X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:01
vrijdag 18 februari 2011 om 22:02
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.
Laatst nog:
Pak, deze gebroken vleugels
En leer opnieuw te vliegen
Leer om zo vrij te leven
Als we de stemmen horen zingen
Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen
Pak, deze gebroken vleugels!
Wat dacht je van:
"ik ben ook een regenboog!"
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.
Laatst nog:
Pak, deze gebroken vleugels
En leer opnieuw te vliegen
Leer om zo vrij te leven
Als we de stemmen horen zingen
Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen
Pak, deze gebroken vleugels!
Wat dacht je van:
"ik ben ook een regenboog!"
Huts!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:02
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.
Laatst nog:
Pak, deze gebroken vleugels
En leer opnieuw te vliegen
Leer om zo vrij te leven
Als we de stemmen horen zingen
Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen
Pak, deze gebroken vleugels!Ja, en wat is daar mis mee?
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.
Laatst nog:
Pak, deze gebroken vleugels
En leer opnieuw te vliegen
Leer om zo vrij te leven
Als we de stemmen horen zingen
Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen
Pak, deze gebroken vleugels!Ja, en wat is daar mis mee?
vrijdag 18 februari 2011 om 22:02
quote:rosanna08 schreef op 18 februari 2011 @ 22:01:
[...]
nee hoor, knopjesgate is al een half jaar geleden O dat kan ook! Ik kom altijd in periodes, dus ik mis wel eens wat
[...]
nee hoor, knopjesgate is al een half jaar geleden O dat kan ook! Ik kom altijd in periodes, dus ik mis wel eens wat
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 18 februari 2011 om 22:03
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:00:
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.
Laatst nog:
Pak, deze gebroken vleugels
En leer opnieuw te vliegen
Leer om zo vrij te leven
Als we de stemmen horen zingen
Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen
Pak, deze gebroken vleugels!
Of':
Klop klop kloppen op de hemelpoort
ei ei ei ei ei,
Klop klop kloppen op de hemelpoort.
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.
Laatst nog:
Pak, deze gebroken vleugels
En leer opnieuw te vliegen
Leer om zo vrij te leven
Als we de stemmen horen zingen
Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen
Pak, deze gebroken vleugels!
Of':
Klop klop kloppen op de hemelpoort
ei ei ei ei ei,
Klop klop kloppen op de hemelpoort.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 18 februari 2011 om 22:04
vrijdag 18 februari 2011 om 22:04