Bar Too Much * 189 *
vrijdag 18 februari 2011 om 13:37
nou, nou nou.....'t schijnt dat ze tegenwoordig allemaal met van die trolly's lopen daar, kan je zo leuk over struikelen ensow.
Denk dat ik mij heeeel erg in moet gaan houden om niet te gaan meppen.
We zullen het zien
En je moet tassen kopen voor een paar euro en dan is het een verrassing wat erin zit........dolletjes!!!!!
Denk dat ik mij heeeel erg in moet gaan houden om niet te gaan meppen.
We zullen het zien
En je moet tassen kopen voor een paar euro en dan is het een verrassing wat erin zit........dolletjes!!!!!
vrijdag 18 februari 2011 om 18:51
Hier is het lekker. De thermometer bij het keukenraam geeft zelfs 16 graden aan, maar dat lijkt me overdreven. Hij hangt in de zon en uit de wind. Op straat lopen wel riviertjes smeltwater. Fijn hoor, ff zo'n pauze van al die sneeuw (1/3 van de tuin is niet meer wit!) want de volgende winterse buien komen er alweer aan.
Ik ga weer rennen, de kinderen zijn vroeg uit en hebben vrij tot woensdag
Ik ga weer rennen, de kinderen zijn vroeg uit en hebben vrij tot woensdag
vrijdag 18 februari 2011 om 19:20
OK dan
Pfff, ik lijk wel verslaafd. Laatste post 3 minuten voor vertrek, deze zodra ik een plekkie had op de P voor de Middleschool - ik háát de line-up hier, zo'n 300 meter steeds een auto opschuiven als er vooraan bij de ingang een puber is ingestapt, tot je eigen puber aan de beurt is. Dochter zoekt me maar
Pfff, ik lijk wel verslaafd. Laatste post 3 minuten voor vertrek, deze zodra ik een plekkie had op de P voor de Middleschool - ik háát de line-up hier, zo'n 300 meter steeds een auto opschuiven als er vooraan bij de ingang een puber is ingestapt, tot je eigen puber aan de beurt is. Dochter zoekt me maar