Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 18 februari 2011 @ 21:53:

Bedplassersmuziek
Ik vind hier dingen van.
Waar zit dat knopje?
Alle reacties Link kopieren
Kotsnummer
Alle reacties Link kopieren
Geen reclame voor de Popacademie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt. You say it best, when you say nothing at all.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 21:53:

Hij heeft een bosje schaamhaar op zijn koptis idd een wat kroezig kuifje
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
hij heeft een watjes stem, ik vind hem een watje. Waar zijn de echte mannen gebleven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, ook door.
Bedplassersmuziek

Klopt wel, pis bijna in mijn panty.
Ik heb wel een zwak voor dat nummer, door Notting Hill.



Ja, sorry!
Alle reacties Link kopieren
Matig
quote:rosanna08 schreef op 18 februari 2011 @ 21:54:

dit nummer snap ik niet he, "je zegt het het beste als je klep dichthoudt"



tsssssssk het is een toepasselijk nummmer
Alle reacties Link kopieren
stees sopt hahah
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het knopje aanvragen voor volgende week...ik ben wel van de ideeen maar niet zo van de directe uitvoer blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Die scheet die ik net liet klonk melodieuzer en minder saai dan wat deze jongen net liet horen.
Ik vind hier dingen van.
ik vond die opmerking van miss puntlip trouwens ook raar, ik ben jouw winnnaar he
Volgende week moet ik dus missen. Toch jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 21:54:

Ik heb wel een zwak voor dat nummer, door Notting Hill.



Ja, sorry!





ik ook

film al 3x gezien maar elke x tranen met tuiten gek he....
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 18 februari 2011 @ 21:54:

dit nummer snap ik niet he, "je zegt het het beste als je klep dichthoudt"



tsssssssk Je moet engelse nummers juist gaan vertalen..is hilarisch
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 18 februari 2011 @ 21:54:

Waar zit dat knopje?Da-gen-lang is hier gereld omdat de knopjes wegmoesten!!! het hele forum ondersteboven, nickchanges, verdwijnende forummers......... ik denk niet dat Viva opnieuw een knopje neeplempt
Alle reacties Link kopieren
Ben al mn zoons grote ster en winmaar hhaha
Alle reacties Link kopieren
ze heeft in de verte iets van Bridget Maasland... maar dan de donkere versie...toch??
Kippendorp
Alle reacties Link kopieren
oo nee een jenniffer liedje
Wat zonde, wat zonde, wat zonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven