPRISE Sven

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3003-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Zoon Sem3103-201008-04-2011

It's a BOY Dex

06-04-2011_discovery_2901-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011llaura3028-04-2011 It was a SURPRISE llaurabeeb

08-04-2011Johanna852604-201026-05-2011 It's a GIRLJohannabeeb

18-04-2011

1ste
ik heb vandaag de laatste pil geslikt....(29 jaren oud)
Life is a fairytale told by an idiot
3e!

Welkom Leentje.. Spannend!!
@ Emytje

Dank je, vind het ook wel spannend eigenlijk
4e! Welkom Leentje!

Kom net terug van de 9maandenbeurs (cadeautje schoonmoeder), gaat iemand van jullie daar heen?

@juf: waarom niet 3 1/2 dag werken of je drie extra weken verlof spreiden over een half jaar een dag vrij zoals ik doe? Dan kun je altijd nog ouderschapsverlof opnemen wanneer je dat wil.

@maedl: jij werkte toch met toeristen oid? Kan dat nadat de baby er is niet meer? Heb je een idee wat je dan zou willen?

@angie: lukt sporten alweer een beetje? Daar was je altijd gek op toch?

@joda:jij wordt steeds meliger,LOL!

@
Joh; Ik wil misschien morgen gaan, is het de moeite waard of zeg je van nee?

Uhm Leentje volgens mij zit je hier dan verkeerd, wij zijn allemaal in 2010 gestopt met de pil... Wel spannend voor je!
@nel: houd er rekening mee dat het stervensdruk is,flesje water geen overbodige luxe want weinig plekken om te zitten. Wat ik leuk vond was alles bij elkaar te zien,wipstoeltjes,flesjes etc. Best veel inspiratie opgedaan,en er waren wel ok aanbiedingen. Niet een mega-aanrader,wel leuk als je met iemand gaat als gezellig uitje zeg maar! Veel plezier!
Haha, zeurende mannen ik moet er ook niks van hebben. Vriendlief had gister pijn in zijn nek en rug door een verrekte spier (ok was echt pijn, want hij kon niet recht lopen) en maar zeggen, ik hoop dat ik een beetje kan slapen. Nou ik heb de hele nacht naar gesnurk liggen luisteren en dus zelf heel slecht geslapen. Vervolgens meldt meneer zich ziek en ik mezelf om 6:00 uit bed uit bed schudden/wiebelen/waggelen/lanceren (gewoon opstaan kan ik het niet meer noemen) om aan het werk te gaan.

En mag nu ook nog eens gaan koken, grrrr
@Leentje; welkom! hoe kom je zo bij ons? Ben je een meelezert en kom je uit de anonimiteit? vertel eens wat over jezelf.

@Discovery; hoeveel dagen nog voor je verlof?

@Johanna; leuk de 9-maandenbeurs. Ik ga er niet heen, maar als ik korter zwanger zou zijn geweest dan zeker wel. Ben ook wel zo'n huishoudbeurstype, vind het altijd wel leuk.
Gevonden...reageer straks, eerst even hapje eten!
Gevonden!

@ 9 maanden beurs ik ga zaterdag zal wel stervens druk zijn, maar ik ga gezellig met mijn schoonzus, komt wel goed!

@ sex bij ons is het omgedraaid vriend durft niet! Helemaal niet na de laatste controle waarbij hij zag waar het hoofdje lag.

@ zuchten en steunen ik beken!

@ leentje welkom!

@ maedl jij kan je ook niet zo goed concentreren

meer op werk hè

@ Discovery mannen?!

Ik lig nu op de bank met ijs op mijn enkel, want ik lag daarstraks met onze nieuwe lampen

op straat! Ben door mijn enkel gegaan, lekker!

Gelukkig beweegt de kleine als een gek dus daar is niks mee en zijn mijn nieuwe lampen nog heel! Vriendlief heeft mij nu weer streng doch dwingend toe gesproken dat ik echt rustiger aan moet doen. Hij is nu patatjes voor ons halen dan hoeven we niet te koken.

Fijne avond!!
Hi allemaal,

Ben nog nooit naar de 9 maandenbeurs geweest en hoor er wisselende verhalen over......

@juf: bij ons teken je een contract voor de dagen die je afneemt van de kinderopvang. Vanaf dat moment zit je eraan vast, maar dmv de opzegtermijn (meestal 2 mnd) kun je er natuurlijk altijd vanaf komen of van 2 naar 1 dag gaan. Dus dat blijft altijd een optie. Er zijn wel kinderopvang organisaties die een minimum aantal dagen aanhoudt, meestal 2. Wij hebben dat niet, maar de opvang van mijn zoontje wel.

@disc: mannen kunnen ook zo lekker zielig zijn....heel herkenbaar!

@verlosk: ben geweest vandaag. Beetje balen, lilybeeb heeft zich omgedraaid en ligt nu dus in stuit. Kan nog goedkomen, maar ben nu 33 weken en met 35 moet hij echt wel goed liggen....heb dus over 2 weken weer een afspraak.

Fijne avond allemaal!

XXX
jahaaa, gevonden!

#negenmaandenbeurs: neh... ik zie dat helemaal niet zitten samen met rare man, maar ook niet met (schoon)moeder. dat wordt gewoon niet gezellig en het kan best zijn dat je er leuke kortingen kan krijgen, maar het kost ook vervoer, parkeren en entree. ik surf lekker rond op internet voor inspiratie!

(en had ik al eens verteld dat ik ooit door schoonmoeder op sleeptouw ben genomen naar de woonbeurs en dat dat een eens maar nooit weer ervaring was?)

#zeurende mannen: een enkele keer wil rare man wel eens piepen over slaaptekort of een pijntje. maar eerlijk is eerlijk: hij zorgt wel heel goed voor me: boodschappen doen / koken / stofzuigen. ik doe ook nog wel wat hoor

bijna 22 weken hier en op wat kleine pijntjes na gaat het hier nog best. ben valide en werk 40 uur, dus hou jullie af en toe echt niet bij hoor!

heb weer een nieuw rojectje bedacht: ik ga 3 moodboards maken voor mogelijke inrichtingen van het kamertje. dit omdat rare man helemaal draaierig werd van alle losse flodders die ik hem vertelde.

#namen: dat wordt nog een probleem bij ons. zal ik het eens in de groep gooien? ik kan een hele trits opnoemen, maar ze zijn of:

- te populair maar wel leuk: thijs (die hadden we al jaren voor we ueberhaupt kinderen wilden ), thomas, bas, tim

- of al een keer gebruikt in de omgeving: bart, oscar, hugo

- of ze zijn het net niet, misschien worden ze het nog wel hoor, maar het is nu niet eureka zeg maar! : pieter, tobias, sil, floris, luuk, pepijn, job, edin, sebastiaan (maar eigenlijk te lang met achternaam), olivier, tijl, teije, gijs, marijn, ilja, thijmen

*whelp!*
@lily: wat een eigenwijsje! hij lag dus tot vandaag wel goed?
Tijl zo heet mijn pasgeboren neefje! Die van mijn zusje weet je wel?! Ik vind dat echt een super leuke naam!

Gijs en Ilja vind ik ook erg leuk! Kan je van Sebastiaan geen Seb maken?
@nel: Ilja is een leuke naam vind ik. Sebastiaan ook, maar vind Seb dan weer wat minder?

Zelf wil ik gaan voor Lotte en/of Daan moet alleen mijn vriendje er nog van overtuigen

@ zeurende mannen; het is toch bewezen dat vrouwen beter tegen pijn kunnen? Altijd prachtig als ze buikpijn hebben en dan ineens ook een kikker in de keel als je belt om te vragen hoe het gaat....

@joda, ja ik ben al een tijdje lid van het forum tot nu toe vooral meelezen

Maar zal me even voorstellen: Ik ben Marleen, 29 jaartjes jong (mag dit jaar de 30 bereiken) Ben management assistente op een VO school. Woon in een dorpje vlak boven amsterdam samen met mijn vriendje en mijn eigenwijze kat
hallo Lentje, welkom! 87 is dus niet je geboortejaar :-)

Maar jullie zijn dus nog maar net gestopt? spannend!

jee Raar, jij hebt veel namen op je lijstje. denk eraan dat namen als Bart, Hugo, Thijmen, Seb (Sep is zo'n oude vent met stok en geit op de berg hier ) in andere landen heeeel vreemd kan zijn. Niet dat je er iets van aan moet trekken hoor, maar ik merk het aan mijn vriend, die vind de naam van mijn Broer (die met de beginletter B) heel vreemd, omdat hij of aan simpson of aan een (mannen)baard moet denken :-)

Thijs is ook heel nederlands, maar vind ik wel heel leuk.

he wat balen Lilly, dat ie in de stuit ligt.

Sterkte Llaura, dat is niet fijn zeg, ook best schrikken. gelukkig is verder alles goed.

Johanna, mijn contract is niet verlengd, dus dat is het probleem. het kan zijn dat er over 2 jaar na mijn verlof weer een baan vrj is, maar daar ga ik dus niet van uit.

9 maanden beurs, lijkt me best leuk.
Joda, nog 1 dag en dat is morgen!!!!!

Was vandaag wel aanwezig, maar echt veel nuttigs komt er niet meer uit me. Gelukkig ontzien ze me ook wel behoorlijk.

Het is gewoon echt klaar, respect voor de meiden die het volhouden tot 36 weken. Maar bij een lopend beroep, waar het meer hollen dan stilstaan is, is tot 36 weken echt niet vol te houden volgens mij,

Ik heb af en toe het idee dat het kind al half tussen mijn benen hangt.

Balen Lily dat lilybaby is gedraaid, is ook een beetje mijn 'angst'. Nou hij heeft nog twee weken om terug te draaien, dat moet hem lukken!
@discovery: yeah! Hou vol en geniet ervan morgen!

@Laura: wat vervelend van je enkel,sterkte! Gelukkig heb je een lieve man om voor je te zorgen nu

@lily: balen van die stuitligging,maar het kan nog zo veranderen toch?

@raar: eens met @nel over Gijs en Ilja->vind ik ook heel leuke namen! Past het bij de achternaam?

@maedl: wat balen,heb je al een idee wat je nu zou willen doen? Je blijft sowieso in Oostenrijk wonen?

Truste!

*kuche kuche snotter snotter*
nee, wat ik wil doen weet ik eigenlijk nog niet, want eigenlijk is de baan die ik nu doe gewoon erg leuk. Ik ben nu iets minder gemotiveerd, maar dat komt ook omdat ik zo moe ben. Ik heb al zo veel verschillende dingen gedaan, en dit was wel de leukste baan. Ik hoop dus dat er mischien weer een baan vrij komt, na mijn verlof. Ik wil zeker wel in Oostenrijk blijven ja, dat is zeker.

welterusten en beterschap!

lijkt me zeker zwaar disc, een baan waar je de hele dag loopt, en dan tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Nu is een hele dag zitten ook niet fijn hoor, maar het is zeker minder zwaar.
hee, jullie zijn redelijk eensgezind! alle namen kunnen wel bij de achternaam op zich. ik kan er alleen geen seb van maken, omdat die in mijn omgeving al gegevens is. bovendien vind ik het niet zo leuk...

best leuk om jullie voorkeur te horen hoor, maar mijn vraag was meer: "hoe ga ik in godsnaam een keuze maken?" er springt er echt niet eentje uit. we proberen nu steeds een week het kind met een van de namen aan te spreken als we het over hem hebben, maar dat blijft een beetje raar klinken. we hebben het nu al een paar dagen over olivier bijvoorbeeld, maar ik krijg geen "klik" ofzo? hoe kom ik er ooit uit!??!

@johanna: truste!

@disc: wow, het is echt je laatste dag morgen! je zal zien dat je ook helemaal niets meer hoeft te doen morgen behalve kadootjes uitpakken

@leentje: zei je nou vanavond de laatste pil? spannend he! ik weet nog goed dat vanaf dat moment elke vrijpartij kon uitmonden in zwanger zijn. zo gek!
Keuze maken in namen??? Ik sta er van te kijken dat jullie voor jezelf zoveel opties kunnen verzinnen.

Meisjesnaam was bij ons echt een probleem, ben al blij dat ik er een heb gevonden die ik leuk vind, helaas dat vriend er nu af en toe aan twijfelt.

Overigens stond Elin ook op ons lijstje, maar ik vind hem te populair worden. Binnen 5 jaar is dat denk ik een top 10 naam. Daarom toch verdwenen, was er ook niet helemaal van overtuigd.

Nee hard werken zal er niet van komen, haha. Kadootjes ook niet denk ik, bij ons zijn ze meer van de kraammanden, dus de kadootjes komen pas na de geboorte.
2Leentje: Welkom en fijn weer een niet zwangere in ons midden te hebben voor de dames die bijna zwanger zijn!

@discovery: die mannen... wij zijn echt van het sterkere geslacht! Geniet morgen van je laatste dagje en dan VERLOF!

@Laura: je hebt i.i.g. mooie lampen! Je wordt wat weker he met die zwangerschap. Ik ging de eerste weken ook regelmatig door mijn enkel.

@lily: stuit? Komt goed, spreek 'm streng toe! Ooit gehoord dat ze met drukpunten van de Chinezen het kindje kunnen laten draaien....

@raar: Ik vind er echt leuke namen bij staan; met name hugo, pepijn en olivier. Wat vind je van Eise? Mooie Friese naam van een kind ooit in mijn klas? Laurens? Siebe? En je mag die ene die je mooi vindt ook hoor :-). Zou me vereerd voelen!

@maedl: hier ook een fulltimer! Ik had het vandaag behoorlijk zwaar ineens. Ik had mijn plas te lang opgehouden, hierna geplast en enorme kramp. Volgens mij had hij vandaag een groeidagje ofzo.... Ik merk dat het nu wat zwaarder wordt met die dikkere buik, maar ik klaag niet hoor! Alhoewel ik 5 dagen werken zwaar vind.... Ik geef zittend les en huppel niet meer zo vaak door de klas....

@Lily: Ik ga waarschijnlijk gewoon 4 dagen aan de slag...maar zo niet.... Ik heb getekend voor 2 dagen, maar dat is pas in oktober. Zou ik er dan nu nog vanaf kunnen zonder die opzegtermijn? Maar... Ik denk dat ik gewoon 4 dagen aan de slag wil... na 12 weken met kind thuis smacht ik waarschijnlijk naar de werkvloer...

@Laura; ik wil die 12 weken graag wel thuis zijn, zodat ik optimaal kan genieten van zijn eerste 12 weken. Vandaar dat ik mijn verlof niet wil uitsmeren...

Ik ga zo lekker onder de wol met meneer die de TOPwedstrijd wil zien van Barca tegen ... Arsenal ofzo....

Tot mijn grote schrik heeft hij apetrots een rompertje besteld van zijn Rotterdamse club. O hellup ( het is overigens een zeer nette man hoor!). Gelukkig kan de/moet de baby het ergens onder dragen.......

Nog 2 dagen werken, dan moet ik wel alles inpakken aangezien we met school van locatie verhuizen, maar dan VAKANTIE! Ik heb een bebe jou badje gekocht op marktplaats voor 35,-! Dat scheelt weer 100,-!
Een zoon!
ja maar disc, je HEBT er een die je leuk vindt!

ik heb er 12 die ik een BEETJE leuk vind... aah!

veel plezier op je laatste dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven