Rare voeten
zaterdag 19 februari 2011 om 20:29
Vreemd onderwerp misschien maar ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Ik kan alleen slapen als mijn voeten ijskoud zijn, zo gauw ze warm worden jeukt het overal. Doe in de zomer zelfs wel eens washandjes met ijklontjes er over heen
Heb geen idee waar het van komt, misschien jullie een idee ?
Heb geen idee waar het van komt, misschien jullie een idee ?
zaterdag 19 februari 2011 om 20:44
zaterdag 19 februari 2011 om 21:33
quote:z8jes schreef op 19 februari 2011 @ 21:31:
Heb het wel eens zijdelings genoemd maar geen alarmbellen bij de dokter ik ben ook de TOTja second opinion? Misschien heb je er nu geen last van, maar wordt het op latere leeftijd problematisch... misschien ook niet hoor. Maar normaal klinkt het mij niet in de oren...
Heb het wel eens zijdelings genoemd maar geen alarmbellen bij de dokter ik ben ook de TOTja second opinion? Misschien heb je er nu geen last van, maar wordt het op latere leeftijd problematisch... misschien ook niet hoor. Maar normaal klinkt het mij niet in de oren...
zaterdag 19 februari 2011 om 22:01
zaterdag 19 februari 2011 om 22:52
dat van die jeuk herken ik wel ! vooral als mijn voeten opwarmen, dus heel erg in de zomer. krab ze dan zelfs helemaal open. heb flinke littekens ervan overgehouden. huisarts weet niet wat het is en denkt iets onschuldigs, pedicure weet het ook niet. ga die ijsklontjes trouwens eens proberen ! goeie tip