X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 21:58
quote:poppedotje schreef op 18 februari 2011 @ 21:56:
[...]
Da-gen-lang is hier gereld omdat de knopjes wegmoesten!!! het hele forum ondersteboven, nickchanges, verdwijnende forummers......... ik denk niet dat Viva opnieuw een knopje neeplempt
Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.
En jij was eerst ook iemand anders dus?
[...]
Da-gen-lang is hier gereld omdat de knopjes wegmoesten!!! het hele forum ondersteboven, nickchanges, verdwijnende forummers......... ik denk niet dat Viva opnieuw een knopje neeplempt
Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.
En jij was eerst ook iemand anders dus?
vrijdag 18 februari 2011 om 22:00
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2011 @ 21:58:
[...]
Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.
En jij was eerst ook iemand anders dus?Jeetje, ik ben van deweek nauwelijks op t forum geweest, blijkbaar weer eens iets gemist?
[...]
Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.
En jij was eerst ook iemand anders dus?Jeetje, ik ben van deweek nauwelijks op t forum geweest, blijkbaar weer eens iets gemist?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 18 februari 2011 om 22:00