Soatest
vrijdag 18 februari 2011 om 10:45
vrijdag 18 februari 2011 om 10:50
vrijdag 18 februari 2011 om 10:53
Ggd stuurt die testen gewoon thuis tegenwoordig. Ik heb tijdje geleden ook moeten
doen, kreeg via ggd mail dat een patient van hen Chlamydia had en dat al zn contacten
moesten worden getest. Dus spul thuisgestuurd gekregen, wattenstaafje gebruiken
en terugsturen. Na verloop krijg je beveiligd via internet weer bericht, de uitslag dus.
K had nix, kon ook bijna niet anders ivm condooms.
K wil maar zeggen dat t zo dus gaat.
Dat je m in je plasbuis steekt, vind ik heel biezonder !!!
Opnieuw doen dus.
doen, kreeg via ggd mail dat een patient van hen Chlamydia had en dat al zn contacten
moesten worden getest. Dus spul thuisgestuurd gekregen, wattenstaafje gebruiken
en terugsturen. Na verloop krijg je beveiligd via internet weer bericht, de uitslag dus.
K had nix, kon ook bijna niet anders ivm condooms.
K wil maar zeggen dat t zo dus gaat.
Dat je m in je plasbuis steekt, vind ik heel biezonder !!!
Opnieuw doen dus.
vrijdag 18 februari 2011 om 10:54
vrijdag 18 februari 2011 om 10:57
vrijdag 18 februari 2011 om 11:00
volgens mij is dit mijn eerste wantrouwende reactie.. maar hoe krijg je het is hemelsnaam voor elkaar om zo'n ding in je plasbuis te doen ipv je vagina, terwijl ten eerste je vagina een stukje naar achter zit, je als je seks hebt toch wel moet weten waar die piemel in moet, en ten derde je vagina veel groter is en wat mij betreft niet te missen...?
hoe krijg je dit gedaan?
hoe krijg je dit gedaan?
vrijdag 18 februari 2011 om 11:05
vrijdag 18 februari 2011 om 11:08
vrijdag 18 februari 2011 om 11:11
Was het zo'n staafje? Outch!
Maarre er zijn meer mensen die niet de precieze locatie weten, was er laatst niet een topic van een meisje dat dacht dat ze uit haar vagina plaste? Heb wel het idee dat het bij de een meer richting de vagin zit dan bij de ander. Toch zou ik als het gelijk pijn doet/zo weinig meegeeft gelijk al alarm slaan en niet doordrukken met zo'n staafje.
Gewoon even naar huisarts of GGD TO, kan nooit goed zijn zo, ook ivm bacteriële infecties
vrijdag 18 februari 2011 om 11:22
Ja zo'n staafje was het. Het was wel steriel verpakt gelukkig, dus met de bacterien zal het wel meevallen.
Ik heb wel pijn bij het plassen, maar het wordt wel minder. Had gister de ha gebeld en de assistente zei dat als ik er vandaag nog zo'n last van had ik dan langs moest komen, maar aangezien het nu echt veel minder is (lees: eerst zat ik bijna schreeuwend op het toilet, nu is het redelijk branderig).
Het ging inderdaad niet makkelijk in het begin, maar ik dacht dat ik gewoon verkrampt was en dat het daardoor niet zo makkelijk ging. Uiteindelijk ging het wel vrij makkelijk naar binnen, alleen het ronddraaien deed wel weer pijn.
Nogmaals, het kan ook zijn dat het uiteindelijk wel goed is gegaan, maar dat weet ik dus niet zeker. Denk dat ik dat donderdag vraag bij de uitslag, kan ik eventueel gewoon een nieuwe test doen bij de HA.
Ik heb wel pijn bij het plassen, maar het wordt wel minder. Had gister de ha gebeld en de assistente zei dat als ik er vandaag nog zo'n last van had ik dan langs moest komen, maar aangezien het nu echt veel minder is (lees: eerst zat ik bijna schreeuwend op het toilet, nu is het redelijk branderig).
Het ging inderdaad niet makkelijk in het begin, maar ik dacht dat ik gewoon verkrampt was en dat het daardoor niet zo makkelijk ging. Uiteindelijk ging het wel vrij makkelijk naar binnen, alleen het ronddraaien deed wel weer pijn.
Nogmaals, het kan ook zijn dat het uiteindelijk wel goed is gegaan, maar dat weet ik dus niet zeker. Denk dat ik dat donderdag vraag bij de uitslag, kan ik eventueel gewoon een nieuwe test doen bij de HA.