Hoe vals ben jij?

20-02-2011 13:56 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vals ben jij?

Uit de Telegraaf bijlage Vrouw 8

AMSTERDAM -  Vroeger waren de meeste vrouwen van de close harmony, tegenwoordig zingen we veel meer zoals we gebekt zijn. En oei, wat kunnen we af en toe vals zijn. Hoe zit dat bij jou? Doe de test!

In VROUW Magazine 8 heeft onze psychollog Jeffrey Wijnberg een test samengesteld waarbij je kunt uitvinden hoe vals jij bent. Om maar even een paar vragen uit te lichten:

Je beste vriendin heeft eindelijk een man gevonden. En wat voor een man: hij is woest aantrekkelijk. Jij denkt:

A Wat leuk voor haar! Dat heeft ze nou echt verdiend.

B O jee, zo’n knapperd heb je nooit alleen. Zal haar wel even zeggen dat ze ’m in de gaten moet houden.

C Met een beetje geluk ligt-ie binnenkort in mijn armen...

2 Jouw leidinggevende heeft een enorme fout in een opdracht ontdekt. Jouw fout, dat weet je meteen. Je collega is net op vakantie, dus...

A JIj geeft je blunder onmiddellijk toe en bent blij dat zij het niet hoeft te horen.

B Je mompelt dat je niet meer precies weet wie het op zijn geweten heeft, maar dat je het tot op de bodem zult uitzoeken.

C Je geeft haar natuurlijk de schuld. Ach, tegen de tijd dat ze terug is, is de baas het allang vergeten.

3 Tijdens het shoppen komt je mooie vriendin met een heel onflatteuse outfit uit het pashokje. Jij zegt:

A “Trek maar weer uit, helemaal niet jouw kleur.”

B “Zou je dat nou wel doen? Je rondingen komen er wel heel erg duidelijk in uit.”

C “Staat je goed. Meteen aanhouden!” Zo, denk je, zie ik er eindelijk een keer beter uit dan zij!

Ben jij vals?

Totaal aantal stemmen: 30

Nee (77%)
Ja (23%)
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Zo raar dat je een test doet om uit te zoeken hoe vals je zou zijn; dat weet je toch hopelijk wel van jezelf?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wat wil je met dit topic, iedereen er op attenderen dat je een telegraaf lezer bent die ook de vrouwenpagina niet overslaat?
Ik ben een goudeerlijke lieverd
Dit lijkt ook wel een Hitkrant-test voor een stel pubers
wat doet het er toe
quote:liselore schreef op 20 februari 2011 @ 14:01:

wat wil je met dit topic, iedereen er op attenderen dat je een telegraaf lezer bent die ook de vrouwenpagina niet overslaat?

Gewoon aantonen dat veel vrouwen zelfs niet eerlijk de keuze maken door nee te stemmen! Veel vrouwen zijn extremer vals dan mannen!

Vrouwen kunnen op werk en Prive erg valse schepsels zijn, nog valser naar andere vrouwen dan naar mannen!
quote:Nova78 schreef op 20 februari 2011 @ 14:03:

Dit lijkt ook wel een Hitkrant-test voor een stel pubersKlopt dus jij bent een van de slimmere exemplaren
quote:thedutchwiseguy schreef op 20 februari 2011 @ 14:04:

[...]

Gewoon aantonen dat veel vrouwen zelfs niet eerlijk de keuze maken door nee te stemmen!

Huh?

Beetje rare onderzoeks- en bewijsvoeringmethodes houd jij er op na, hoor.

Ik vind je poll onzinnig, maar door hem niet in te vullen toon ik jou hoe vals ik ben? Ja, ja...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:thedutchwiseguy schreef op 20 februari 2011 @ 14:05:

[...]

Klopt dus jij bent een van de slimmere exemplaren Oeiii dat was vals van je
Er staat nergens een uitkomst nu weet ik niet of ik vals ben ;)

[...]

Gewoon aantonen dat veel vrouwen zelfs niet eerlijk de keuze maken door nee te stemmen! Veel vrouwen zijn extremer vals dan mannen!

Vrouwen kunnen op werk en Prive erg valse schepsels zijn, nog valser naar andere vrouwen dan naar mannen!Tjee wat een gedegen onderzoek om je standpunten te onderbouwen, een fluttestje van de telegraaf......
Hoe vals ik ben? Niet. Daar heb ik geen test voor nodig. Ik ben wel eerlijk maar niet zó eerlijk dat je daar andere mensen mee op het hart trapt. Een kwestie van formulering.

Ik vermoed wel dat ik eerlijk tegen de vriendin zou zeggen dat het onflatteuze geval haar niet zo goed staat en zou dan iets vergelijkbaars uit een rek trekken wat haar mooier kan staan. Waarom zou je de vriendin in iets rond laten lopen wat haar niet staat? Maar als ik dan de antwoorden weer zie, lijkt het niet om onflatteus te gaan maar om edele dingen die dan goed uitkomen. Dan is het blijkbaar wel flatteus maar gun je dat haar niet. Echt vreemd gesteld die vraag.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik word vals van jouw soort TO's. Irl zou ik je keihard uitlachen. En een stomp verkopen maar dat mag dan weer niet.
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen van mensen die niet terugdeinzen voor wat doortraptheid, maar op het forum wordt er weinig voor uitgekomen.

Sommige mensen kunnen er juist wat meer van gebruiken, ach het gaat zoals met veel dingen om het vinden van de gulden middenweg.

Je kunt nog zo nastreven om volledig vrij van valsheid te handelen maar als je in the end jezelf ermee hebt, met je gehamer op ethische zuiverheid in woord en daad, wat koop je ervoor?

*gaat verder met lezen in 'hoe word ik een rat' v Joep Schrijvers*
quote:tijgermeisje schreef op 20 februari 2011 @ 14:09:

Ik ben wel benieuwd naar de verhalen van mensen die niet terugdeinzen voor wat doortraptheid, maar op het forum wordt er weinig voor uitgekomen.......*Hè hè dat bedoel ik als ik schrijf dat niet eerlijk gekozen wordt!
Ehm ja, waar is de puntentelling van die hele test dan?

Iig , ik ben vast wel eens vals hoor, als ik me kut voel ofzo, dat ik dan een sneer naar iemand maak. Shoot me, I'm not perfect
quote:thedutchwiseguy schreef op 20 februari 2011 @ 13:56:

Hoe vals ben jij?

Uit de Telegraaf bijlage Vrouw 8

AMSTERDAM -  Vroeger waren de meeste vrouwen van de close harmony, tegenwoordig zingen we veel meer zoals we gebekt zijn. En oei, wat kunnen we af en toe vals zijn. Hoe zit dat bij jou? Doe de test!Ik meen mij uit andere topics te kunnen herinneren dat jij een man bent. Dus hoezo ''we''???

[...]

Vrouwen kunnen op werk en Prive erg valse schepsels zijn, nog valser naar andere vrouwen dan naar mannen!Ja hier ben ik het wel mee eens, want ik heb al heel wat onderlinge valsheid gezien IRL (werk) of hier op het forum.
ja het staat in de Telegraaf dus het is waar.
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 15:06:

[...]

Ja hier ben ik het wel mee eens, want ik heb al heel wat onderlinge valsheid gezien IRL (werk) of hier op het forum.

Ga die flapdrol nog een stok geven

Alsof mannen zulke schatjes zijn.... (testosteron).

He TO ga lekker je eigen mannelijkheid onder de loep nemen, ben je heel 2011 vast zoet mee.
quote:liselore schreef op 20 februari 2011 @ 15:08:

ja het staat in de Telegraaf dus het is waar.Tsss die vragen alleen al... lekkere vriendin/collega ben je dan.
quote:Iwannalive schreef op 20 februari 2011 @ 15:10:

[...]

Ga die flapdrol nog een stok geven

Alsof mannen zulke schatjes zijn.... (testosteron).

He TO ga lekker je eigen mannelijkheid onder de loep nemen, ben je heel 2011 vast zoet mee.

Het maakt mij niet uit wie de TO is want als hij een punt heeft zal ik dat eerlijk toegeven.

Ik vind de uitslag van de poll dan ook weer heerlijk politiek correct, tenzij er alleen lieverdjes gereageerd hebben of men geen zelfinzicht heeft, want ik zie hier heel wat meer valsheid dan de poll aangeeft.
Ik ben niet vals, Iris, waarom zou ik dan 'Ja' moeten invullen? (Ik heb overigens niks ingevuld, hoor.) Ik ben niet verneukeratief...
Je beste vriendin heeft eindelijk een man gevonden. En wat voor een man: hij is woest aantrekkelijk. Jij denkt:

A Wat leuk voor haar! Dat heeft ze nou echt verdiend.

B O jee, zo’n knapperd heb je nooit alleen. Zal haar wel even zeggen dat ze ’m in de gaten moet houden.

C Met een beetje geluk ligt-ie binnenkort in mijn armen...

2 Jouw leidinggevende heeft een enorme fout in een opdracht ontdekt. Jouw fout, dat weet je meteen. Je collega is net op vakantie, dus...

A JIj geeft je blunder onmiddellijk toe en bent blij dat zij het niet hoeft te horen.

B Je mompelt dat je niet meer precies weet wie het op zijn geweten heeft, maar dat je het tot op de bodem zult uitzoeken.

C Je geeft haar natuurlijk de schuld. Ach, tegen de tijd dat ze terug is, is de baas het allang vergeten.

3 Tijdens het shoppen komt je mooie vriendin met een heel onflatteuse outfit uit het pashokje. Jij zegt:

A “Trek maar weer uit, helemaal niet jouw kleur.”

B “Zou je dat nou wel doen? Je rondingen komen er wel heel erg duidelijk in uit.”

C “Staat je goed. Meteen aanhouden!” Zo, denk je, zie ik er eindelijk een keer beter uit dan zij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven