Aug/sept 2009

19-11-2009 22:52 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 36 Zwanger van de 4e!

Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 24 SABA (05-09-09)

Dierewier 28 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 33 MIMA (09-09-09)

Lala1979 31 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 32 Zwanger van de 2e!

Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 29 ESSIE (14-09-09)

Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Met mijn jongens gaat het goed Nala

Ben sowieso niet zo vaak meer op Viva dus soms vergeet ik het even....maar kwam weer even melden!

Haha Zemmie is ook een draakje, grappig maar je handen zeker ook vol aan? Ligt dat aan de zomer van 2009 . Cesar ook een draak op het kdv hebben ze de stoutkruk zelfs onder de 2 jaar ingevoerd speciaal voor hem.

Gefeliciteerd nog met je baan, echt super gedaan!

Nala wat goed dat je zo aan het afvallen bent, ben jaloers. Bij mij schiet het er bij in. hou vol!

Heb mijn eerste examens van de studie gehaald, zo blij mee. Nog een klein half jaartje en dan hoop ik mijn diploma op zak te hebben.
Fijn Elyane, dat je tijdelijk een job hebt.

Essie is ook een behoorlijke draak hoor. Alleen dan vooral thuis...

Dier, wat goed dat je je eerste examens hebt gehaald!

Dat zou ik nou niet meer kunnen, een opleiding doen.
Zag het nieuws ook op hyves Elyane, geweldig! Fijn dat je gaat doen wat je echt ligt.

Gympy: ik zou mezelf helemaal kunnen voorstellen dat je voor een keizersnee kiest. Maar heb je ook een wens voor meerdere kindjes? Want ik heb wel eens gelezen dat meerder keren een keizersnee opgegeven moment ook niet meer lukt.

Dier, gefeliciteerd!!! Na zorg opleiding die ik voor mezelf heb gedaan ga ik binnenkort toch ook weer aan een opleiding voor mijn werk beginnen. Bedrijfkunde it is komende jaren. Dier en Rebbel, hoe doen jullie dat eigenlijk naast je werk? Ga je een dag naar school of is het puur thuisstudie?

Mijn knappe zoon wordt trouwens elke dag knapper Ik bracht hem van de week naar KDV en daar werd hij enthousiast begroet: Hey Saba! (door een ander kindje) dat is leuk he.

Nala, ik zou hem eigenlijk ook wel willen lezen. Het heeft me flink aan het denken gezet toen.

Driftig, ja af en toe. En hij slaat af en toe! Dan moet hij dus echt naar de gang he.. (20 sec) komt hij daarna weer naar binnen. "Mama aai, kus'' Maar dat is eigenlijk maar heel af en toe uit frustratie of moeheid.
Aruba, wij je je mailadres ff op onze Hyves zetten?

Lukt me nl niet om via Hyves te versturen.

Essie is nu helemaal in to de baby's. Als ze op het kdv binnen komt gaat ze eerst alle baby's gedag zeggen.
Bedrijfskunde cool, Aruba! Is dat Hbo of Universitair? Hoe lang duurt die opleiding en al enig idee hoe het zit met op locatie en thuisstudie? Met deze studie heb ik 2 lesdagen in de maand en de rest zelfstudie. Vind het persoonlijk met 2 kinderen wel wat zwaarder maar het is te doen. Bij Nesta deed ik ook een opleiding, 1 dag in de week school en de rest thuis. Ging toen wel makkelijker maar goed, heb alweer gedeelte gered.

Heb je je zorgopleiding al afgerond? Wil je daar nog iets mee doen of gewoon echt voor de leuk? Stoer!

Grappig dat driftige en dan aai, kus. Hoort er inderdaad ook beetje bij. Cesar is gelukkig weer wat rustiger pfff die kon er echt wat van. Hij is trouwens vandaag geen newkidturbo meer, matje is er af en nu weer nette coupe. Echt jochie is het dan!

Nala natuurlijk kan jij ook een opleiding doen als je dat zou willen, waarom niet?

Leuk is dat he, als ze je kindje gaan herkennen en begroeten. Helemaal trots ben je dan. Vond de eerste met Nesta zo leuk in de supermarkt toen hij zo klein was. Kwam hij ander kindje tegen en waren met elkaar aan het keuvelen. Geen idee wie ander kindje was, later begreep ik van hem (na 100x noemen van naam door hem) dat zij bij hem op het kdv zat. Funny, de eerste sociale contacten die je nog niet kent....
Zorgpleiding is mijn back up plan. Theorie is afgerond, stage helaas niet omdat het praktisch niet te doen was.

Bedrijfskunde is 1 dag in de week naar lessen die op mijn werk worden georganiseerd. HBO trouwens: 3 jaar, maar na 2 jaar krijg je al wel erkend diploma en daarna kan je de bachelor dan doen. Maar ik ben reuze benieuwd hoe het mij zal afgaan.

2 keer per maand klinkt wel heel relaxed, maar hierdoor moet je zeker ook meer thuis doen?

Cesar klinkt echt als een enorme boef! Trouwens hij ziet er vaak ook uit als een echte boef op de foto's. Daar zit wel karakter in. Je hebt dus een eerste semester afgerond? Of echt al je propedeuse ofzo?

Ja, leuk die sociale contacten. Ik ben blij dat hij goed in de goep ligt en ze leidsters hem leuk vinden, maar gelukkig vinden ze alle kindjes leuk en lief.

Nala, artikel was heftig om te lezen zeg. Ik visualiseerde de hele situatie en kippevel stond overal.

Aapje, hoe gaat het eigenlijk met jou?
Blijft idd heftig om te lezen Aruba. Ook al is het alweer 1 1/2 jaar geleden.

Vind het nog steeds raar dat dit één van mijn beste vriendinnen is overkomen.

Dier, tuurlijk zou ik ook wel een opleiding kunnen doen als ik dat zou willen. Maar zou er denk verrekte veel moeite voor moeten doen. Is alweer 11 jaar geleden dat ik op school zat.

(oh ja, heb nog wel de nagelcursus gedaan )

Ik moest vanmorgen voor het befaamde uitstrijkje...

(Jaja, het leven van een 30er gaat echt beginnen voor mij. )

Zag er niet tegen op of zo, heb al zoveel meegemaakt in het zh.

Maar vond het wel een beetje vervelend dat het mijn eerste afspraak bij mijn nieuwe huisarts was.

Alles is goed gegaan, over 2 weken de uitslag.

Morgen eerst mijn laatste 2 verstandskiezen eruit...
Hier ook weer een berichtje van mij. Afgelopen woensdag heb ik weer een echo gehad en alles was goed. De uitgerekende datum is nu 23 september, maar het zal dus wel wat eerder gehaald worden. Dit zal - zoals het er nu voor staat - ook ons laatste kindje zijn, dus dat maakt de keuze voor een keizersnee wel wat makkelijker.

Nala, is het goed gegaan met het verwijderen van je verstandskiezen?
Jeej Gympy! Wat fijn dat de echo goed was!

Zal de tabel gelijk wel aanpassen, altijd leuk om te weten wanneer iemand is uitgerekend.

Het verwijderen van mijn verstandskiezen ging wel.

Ik was mega zenuwachtig. Ik lag echt bijna te janken in die stoel en trilde van top tot teen. (wist van de 1e keer nu hoe het ging, dat was iets minder)

De ene kies konden ze er zo uit trekken, dat was echt een makkie. De ander moesten ze kapot boren en eruit halen. Maar er bleef een stukje achter.

Daar heeft 'ie behoorlijk lang over gedaan en aan die kant heb ik nu ook het meeste last. (en daar is mijn wang mega dik...)

Maja, we hebben het gehad.

Nu nog ff de napijn weg en ik ben er klaar mee.
Hoi , hoi, das wel effies lang geleden.

Ik had het erg druk met werken en kids, verhuizen , nieuwe school etc... Ik ga proberen mijn leven weer te beteren.

Ik zie dat er nog steeds een aantal trouwe schrijvers zijn, leuk!!

Gympie : Van harte , wat een geweldig nieuws.

Ik geloof dat wij ook een nieuwtje hebben, maar nog erg pril.. Ik heb mijn lieve man toch weten over te halen! Waarschijnlijk is poging 1 al een geslaagde.. (heb test gedaan was positief) Ik houd jullie op de hoogte. Ik ga zo meteen nog een keer testen..

Ely ; Ook voor de klas , heb je een leuke groep? Groep 6 is een fijne leeftijd. De meesten vinden dan alles nog wel leuk, in groep 7 zitten er al heel wat in de prepuberteit.

Nala: Driftbuien heeft onze tweede ook last van gehad. Een keertje zelfs zo erg dat we hebben overwogen om haar onder de douche te zetten. Toch maar niet gedaan omdat de kans groot was dat we het daarmee alleen maar erger zouden maken.

Moppie praat nog voor geen meter. ze zegt af en toe papa en mama, maar verder komt ze niet. Het is nog steeds een heel vrolijk en makkelijk meissie.
Wow Pauwie, de eerste poging ws al een geslaagde.

Dat doen jullie vlotjes.

Alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd.
Gefeliciteer Pauwie met je positieve test.... Dat wordt dan volgens mij een eind oktober of begin november kindje...
Hey Pauwie, dat is leuk! Laat je weten hoe test twee is gegaan?
Ow en Nala, hoe gaat het met je mond?
Gaat wel hoor Aruba.

Het is wel wat dikker geweest dan de vorige keer, maar heb minder pijn.

Vandaag ook gewoon kunnen werken.

Heb alleen de zumba voor morgen afgezegd, met springen voel ik het nog wel.

Pauwie, heb je test 2 al gedaan?
Oh ja Aapje... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Nog gevierd vandaag?

Hoe gaat het met je mams? Zit jij weer iets lekkerder in je velletje?
Hoi, hoi,

Test 2 ok!

Heb het net aan mijn moeder , zus en zwager verteld.
Aapje : Van harte!!

Uitgerekende datum is ongeveer half/eind oktober..

Komende twee weken lekker vakantie. ze hebben de compensatieverlofdagen bij ons aan elkaar geplakt. Heerlijk , de tweede week gaan de grote kids naar school en de kleinste misschien wel naar het kdv.. Dat is wel erg rustig.
Super hoor Pauwie, dat de 2e test ook positief was!

Heb je al last van kwaaltjes? Of is het daar nog erg vroeg voor?

Lekker hoor, 2 weken vakantie.

Verder helemaal gesetteld in jullie nieuwe huis?

Essie heeft een bacterieële ooginfectie. :(

Nu dus een zalfje gehad en hopen dat het snel weer over gaat.

Ik ga morgen weer werken. Heb deze week gelukkig aardig wat dagen, maar o.h.a. is het zo weinig.

Morgen maar eens met mijn manager kletsen. Kijken of ze op een andere lokatie inval nodig hebben.

Hopelijk doen ze dan weer wat meer moeite voor mij. Heb nu het idee dat ik minder snel als anderen gevraagd wordt.
Gefeliciteerd Pauwie met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk!
Hé Pauwie!! Gefeliciteerd joh! Stoer hoor, een vierde! Hoe voel je je?

En Gympy, wat fijn dat alles goed is.

Ik heb momenteel heel veel zwangeren om me heen. Leuk wel! Komt het allemaal weer een beetje terug .

Nala - Is Essie inmiddels weer van haar ontsteking af? Vervelend, dat soort dingen. Heeft ze er ook zo'n hekel aan als je 's Ochtens de prut uit haar ogen wil halen? Mima vindt dat echt verschrikkelijk. Ik ben nog steeds 32 in de tabel... Laat dat maar lekker zo.... Vind mezelf zo afschuwelijk oud tegenwoordig .

Gefeliciteerd Aapje!

Leuk dat jullie allemaal zo aan het ontwikkelen zijn in werk en studie Ely, Dier en Aruba! Het is wel vermoeiend soms he, alles tegelijk... Maar aan de andere kant geeft het ook wel veel energie vind ik, om zo bezig te zijn.

Hier gaat het goed, erg druk wel, maar dat is iets wat waarschijnlijk niet meer verandert totdat ik gepromoveerd ben...

Mima heeft net een weekje fikse griep achter de rug. 'S Nachts had ze steeds koorts en verder last van haar keel. Ze heeft een paar keer uren achtereen gehuild en was niet te troosten. Zo zielig... Maar gelukkig is ze sinds gisteren weer helemaal beter.

Gisteren zijn we naar een pub geweest waar we veel komen. Mima kan er altijd lekker rondhobbelen, want er is veel ruimte en veel mensen met kinderen. Er was ook een meisje van 13 maanden die steeds achter haar aan liep. Mima ging dan achter een tafeltje zitten en riep 'Pieba'! naar het meisje ... Zo leuk! Een paar weken geleden hadden ze op de creche al tegen me gezegd dat ze zo leuk met een meisje van haar leeftijd kon spelen. Nu heb ik het zelf eens gezien. Vorige week is hiernaast een meisje van een maand ouder komen wonen. Mima en zij 'praten' steeds door een kier in de schutting en binnenkort gaan we op bezoek.

Mima begint heel af en toe twee woordzinnetjes te maken... maar nog niet elke dag. Vind het zo mooi om te zien hoe dat gaat met haar ontwikkeling. Ze begint iets te doen (kruipen, lopen, woordjes zeggen) en eerst doet ze dat héél af en toe. Op een gegeven moment doet ze het vaker en dan ineens is het alsof het nooit anders geweest is .
Leuk is dat hè Vis, die ontwikkeling bij die kids.

Vind dat kletsen ook zo leuk.

Ik heb pas iedereen zijn leeftijd een jaartje omhoog geschroefd in de tabel, maar loop dus nog verder achter, hihi.

De ontsteking is idd weg, maar nu is ze alweer 2 dagen ziek...

Ze zat vanmiddag op de 40.7 graden. :(

Toch maar even de huisartsenpost gebeld, hoe lang ze hoge koorts mag hebben.

Als dit morgen nog zo is, moet ik naar de ha.

Maar ze was echt een dood vogeltje. Bijna alleen maar geslapen, vooral bij ons op schoot.

Dat doet ze echt nooit.

Eten wilde ze niet, gelukkig drinken wel.

Morgen blijft Vent thuis, die heeft het toch rustig, want ik moet werken.

Hopelijk is de koorts morgen weer gezakt.
Vanmiddag met Essie bij de ha geweest.

Ze bleef maar 's avonds koorts krijgen en hoest behoorlijk.

Blijkt dat ze een dubbele oorontsteking heeft.

Misschien dat er nog wel meer is, maar ze gilde al moord en brand met alleen in de oren kijken, dat hij haar niet verder ging onderzoeken.

Nu een kuurtje gehad wat voor alles helpt. Dus hopelijk gaat het nu snel over.

Gelukkig zijn d'r oogjes weer helemaal schoon.

Met iedereen verder alles goed?
Vanmiddag met Essie bij de ha geweest.

Ze bleef maar 's avonds koorts krijgen en hoest behoorlijk.

Blijkt dat ze een dubbele oorontsteking heeft.

Misschien dat er nog wel meer is, maar ze gilde al moord en brand met alleen in de oren kijken, dat hij haar niet verder ging onderzoeken.

Nu een kuurtje gehad wat voor alles helpt. Dus hopelijk gaat het nu snel over.

Gelukkig zijn d'r oogjes weer helemaal schoon.

Met iedereen verder alles goed?
Foutje bedankt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven