Levensmotto?
zaterdag 19 februari 2011 om 23:30
Na al maandenlang liefdesverdriet en mijn leven dat een beetje overhoop ligt voor mijn gevoel zoek ik een relativerend levensmotto, als een soort mantra. Om ex los te kunnen laten, stress te verminderen en het leven een beetje per dag te kunnen zien. Iets wat rust brengt. Ik heb een beetje zitten googlen, maar kon alleen maar vrij zware dingen vinden over "dromen waarmaken" en dergelijke. Dat geeft me gelijk weer het idee dat ik iets "moet".
Maar "Don't worry, be happy" helpt wel!
Hebben jullie nog meer van dit soort "levensmotto's" voor mij?
Welke gedachte helpt jullie om te relativeren?
Maar "Don't worry, be happy" helpt wel!
Hebben jullie nog meer van dit soort "levensmotto's" voor mij?
Welke gedachte helpt jullie om te relativeren?
zondag 20 februari 2011 om 00:08
Mijn levensvisie laat zich helaas niet samenvatten in een zinnetje, maar er kwamen toch enkele dingen naar boven:
Hoop is meer dan vertraagde teleurstelling.
De poorten van eden liggen binnenin jezelf. <-- Ik ben geen religieus persoon, maar vond het gewoon een mooie gedachte.
De poorten van eden liggen binnenin jezelf. <-- Ik ben geen religieus persoon, maar vond het gewoon een mooie gedachte.
Ik beschik nog steeds over de benodigde mannelijke onderdelen, ondanks dat het forum er soms anders over denkt
zondag 20 februari 2011 om 00:10
quote:vraagtekenxy schreef op 20 februari 2011 @ 00:08:
Mijn levensvisie laat zich helaas niet samenvatten in een zinnetje, maar er kwamen toch enkele dingen naar boven:
De poorten van eden liggen binnenin jezelf. <-- Ik ben geen religieus persoon, maar vond het gewoon een mooie gedachte.Best zwaar....Hoop doet leven toch???
De poorten van eden liggen binnenin jezelf. <-- Ik ben geen religieus persoon, maar vond het gewoon een mooie gedachte.Best zwaar....Hoop doet leven toch???
zondag 20 februari 2011 om 00:10
zondag 20 februari 2011 om 00:14
quote:Iwannalive schreef op 20 februari 2011 @ 00:10:
Weet je trouwens wat ook helpt... een glimlach op je gezicht zetten. Ook al voel je even niets om te lachen, gewoon een glimlach opzetten... nu achter je computer bijvoorbeeld.
Zijn testen meegedaan, als je glimlacht voel je je direct al stukken beter.Is ook zo met een lach op je gezicht de telefoon opnemen.
Weet je trouwens wat ook helpt... een glimlach op je gezicht zetten. Ook al voel je even niets om te lachen, gewoon een glimlach opzetten... nu achter je computer bijvoorbeeld.
Zijn testen meegedaan, als je glimlacht voel je je direct al stukken beter.Is ook zo met een lach op je gezicht de telefoon opnemen.