Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
I fiej goet
Alle reacties Link kopieren
Eifel goood??
Saai nummer dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 18 februari 2011 @ 22:03:

Haha wendy denk dat ze heel hard moet praten



HOE BEN JE NAAAR NL GEKOMENEhahaah
Best ok?



gewoon echt WOW
Alle reacties Link kopieren
Uitspraak is niet zo goed, maar ze kan wel zingen.

(sorry zap net naar x-factor en zag jullie topic en kon mn mond niet houden )
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2011 @ 22:04:

[...]





Oooo, nou weet ik waar jullie heen gaan

Cool. Wel even komen melden hoe het is he tuurlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 18 februari 2011 @ 22:03:

[...]





Of':

Klop klop kloppen op de hemelpoort

ei ei ei ei ei,

Klop klop kloppen op de hemelpoort.









Ik zie het voor me.
Alle reacties Link kopieren
Wendy lijkt snel oud te worden, of ben ik nu aan het zeiken?
Huts!
Ik vind dat spraakgebrek erg storend, doet voor mij afbreuk aan het geheel.
Alle reacties Link kopieren
waarom praat wendy ineens slecht nederlands tegen die moeder... ushi en dushi meets Polen
Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 18 februari 2011 @ 22:05:

Uitspraak is niet zo goed, maar ze kan wel zingen.

(sorry zap net naar x-factor en zag jullie topic en kon mn mond niet houden )Je hoeft je mond niet te houden hoor Prima!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Lekkere? Ken wel zien waar Gordon op valt....
Ik kan niet slapen

Ik kan niet slapen

Ik heb het nodig om te slapen

Ik kan niet slapen

Ik heb het nodig om te slapen

Ik kan niet slapen



Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 18 februari 2011 @ 22:05:

Uitspraak is niet zo goed, maar ze kan wel zingen.

(sorry zap net naar x-factor en zag jullie topic en kon mn mond niet houden )Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, we zitten ervoor hier
Alle reacties Link kopieren




Goed.



Lekker nummer.
Alle reacties Link kopieren
Das nou poolse tongval met elke uithaal die lap tongnaar buiten hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 februari 2011 @ 22:05:

Wendy lijkt snel oud te worden, of ben ik nu aan het zeiken?nee hoor, ik keek even op bij haar close up.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 februari 2011 @ 22:05:

Wendy lijkt snel oud te worden, of ben ik nu aan het zeiken?Nou ze praat als een demente bejaarde..
Ieks!
Alle reacties Link kopieren
ik vind haar ook wel leuk, nog heel puur



Mo vind ik fout
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Wendy schreeuwde tegen dat grietje en tegen haar moeder sprak ze alsof ze 6 jaar oud was
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 februari 2011 @ 22:05:

Wendy lijkt snel oud te worden, of ben ik nu aan het zeiken?Dat is juist noodzakelijk!
Hippies in jaren 60.

Dus
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel te weinig slechterTs vanavond. Niks an.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven