X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 21:48
quote:Djin schreef op 18 februari 2011 @ 21:46:
[...]
Nee niet gezien, heb ik wat gemist?
O ik zie net dat het een herhaling is van november. Maar alsnog.
Ja ik vond dat Stees, die ik in Xfactor toch wel regelmatig nogal dozig vind, zich echt best kwetsbaar opstelde. Mooi om haar ook eens op die manier te zien!
[...]
Nee niet gezien, heb ik wat gemist?
O ik zie net dat het een herhaling is van november. Maar alsnog.
Ja ik vond dat Stees, die ik in Xfactor toch wel regelmatig nogal dozig vind, zich echt best kwetsbaar opstelde. Mooi om haar ook eens op die manier te zien!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 18 februari 2011 om 21:48
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 21:44:
[...]
Na een paar pogingen ben ik gestopt met proberen. Ze eten nu chips, ouwehoeren met elkaar en met mij en kijken X-Factor.
Ik heb ze aardig afgericht sinds ze binnen zijn!Ze hebben hun punt toch al gemaakt door op visite te komen
[...]
Na een paar pogingen ben ik gestopt met proberen. Ze eten nu chips, ouwehoeren met elkaar en met mij en kijken X-Factor.
Ik heb ze aardig afgericht sinds ze binnen zijn!Ze hebben hun punt toch al gemaakt door op visite te komen
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 18 februari 2011 om 21:50
quote:sunny_mar schreef op 18 februari 2011 @ 21:48:
[...]
O ik zie net dat het een herhaling is van november. Maar alsnog.
Ja ik vond dat Stees, die ik in Xfactor toch wel regelmatig nogal dozig vind, zich echt best kwetsbaar opstelde. Mooi om haar ook eens op die manier te zien!Ik denk dat ze best kwetsbaar kan zijn. Ze was erg jong toen ze label opzette. Dat zal haar zeker gevormd hebben.
[...]
O ik zie net dat het een herhaling is van november. Maar alsnog.
Ja ik vond dat Stees, die ik in Xfactor toch wel regelmatig nogal dozig vind, zich echt best kwetsbaar opstelde. Mooi om haar ook eens op die manier te zien!Ik denk dat ze best kwetsbaar kan zijn. Ze was erg jong toen ze label opzette. Dat zal haar zeker gevormd hebben.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 18 februari 2011 om 21:51