Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ik reageer even niet op iedereen *schande* want het begint hier nu al gezellig te worden :-)

Huis schoon, hondjes uitgelaten, eten staat klaar, allemaal dankzij Ro. Onze lieve vrienden uit Fegersheim zijn er al, nu wachten op de rest.

Ik heb een glas champagne, maar één slokje is al teveel eigenlijk.
Helemaal geen schande. Geniet. Maak er een geweldige avond van Bo. En dan nog één nachtje slapen. Blijf je weer op net als vorig jaar?

Nor het komt dan wel een keer.
Klinkt gezellig, Bo. Heel veel plezier met je feestje! En champagne... gewoon af en toe een slokje nemen, tot je de tel kwijt bent en heel rare dingen gaat scjrijven...<- zoiets als dat dus

Straks komt mijn moeder eten, sjurman kookt. Da's pas goed geregeld!
Veel plezier! roep ik nog even op de valreep! 'k hoop dat je me nog hoort.....

Wij hebben een erg leuke middag gehad, ik ben een lentetype net als jij Bo
Kom je je straks nog even hikkend melden? Ben wel benieuwd naar de typfouten van een taalexpert als jij! *hik*

Leuk dat je daar werkte phoehee! Benieuwd wat je daar deed, en of het nog steeds lekker rook als je er al de hele dag in had gestaan.

Wij zitten te wachten op schoonzus, ze zou ons ophalen omdat we weer bij schoonoma langs moeten. Ze doet elke keer alsof het de laatste keer is, telkens met longontstekingen of darminfecties in het ziekenhuis en vanaf het randje toch weer haar 93jaar oude leven in kruipen. Ze heeft mij nooit herkend want ze is dementerend, ik kwam net te laat. Het is daarom altijd weer alsof ik opnieuw kennis moet maken en dat is vreemd en moeilijk vind ik. Voor vriend en zijn zus ook niet gemakkelijk.

Maar daarna lekker tomaten-groentesoep eten met balletjes à la de goddelijke gehaktballen van Leo en erbij gebakken speltbrood. Hmmm.

Ik wens je een heel fijne avond toe Bo, met veel liefde, vrolijkheid, lachen en telkens een slokje van de eerlijkste champagne. En dan toe een klein glaasje van die heerlijke wijn? Heel veel liefs!
Een keer is genoeg!
Ik heb een heel dikke buik

Eén glas champagne, heel veel vis, gezellige vrienden en een fijne avond.

Ik ga slapen nu, het is al laat voor mijn doen, maar wat was het fijn!

Tot morgen :-)
Welterusten bijna jarig jopje
Slaap lekker, met mooie dromen!

En psssssst, over36 minuten ben je jarig
Over zes minuten. Bijna dus.
Hieperdepiep. Hoera.

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Bo, happy birthday to you!

Van harte gefeliciteerd lieve Bo, ik hoop dat je het gister heerlijk hebt gehad en dat vandaag minstens net zo fijn wordt.
Happy birthday to you,

happy birthday to yououou,

happy bírthday dear Booooo,

happy birthday to you!

Fijne verjaardag en maak er een mooie dag van.

Ps wat heb je van Ro gekregen? Een huis?

Ps2 ik zie dat ik hetzelfde heb getypt als Sjur, mijn scherm stond nog open van toen ik opstond en toen stond het er nog niet maar ach.
Duetje?
Gefeliciteerd lieve Bo met je verjaardag

maak er een mooie dag van
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dubiootje pssst, volgens mij kunnen alleen iPhone gebruikers de smileys zien 
Goedemorgen!

Dank jullie wel, ik voel me helemaal jarig!

35, wat oud hè

Ro brengt me koffie en verwent me heel erg; gisteravond was het supergezellig en vandaag gaan we er ook een fijne dag van maken!

Rond 12u gaan we naar mijn schoonmoeder, dan vieren we daar Ro's verjaardag, de mijne, die van mijn schoonzus over twee dagen en die van schoonmoeder zelf over twee weken.

Veel verjaardagen in de familie hier :-)
Robo gefeliciteerd!!

Hier een bosje Hollandse tulpen en ik wens je een hele fijne dag!

Ah daar is de jarige! 35 is een mooie leeftijd. Veel plezier met de verjaardagen. Fijn voor schoonmoeder ook. Lekker taart eten?

Dubiootje je kunt wel de smileys hier uit je hoofd leren! Moet je even op de pc naar je lijstje kijken.
Wat leuk die tulpen. Echt voorjaar. Ik geloof dat jij je helemaal jarig voelt Bo. Nog maar een keer van harte en een hele fijne dag met alle jarigen.

HIEPERDEPIEP

met zijn allen HOERAAAAAAAAAAAAAA
Van harte gefeliciteerd ! 35 jaar, wat een heerlijke leeftijd ! Ik wens je nog heel veel verjaardagen toe...

Van harte gefeliciteerd lieve Bo!!
Jahoe, we hebben een jarige job in ons midden! Ik zing mee met alle koortjes en wens je een heel leuke dag!

Veel liefs van mij en van vriend!
Hartelijk gefeliciteerd Jarige Job.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven