Gezondheid alle pijlers

Soatest

18-02-2011 10:34 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Om dat voor elkaar te krijgen heb je wel echt je best moeten doen hoor! Je steekt niet zomaar een staafje in je plasbuis! Je weet toch ook wel het verschil??

En nee, de soatest werkt niet op deze manier.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet eens past.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Doe jezelf een lol en ga ff naar de dokter! Laat daar een soatest doen, daar is de dokter ook voor. Dan gebeurt het professioneel en weet jij zeker of je iets hebt of niet..
Ik denk dat het verstandiger is om zo'n test bij de huisarts of GGD te laten doen om erger te voorkomen.
Kun je zo'n test tegenwoordig thuis doen...?
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 10:42:

Kun je zo'n test tegenwoordig thuis doen...?Ja en die zal vast 100% betrouwbaar zijn
Zou wel passen hoor, vrouwen worden ook gecatheteriseerd.
Als je het verschil niet weet tussen je vagina en je plasbuis is een soa-test dan nodig?

Hoe heb je in godsnaam seks als je de weg niet weet daaronder?
Nou, dat is wel heel bijzonder. Als je sex hebt kan je toch ook de ingang vinden. Ik zou me maar even melden bij de dokter of de GGD. Het is sowieso meer betrouwbaar om dit soort tests door proffesionals te laten uitvoeren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar waar kun je die kopen dan? Zoiets gaat toch op kweek?
Het was de GGD, maar daar moet je hem zelf doen.

Ik heb echt geen idee hoe het mis is gegaan, maar ik ben zelfs ongesteld en gebruik tampons dus ik weet zeker wel hoe ik iets moet inbrengen.

Als het niet verkeerd is gegaan, zou ik niet weten waarom het ineens zo'n pijn deed.
Ggd stuurt die testen gewoon thuis tegenwoordig. Ik heb tijdje geleden ook moeten

doen, kreeg via ggd mail dat een patient van hen Chlamydia had en dat al zn contacten

moesten worden getest. Dus spul thuisgestuurd gekregen, wattenstaafje gebruiken

en terugsturen. Na verloop krijg je beveiligd via internet weer bericht, de uitslag dus.

K had nix, kon ook bijna niet anders ivm condooms.

K wil maar zeggen dat t zo dus gaat.

Dat je m in je plasbuis steekt, vind ik heel biezonder !!!

Opnieuw doen dus.
Kan natuurlijk best gebeurd zijn maar denk dat dat bloed eerder van je ongesteldheid is hoor. Voor de zekerheid even met de GGD bellen wat je nu het best kan doen, zal natuurlijk sowieso over moeten. Blijf het toch bijzonder vinden hoe je zo'n staafje in je plasbuis krijgt ipv je vagina.
Bij twijfel nog een keer (laten ) doen.

Hoe lang moet je wachten op de uitslag?
Heb net even een plaatje bekeken van hoe het nou precies in elkaar zit en het ziet er eigenlijk uit alsof het inderdaad wel kan. Ik vraag het volgende week als ik de uitslag krijg wel, dan kan ik m eventueel over doen.
Okee, weer wat geleerd Vrouwzondernaam.
Waarom zou je een SOA test thuis doen?

Dan ga je toch even langs het ziekenhuis voor het prikken van bloed

Ik zou bij een test thuis nooit een 100% veilig gevoel hebben

Die witte jassen in het ziekenhuis vertrouw ik dan toch net ietsie meer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar niet om het een of ander....

Als je niet weet waar je het stokje moet steken...

Hoe is dat andere stokje zonder condoom dan wel op de goede plaats terecht gekomen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
volgens mij is dit mijn eerste wantrouwende reactie.. maar hoe krijg je het is hemelsnaam voor elkaar om zo'n ding in je plasbuis te doen ipv je vagina, terwijl ten eerste je vagina een stukje naar achter zit, je als je seks hebt toch wel moet weten waar die piemel in moet, en ten derde je vagina veel groter is en wat mij betreft niet te missen...?

hoe krijg je dit gedaan?
Ik heb geen idee moeilijkenaam. Ik weet het ook niet zeker, maar ik kan me niet bedenken waarom het anders zo'n pijn deed/doet. Enige wat ik nog kan bedenken dat het beschadigd is doordat ik het er eerst niet in kreeg, maar dat het verder wel goed is gegaan.
Plaste je daarna ook bloed en heb je pijn bij het plassen? Zo ja dan weet je toch genoeg? Zou er dan wel even mee naar de dokter gaan. Kan nooit goed zijn voor je plasbuis.
@summerdance ze schreef dat ze wel veilige seks heeft (met de bewuste persoon) gehad. Tenminste dat is wat ik dacht te lezen

maarre TO.. de test is nu toch sowieso mislukt? Waarom dan eerst op de uitslag wachten en niet gelijk aangeven wat er is gebeurd?

Was het zo'n staafje? Outch!

Maarre er zijn meer mensen die niet de precieze locatie weten, was er laatst niet een topic van een meisje dat dacht dat ze uit haar vagina plaste? Heb wel het idee dat het bij de een meer richting de vagin zit dan bij de ander. Toch zou ik als het gelijk pijn doet/zo weinig meegeeft gelijk al alarm slaan en niet doordrukken met zo'n staafje.

Gewoon even naar huisarts of GGD TO, kan nooit goed zijn zo, ook ivm bacteriële infecties
Ja zo'n staafje was het. Het was wel steriel verpakt gelukkig, dus met de bacterien zal het wel meevallen.

Ik heb wel pijn bij het plassen, maar het wordt wel minder. Had gister de ha gebeld en de assistente zei dat als ik er vandaag nog zo'n last van had ik dan langs moest komen, maar aangezien het nu echt veel minder is (lees: eerst zat ik bijna schreeuwend op het toilet, nu is het redelijk branderig).

Het ging inderdaad niet makkelijk in het begin, maar ik dacht dat ik gewoon verkrampt was en dat het daardoor niet zo makkelijk ging. Uiteindelijk ging het wel vrij makkelijk naar binnen, alleen het ronddraaien deed wel weer pijn.

Nogmaals, het kan ook zijn dat het uiteindelijk wel goed is gegaan, maar dat weet ik dus niet zeker. Denk dat ik dat donderdag vraag bij de uitslag, kan ik eventueel gewoon een nieuwe test doen bij de HA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven