Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee idd... gek genoeg tranen met tuiten hier... zucht..

Thanx rasa
He shit, Panda! Zelfde reden als die mijn vage man opgaf voor zijn stiltes en afwezigheid.....Pfff...kun je zo weinig mee he?!

(tis toevallig toch niet D uit E he?!)
was je eigenlijk ehhh intiem met hem geweest in de zin van je weet wel?
quote:rara70 schreef op 17 februari 2011 @ 20:53:

He shit, Panda! Zelfde reden als die mijn vage man opgaf voor zijn stiltes en afwezigheid.....Pfff...kun je zo weinig mee he?!

(tis toevallig toch niet D uit E he?!)Die losert van mij was ook een D. uit E. Toch niet dezelfde he :S
Ok, hij heet geen Danny en hij komt niet uit Ede ofzo?
Nee....dit was Brabant....pfew
Nee, verder niets met hem gedaan...

Nee het was B. uit W.
Wat heb je eigenlijk teruggestuurd?
Zo, hier ben ik ook weer es. Zooo druk gehad op RP (DS 3), geen tijd voor jullie . Maar nu verhuisd naar DS nr. 4, E-matching. Net als Parship (DS 1) vol met stille hoger-opgeleiden, haha (ben natuurlijk zelf net zo'n stille stiekemerd). Heb nog wel een leuk contact overgehouden aan RP, misschien ga ik hem morgen zien. Ben benieuwd!
quote:secret__key schreef op 17 februari 2011 @ 21:17:

Wat heb je eigenlijk teruggestuurd?dat ik het heel erg jammer vind, maar als dat is wat hij wil dat ik daar weinig over zeggen kan...
Echt waardeloos voor je, Pandapop! Ik snap daar ook nooit zoveel van: ze lopen enorm hard van stapel en dan ineens hoeft het niet meer. Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt en je word er idd wel wat voorzichtiger van.

Niet aan jezelf gaan twijfelen hè?
@BMarianne: succes! Leuk dat je alle DS's afschuimt. Valt het jou ook op dat je veel dezelfde koppen ziet op alle sites?
@Pandapop, balen :( Ik vind het ook zo jammer dat hij dan niet meteen aangeeft "nou, ik ben er nog niet aan toe, of ik heb grote twijfels" ofzo, ipv je een beetje te laten bungelen en dan alsnog met die mededeling te komen.

@Marianne, daar ben je weer! Misschien ga je je RP-contact zien morgen? Vertel!
Ja precies dat vind ik ook zo raar. Vorige week wou hij bij wijze van nog bijna met mij trouwen en nu wil ie niets meer. Heel vreemd..
Wat mij hier opvalt is dat wij met zijn allen wel op een stel bakvissen lijken. Zijn wij meiden naief, willen we zo graag een leuke vent. Geloven we alles wat ze ons willen doen laten geloven? Zitten we de hele tijd te hopen op een leuk,lief smsje met de bevestiging dat hij ons nog steeds leuk vindt?

Hopen we dat we het weekend wat leuks gaan doen met die leuke lieve mooie vent, houden we alvast zonder wat afgesproken te hebben toch die zaterdagavond vrij in de hoop dat hij tijd voor ons heeft?

Wij willen het allemaal geloven, maar vrouwelijke intuitie is heel sterk ontwikkeld en wij hebben antenne's voor mannen die niet eerlijk zijn of ondertussen lekker verder aan het shoppen zijn op datingsite's en dan met een lulverhaal komen dat ze er nog niet aan toe zijn, of dat het niet helemaal lekker zit in zijn bovenkamer. Allemaal gelul, de mannen kunnen kiezen uit bergen van onzekere bakvissen die hopeloos opzoek zijn naar losers op datingsite's.
Oh ja, ik ben de spellings controlen vergeten, dus meiden barst maar los!
Ahh daar hebben we de denkbeeldige zus van Peecee!
Nee hoor, maar als een man je echt leuk vind dan doet hij moeite voor je. En word je niet afgescheept met een smsje dat hij het druk heeft of dat het in zijn hoofd even niet goed zit, kom op hey.

Zeker als je nog in de datingperiode met zo'n man zit dan moet er toch een lichtje bij je gaan branden?

Jullie zijn voor elkaar allemaal excuses aan het zoeken zo van, meid kan toch dat hij het druk heeft en dat je even wat minder van hem hoor. Nee, dat kan niet een man die je leuk vind overstelpt je met aandacht. En als dat ineens minder gaat worden dan weet je toch genoeg?
* stopt vingers in haar oren en zingt even.. lalalala *
quote:Jarala schreef op 17 februari 2011 @ 23:04:

Nee hoor, maar als een man je echt leuk vind dan doet hij moeite voor je. En word je niet afgescheept met een smsje dat hij het druk heeft of dat het in zijn hoofd even niet goed zit, kom op hey.

Woow, en jij dacht dat wij dat niet wisten, hoe dat in elkaar steekt? Ik weet niet, maar ik heb al leraressen genoeg gehad, iedereen hier, op de basisschool en ook wel op een vervolgopleiding.

Een nieuwe lerares hebben wij niet nodig hoor ;)
quote:secret__key schreef op 17 februari 2011 @ 23:10:

[...]

Woow, en jij dacht dat wij dat niet wisten, hoe dat in elkaar steekt? Ik weet niet, maar ik heb al leraressen genoeg gehad, iedereen hier, op de basisschool en ook wel op een vervolgopleiding.

Een nieuwe lerares hebben wij niet nodig hoor ;)Ik ben er zelf eentje.. Nog beter, niet?
Nou meid dat zou ik de opleiding nog maar eens overdoen :-)

Jullie hebben nog een hoop te leren, in iedergeval minder naief zijn zou al een hoop helpen.
Ehhhh en wat doe jij HIER dan?
Af en toe lees ik hier mee. En hoezo gaan jullie zo in de tegen aanval?
Af en toe lees ik hier mee, ook op de andere forums. En hoezo gaan jullie zo in de tegen aanval?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven