X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:06
quote:Primabella schreef op 18 februari 2011 @ 22:05:
Uitspraak is niet zo goed, maar ze kan wel zingen.
(sorry zap net naar x-factor en zag jullie topic en kon mn mond niet houden )Je hoeft je mond niet te houden hoor Prima!
Uitspraak is niet zo goed, maar ze kan wel zingen.
(sorry zap net naar x-factor en zag jullie topic en kon mn mond niet houden )Je hoeft je mond niet te houden hoor Prima!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 18 februari 2011 om 22:06