En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
dus met dat in je achterhoofd, stuur je nu een sms, heb je zin om wat te gaan drinken een keer?

met de wetenschap dat het inderdaad misschien na de 26e is omdat hij een druk leven.

en waarom denk ik nu aan die reclame

"wat???? geen kusje????"
Ik zou het niet meteen noemen dat ze hem niet vertrouwd. Als ik het nuchter bekijk zie ik 2 opties: Of hij vindt haar leuk en grijpt de smoes van het huis aan om in contact te komen en blijven, of hij krijgt en vette provisie als hij dat huis verkocht krijgt. Niks wantrouwen dus, maar gezond nuchter verstand. Is het optie 1 dan is alles prima toch? Maar zo goed kent de die gast ook weer niet, dus een beetje nuchter verstand mag best.

Wat ik bevreemdend vind is dat als je verliefd bent, de meid hebt gezoend en zelfs nog iets verder bent gegaan, je niet bepaald moeite doet om het warm te houden, haar snel weer te zien.

Dus, Leaf, doe die uitnodiging, dan weet je snel meer.
Amarisa: jij zegt het precies zoals ik het bedoel. Ben blij dat niet iedereen me gek vindt met mijn gedachtes.

En hij doet inderdaad nou niet bepaald moeite om in contact te komen met mij. Had gisteren nog in een berichtje vermeld dat ik naar de kapper was geweest, niet eens een reactie op gehad. Op zich niet erg, maar als hij geinteresseerd zou zijn had ie toch kunnen reageren: "oh, wat leuk, wat heb je laten doen. Ben benieuwd", zoiets.

Maar ja, weet ik veel hoe mannen redeneren.
Ik ben het helemaal met je eens, Leaf. Zeker als de eerste stap van zoenen en zo al gezet is doe je toch meer moeite lijkt me.

Maar doe die open uitnodiging. Dan ben je uit de onzekerheid. Uit zijn enthousiasme ( of juist niet) kan je wel wat concluderen, echt.

Als het alleen om het huis is geweest vind ik hem wel een smeerlap zeg!
@ amarisa, heb je het hele topic gelezen?

Want ook wij geven aan dat ze er niet gelijk met alle ziel en zaligheid in moet storten,dat het misschien best zo kan zijn dat R niet helemaal eerlijk is.

Wat niet realistisch is,en wat wel gebeurd is elke actie die hij doet,of juist niet doet zo in het negatieve te analyseren

Zo wordt het namelijk nooit leuk!

En dat er maar 1 manier is om daar achter te komen en dat is door gewoon te bellen voor een afspraak!

Voor wat betreft het leuk vinden en niet hemel en aarde bewegen om elkaar te zien na wat gefiezelevozel....

Op date 1 had ik woeste dampende seks met een man, de eerstvolgende date was echter pas 2 weken later.

In de tussentijd heel minimaal gesmst en gebeld,want beide een hele drukke agenda!

En we vonden elkaar echt wel heel leuk hoor,al wisten we dat toen nog niet van elkaar,want 4 maanden later zijn wij een erg leuk setje al zeg ik het zelf

En er gaan nu nog dagen voorbij dat we elkaar niet spreken en vervolg afspraken maken we ook niet elke keer,dat ontstaat

Gewoon heel ontspannen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn verwachtingen zijn natuurlijk ook veel te onrealistisch. Ik verwacht inderdaad overladen te worden met sms-jes en weet ik het wat al niet meer. En ik verwacht ook dat ik die bij wijze van spreken een uur later al binnen heb. Maar waarom neemt ie zelf niet het initiatief voor een nieuwe afspraak...? Ongeduldig ben ik ook nog eens
, maar wat hier al eerder is gezegd, als je echt geinteresseerd bent in iemand dan kun je echt wel ergens ff een uurtje vrijmaken. Maar ja, dat is mijn idee en zo zou ik het doen.

En waarom moet dat dan allemaal van hem uitkomen? Jij kan ook diegene zijn!!! Je hebt tips genoeg gekregen, voorbeeldjes van smsjes die je letterlijk over kon nemen, maar neemt die stap ook niet en blijft afwachtend en negatief over wat hij allemaal doet.

Vind het goed van je dat je de stap voor therapie hebt genomen, want lijkt me niet geheel overbodig: net als dat je zegt dat je vanaf vandaag gaat veranderen en je reactie dan wederom negatief beeindigd met: smsjes zonder X van hem....

Sterkte ermee en idd erg jammer dat je niet lijkt te kunnen genieten van wat je overkomt, maar alleen het negatieve ervan in ziet of bedenkt...
Ja, dat vind ik ook. Vraag hem nog een keer voor een etentje ofzo, zonder datum. Dan weet je toch wat je wil weten? Hoef je niet meer verder te piekeren.

Wimpelt hij het af met 'te druk' oid, of zegt hij 'Lijkt me super, doen we ( eventueel dan wel na zn vakantie)'
Maar het is ook niet of ik niks heb gevraagd. Ik heb toch gisteren gevraagd of hij dinsdag toch nog gezellig zou willen afspreken. Hij zei dat hij niet kon en ging weer snel over op iets anders. Vervolgens hoor ik niks meer.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik ga echt wel sms-en vandaag!
Ja en waarom niet gewoon NU die sms eruit?!
Ja en waarom niet gewoon NU die sms eruit?!
dubbel..
Waarom zo moeilijk doen? Vraag gewoon of hij mee gaat eten of zo? Als hij nee zegt weet je gelijk dat je geen energie aan hem hoeft te besteden.

BTW: ik ken weinig mannen die weten te reageren op je sms van dat je naar de kapper bent geweest. Voor een man is dat non-informatie. Waarschijnlijk weet hij niet eens hoe hij moet reageren.
Ja, inderdaad. Ik zou geen vaste dag vragen, dan kan hij zeggen 'ik kan dan niet'. Gewoon 'Zin om voor je vakantie nog een hapje te gaan eten?' Als hij mat reageert, of afwimpelend, zou ik wel nog een sms doen 'Vind je het nog wel leuk om af te spreken? Anders zeg het maar gewoon eerlijk hoor'
Ik ben gewoon zo bang voor het antwoord... Maar deze onzekerheid is ook niks. Misschien moet ik ook gewoon geduld hebben en afwachten of hij nog iets stuurt. Ik wil het zo graag, maar ik kan hem toch niet dwingen mij leuk te vinden.

En dan twijfel ik ook over het huis, het is namelijk echt een mooi huis en ze willen zakken met de prijs.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik niet gewoon een los, flirterig sms-je kan sturen(naast het vragen om een afspraak bedoel ik dan). Ik ben altijd zo serieus en ernstig.
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 15:48:

Ik snap ook niet van mezelf dat ik niet gewoon een los, flirterig sms-je kan sturen(naast het vragen om een afspraak bedoel ik dan). Ik ben altijd zo serieus en ernstig.En doemdenkerig. En terughoudend. En droog. je bent zo droog als een homp oud brood Leaf, kom op, gooi er wat smeuiïgheid in. En rap een beetje, de dag is bijna om.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Tja, je wilt toch weten wat hij wil?

Dus sms'en, wijst hij je af, is klote, maar je weet het dan wel.

Beter nu dan over een paar weken.

Ben je er gelijk vanaf.
Zeg bijvoorbeeld dat je liever op hem biedt dan op dat huis
Je zou kunnen vragen hoe de training ging. En je kunt toch ook zelf zeggen dat je hem erg leuk vind en dat je hoopt hem snel weer te zien. Ik vind niet dat je jezelf daar te kwetsbaar voor maakt. Juist stoer en duidelijk.
Precies, zoiets bedoel ik Very Cherry. Hij heeft me trouwens een massage belooft en hij zou een lampje vervangen. Kan ik daar niks mee ?
Ik krijg echt zwaar de indruk dat je ons hier voor de gek zit te houden aangezien je nog steeds geen sms verstuurd hebt. Nu kan je zekerheid krijgen en dan doe je niks, echt te erg voor woorden dit!
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 16:10:

Precies, zoiets bedoel ik Very Cherry. Hij heeft me trouwens een massage belooft en hij zou een lampje vervangen. Kan ik daar niks mee ?Jwel, dat kan je wel, maar dat doe je niet. Wedden?
'Op het huis bieden gaat me misschien dan niet lukken, maar kan ik nog bieden op de beloofde massage?' met een knipoog erachter. Hup. Doen. Nu.
"Wanneer kom je mijn lamp masseren?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven