Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Joh dat is al half jaar terug hoor Sunny
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:

[...]



Jeetje, ik ben van deweek nauwelijks op t forum geweest, blijkbaar weer eens iets gemist? nee hoor, knopjesgate is al een half jaar geleden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:

[...]



Jeetje, ik ben van deweek nauwelijks op t forum geweest, blijkbaar weer eens iets gemist?Nee hoor, knopjesgate is alweer een tijdje geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 21:59:

Heb ik nu een knopjesregel overtreden?Nee hoor! en anders merk je het vanzelf wel als je anti-knopjes pollen ziet
En dat is al zo'n zeiknummer Sjors
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:

Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.



Laatst nog:

Pak, deze gebroken vleugels

En leer opnieuw te vliegen

Leer om zo vrij te leven

Als we de stemmen horen zingen

Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen

Pak, deze gebroken vleugels!



Wat dacht je van:



"ik ben ook een regenboog!"
Huts!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:

Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.



Laatst nog:

Pak, deze gebroken vleugels

En leer opnieuw te vliegen

Leer om zo vrij te leven

Als we de stemmen horen zingen

Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen

Pak, deze gebroken vleugels!Ja, en wat is daar mis mee?
Gordon vindt zichzelf de aangewezen persoon om "de jongens te doen"
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 18 februari 2011 @ 22:01:

[...]



nee hoor, knopjesgate is al een half jaar geleden O dat kan ook! Ik kom altijd in periodes, dus ik mis wel eens wat
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Goed idee Its!



Ik heb wel een iPhone, hebben we alleen nog een tv nodig.



Misschien wil Skin wel meekijken?
Alle reacties Link kopieren
Hee dat meisje wil Artis worden
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook gewoon hoor, volgende week. Natuurlijk. Het is veels te gezellig
Alle reacties Link kopieren
er zijn tegenwoordig echt veel muzikale opleidingen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Haha wendy denk dat ze heel hard moet praten



HOE BEN JE NAAAR NL GEKOMENEhahaah
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:

[...]





Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:

Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.



Laatst nog:

Pak, deze gebroken vleugels

En leer opnieuw te vliegen

Leer om zo vrij te leven

Als we de stemmen horen zingen

Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen

Pak, deze gebroken vleugels!



Of':

Klop klop kloppen op de hemelpoort

ei ei ei ei ei,

Klop klop kloppen op de hemelpoort.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
door
Alle reacties Link kopieren
James Braun?
Wel leuk zo'n opleiding.



Spjaakgebjek wel.
Alle reacties Link kopieren
He, ze klinkt ook als een vent.....
Alle reacties Link kopieren
Sooo good
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:02:

Goed idee Its!



Ik heb wel een iPhone, hebben we alleen nog een tv nodig.



Misschien wil Skin wel meekijken?





Oooo, nou weet ik waar jullie heen gaan

Cool. Wel even komen melden hoe het is he
Zo hè.



Wel ff langs de kapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:02:

Goed idee Its!



Ik heb wel een iPhone, hebben we alleen nog een tv nodig.



Misschien wil Skin wel meekijken? ik denk het wel, zolang we aux niet laten zien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Best oké

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven