Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
En het was hier al die maanden zo gezellig...

Zullen we even in de negeerstand voor de betwetende meisjes?
Alle reacties Link kopieren
Vind dat Jarala wel een beetje gelijk heeft hoor....We moeten geen prioriteit maken van iemand voor wie we slechts bijzaak zijn....

En dat ons gevoel ons vaak niet in de steek laat. We willen het vaak niet, maar moeten de alarmbellen en onderbuikgevoelens niet negeren!
Jammer Panda, had gehoopt dat het geen Kwalitatief Uitermate Treurige smoes zou zijn.

BM: Wat kom jij op een leuke manier onder je steen vandaan.

Verwachten natuurlijk wel een verslag nu.

Hier weinig nieuws. Iig niet noemenswaardig.
@Rasa, geen meisje maar een een dame van rond de 40 die niet verbitterd is of alles beter weet maar het eerder zielig vind dat jullie je zo onzeker voelen als het gaat om mannen, en hun verhaaltjes die jullie maar al te graag willen geloven.
Oke....ik probeerde het nog leuk te vertalen....maar als dit de toon is; negeerstand!
Eens met Rara vwb Jolara. Als iemand het schrijft op de manier zoals Jolara het doet kan ik het wel waarderen. Ze schrijft nergens dat ze het zelf niet doet. Schrijft in de wij, dus dan ga ik (goedgelovig misschien) er vanuit dat zichzelf ook daartoe rekend. Ook zij zal die fout regelmatig maken of gemaakt hebben.

Alleen denk ik wel dat je het met het chatten/internetdaten het vaker hebt. Mijn ervaring is toch wel dat je op internet meer mannen spreekt dan in de kroeg of Ikea bijvoorbeeld.
quote:Jarala schreef op 17 februari 2011 @ 23:38:

@Rasa, geen meisje maar een een dame van rond de 40 die niet verbitterd is of alles beter weet maar het eerder zielig vind dat jullie je zo onzeker voelen als het gaat om mannen, en hun verhaaltjes die jullie maar al te graag willen geloven.O, dit is dan weer jammer. Je begon zo goed.
Dat bedoelde ik idd met mn laatste berichtje....A&K...

Beetje jammer!
Prima, het is ook moeilijk om hier op te reageren, want dan zouden jullie jezelf tegen spreken. Maar meisjes, ik wens jullie allemaal een leuke vent toe maar houd je verstand er bij en verlies je zelf niet.
Ben de rugbyman een beetje aan het afhouden, maar weet niet precies waarom (neuh, niet alleen mannen kunnen moeilijk doen). Ik denk dat de kans niet zo groot is dat ik hem echt leuk vind IRL, maar ik heb zo vaak afgesproken met mannen waarvan ik geen hoge verwachtingen had. En hij lijkt me absoluut geschikt voor een gezellige avond. Misschien komt het wel omdat hij zo overduidelijk interesse in mij toont...
Jarala, een moeder heb ik ook al hoor ;) En die opleiding overdoen is niet nodig, heb mijn diploma al WEL.
@Rasa, dat bedoel ik dus je vind Rugbyman eigenlijk niks dat weet je nu al. Toch vind je de aandacht leuk en hoop je stiekem dat het toch een potentiele kandiaat is voor een relatie. Hoezo leuke avond, met vrienden kan je ook een leuke avond hebben. Je moet op je gevoel af gaan, en niet blij zijn dat je aandacht krijgt van een man die je eigenlijk helemaal niet ziet zitten.
* Negeert zich de pokkepleuris *
@Jarala, ik leg het een keer uit en daarna stop ik met discussiëren. Ik kom hier voor de gezelligheid en om ervaringen uit te wisselen, niet om mezelf te verantwoorden.

Ik weet niet of ik de Rugbyman niks vind. Ik vermoed dat ik IRL niet op hem zou vallen. Van de ruim 30 internetdates die ik inmiddels heb ontmoet, vond ik er sowieso maar twee echt interessant. Ik heb allang geleerd dat je een man niet kunt beoordelen op basis van een profiel en een paar mailtjes. Daarmee kun je er heel goed naast zitten (beide kanten op). Pas als je iemand in het echt gezien heb, weet je of je iets voor iemand zou kunnen gaan voelen.

En ja, met vrienden kan ik ook een gezellige avond hebben. Komt gelukkig regelmatig voor. Maar het kan ook leuk en interessant zijn om een avondje in de kroeg met een nieuw persoon door te brengen. Met nieuwe inzichten, nieuwe verhalen. En wellicht loopt het onverwacht toch nog uit op een leuke flirt, een lekkere zoenpartij of zelfs een relatie.

Maar laat ons hier nu gewoon ons ding doen. We hebben niet om jouw wijze raad gevraagd.
Hallo dames, vergeef me dat ik even inbreek op 'jullie' topic,

mochten jullie het vervelend vinden hoepel ik weer op en maak ik mijn eigen topic, maar dit leek me handiger. Daarnaast zijn jullie mede-schuldig aan mijn probleem

Ik heb me (geinspireerd door dit topic) ingeschreven bij paiq. In mijn omgeving is niemand aan het internetdaten, en heb me dus ingeschreven onder een 'neppe' naam, zonder foto, en met een speciaal voor dit doel aangemaakt mailadres. Ik ben als de doods dat ik iemand tegen kom die ik ken, of dat iemand mij tegen komt.

Ik dacht het gewoon is uit te proberen. Probleem: ik vind het leuk, en het komt te dicht bij. Een van mijn matches gaat naar dezelfde 'events' als waar ik naartoe ga ivm overeenstemmende hobby, anderen zou ik ook prima irl tegen kunnen komen.

Ik overweeg mijn profiel te verwijderen, ben er in elk geval achter gekomen dat ik irl ook wel mannen tegen kan komen.

Wat is nou mijn probleem? tsja weet ik ook niet, vraag me af of jullie het begrijpen, ook zo denken (bang om bekenden tegen te komen ed?)

Sorry! langer verhaal dan gepland!
Ach, panda. Jarala spreekt vooral zichzelf tegen. Wenst ons een prettige wedstrijd ihkv ik laat jullie met rust en binnen no time heeft ze alweer commentaar.
hebben jullie ook vaak dat mannen heel snel sexuele toespelingen gaan maken? ik ben dan echt meteen klaar met ze.

blokkeren die hap denk ik dan.
Ja precies.. daarom ook op de negeer haha....
quote:tigger04 schreef op 18 februari 2011 @ 00:12:

hebben jullie ook vaak dat mannen heel snel sexuele toespelingen gaan maken? ik ben dan echt meteen klaar met ze.

blokkeren die hap denk ik dan.Heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak.. haha
[quote]Rasa schreef op 18 februari 2011 @ 00:05:

@Jarala, ik leg het een keer uit en daarna stop ik met discussiëren.Ik Ik kom hier voor de gezelligheid en om ervaringen uit te wisselen, niet om mezelf te verantwoorden.

Je hoeft jezelf niet te verantwoorden neem aan dat je achter de dingen staat die je doet? Herriner mij een post van jou. Je wilde je ex verkering een voorstel doen om af en toe sex te hebben samen terwijl hij je heeft laten weten niets in je te zien, je kan het anders verwoorden natuurlijk maar het komt er op neer dat meneer jou niet ziet zitten, hoezo je zelf dan aanbieden voor sex?

Ik weet niet of ik de Rugbyman niks vind. Ik vermoed dat ik IRL niet op hem zou vallen. Van de ruim 30 internetdates die ik inmiddels heb ontmoet, vond ik er sowieso maar twee echt interessant. Ik heb allang geleerd dat je een man niet kunt beoordelen op basis van een profiel en een paar mailtjes. Daarmee kun je er heel goed naast zitten (beide kanten op). Pas als je iemand in het echt gezien heb, weet je of je iets voor iemand zou kunnen gaan voelen.

Een foto geeft een hele goede eerste indruk hoor, als zijn postuur je niet aanstaat of er meer dingen zijn die jou niet aantrekken, hoezo dan toch afspreken? In de hoop dat het meevalt en je eindelijk niet meer alleen op de bank hoeft te zitten? Het klinkt een beetje cru hoe ik het omschrijft maar daar komt het toch op neer?

En ja, met vrienden kan ik ook een gezellige avond hebben. Komt gelukkig regelmatig voor. Maar het kan ook leuk en interessant zijn om een avondje in de kroeg met een nieuw persoon door te brengen. Met nieuwe inzichten, nieuwe verhalen. En wellicht loopt het onverwacht toch nog uit op een leuke flirt, een lekkere zoenpartij of zelfs een relatie.

Maar laat ons hier nu gewoon ons ding doen. We hebben niet om jouw wijze raad gevraagd

En nogmaals ik kom jullie geen goede wijze raad geven, ik leer zelf ook nog elke dag , alleen snap ik niet waarom wij vrouwen ons zo onzeker en wanhopig opstellen. Geef mij het adres van een forum waar mannen zo met elkaar aan het kletsen zijn over de vrouwen, hun onzekerheid uiten en wachten op smsjes die niet komen, en zich afvragen vind ze mij echt leuk? En ojee ik heb al 3 dagen niets gehoord, geloof mij zo Forum bestaat niet.

En inderdaad dit is niet een discussie forum het gaat om internetdating, maar laten we dat eens met ons nuchtere verstand bekijken.

Groet, Jarala

gelukkig, ja niet de juiste bewoording, maar ligt dus niet aan mij of aan mijn antwoorden
quote:tigger04 schreef op 18 februari 2011 @ 00:23:

gelukkig, ja niet de juiste bewoording, maar ligt dus niet aan mij of aan mijn antwoordennee hoor, je bent gewoon net zo raar als ons haha
hahaha, das heel fijn om te horen... net zo gek als de rest hier... haha
@Elisabeth; welkom! En nee sorry, ik ben niet bang om bekenden tegen te komen. Mensen in mijn omgeving weten dat ik op DS sta, en regelmatig date. En ze vinden de verhalen maar al te leuk, hahhaha.

@Rasa; Inderdaad, als je het niet probeert weet je ook niks toch? Heb me ook wel eens erg vergist in chat of real life....toch een hele andere indruk!

@Tigger; als ze gelijk sexuele toespelingen ben ik er gelijk klaar mee, net als ze beginnen met "he schoonheid"....bahbah!

Net weer met jonkie zitten chatten...zouden zondag gaan daten maar het wordt wrs al morgen....

Hij is wel leuk op de chat en op zn foto's (wow).

Veel dingen besproken, en ja....dan gaat het ook wel es richting seks. Maar het is de manier waarop het gebeurd, en dit was wel gewoon grappig en ehhhh informatief

Morgen wordt het duidelijk wanneer we gaan daten....volgens mij is ie leuk!
quote:Jarala schreef op 18 februari 2011 @ 00:22:

En nogmaals ik kom jullie geen goede wijze raad geven, ik leer zelf ook nog elke dag , alleen snap ik niet waarom wij vrouwen ons zo onzeker en wanhopig opstellen. Geef mij het adres van een forum waar mannen zo met elkaar aan het kletsen zijn over de vrouwen, hun onzekerheid uiten en wachten op smsjes die niet komen, en zich afvragen vind ze mij echt leuk? En ojee ik heb al 3 dagen niets gehoord, geloof mij zo Forum bestaat niet.

En inderdaad dit is niet een discussie forum het gaat om internetdating, maar laten we dat eens met ons nuchtere verstand bekijken.

Groet, Jarala

Meid, ik ben zo nuchter als het maar zijn kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven