Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 februari 2011 @ 21:46:

Net als met haar stemmetje is gebeurd zeker Soleil. Exact
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 februari 2011 @ 21:46:

Net als met haar stemmetje is gebeurd zeker Soleil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 18 februari 2011 @ 21:46:

[...]



Nee niet gezien, heb ik wat gemist?



O ik zie net dat het een herhaling is van november. Maar alsnog.

Ja ik vond dat Stees, die ik in Xfactor toch wel regelmatig nogal dozig vind, zich echt best kwetsbaar opstelde. Mooi om haar ook eens op die manier te zien!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 21:44:

[...]



Na een paar pogingen ben ik gestopt met proberen. Ze eten nu chips, ouwehoeren met elkaar en met mij en kijken X-Factor.

Ik heb ze aardig afgericht sinds ze binnen zijn!Ze hebben hun punt toch al gemaakt door op visite te komen
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
ik beloof dat ik me nu op de schoenen ga focussen, of heeft ze nog ergens wat geks
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 21:46:

[...]





Tolerante familie hoor! Mag je trots op zijn.Hetzelfde DNA, hè. Als je weleens op een vissenforum zit, heb je ook geen leven, heb ik geconcludeerd. We zijn dus één pot nat.
Niet gezien.



Ises, jouw familie is echt top!
Check ik die tattoo
Alle reacties Link kopieren
Isis, weet je familie al dat hierna Tatjana en Fans nog op het programma staan?
Ik vind hier dingen van.
Haal dat ding uit je kin
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 18 februari 2011 @ 21:48:

[...]





O ik zie net dat het een herhaling is van november. Maar alsnog.

Ja ik vond dat Stees, die ik in Xfactor toch wel regelmatig nogal dozig vind, zich echt best kwetsbaar opstelde. Mooi om haar ook eens op die manier te zien!Ik denk dat ze best kwetsbaar kan zijn. Ze was erg jong toen ze label opzette. Dat zal haar zeker gevormd hebben.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Echt wat een aap die Gordon.
Ojee, ze gaat Skunk Anansie verkrachten...
Alle reacties Link kopieren
he georgette daar is ons voorproefje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oei geen bh-tje
Alle reacties Link kopieren
helaas Its, nou zie je de schoenen nog nie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Exit graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 21:48:

[...]





Ze hebben hun punt toch al gemaakt door op visite te komen





Je hebt helemaal gelijk.
Alle reacties Link kopieren
ik wil liever de echte skunk anansie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
En toedelel-Aux!!!!
Ja idd stop maar
Alle reacties Link kopieren
wat een gebler
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 21:49:

[...]



Hetzelfde DNA, hè. Als je weleens op een vissenforum zit, heb je ook geen leven, heb ik geconcludeerd. We zijn dus één pot nat.





Het bestaat dus, mensen met nog minder leven

Dat moet wel toch, met een vissenforum?
Alle reacties Link kopieren
toedeloe
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Mijn knopje deed het niet
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven