Kind wordt toiletbezoek geweigerd, waarom???

28-12-2007 20:42 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus erg benieuwd of hier ook verkoopsters zijn en wat hier de reden van is.

Mijn dochter van 5 jaar moest vandaag in een kledingzaak ineens erg nodig plassen. Dus ik zei: vraag maar even bij de kassa. Dat deed ze al huppend en met de handen tussen haar benen.

En het werd geweigerd. Ik was zo boos, heb meteen alle koopwaar op de toonbank gelegd en gezegd aju! Als ze een volwassene weigeren oké, maar een kind van net 5 vind ik zo raar.

Nu is het voor mijn dochter nog weer extra moeilijk omdat ze een blaasprobleem heeft, ze voelt niet ruim van tevoren dat ze moet plassen en als ze het voelt moet ze ook meteen. Vandaag ging het dus mis en tijdens het rennen naar een café plaste ze in haar broek.

Ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom een (klein) kind niet even gebruik mag maken van het toilet.

Dus vandaar mijn vraag hier.
quote:traincha2 schreef op 30 december 2007 @ 13:20:

[...]

Inderdaad.....maar ondertussen wel zogenaamd "meeleven" met Mimsey en Hero. Bah! Voorzover ik weet is er nog nooit iemand ontslagen omdat ie een ander toestond even gebruik te maken van het toilet.Het zogenaamde meeleven wat jij zegt vind ik niet normaal Traincha want je kunt alles over en van me zeggen maar in het verhaal van Mimsey ben ik absoluut oprecht....en dit vind ik dus echt te ver gaan
quote:shining schreef op 30 december 2007 @ 13:41:

[...]

Hmmm das lief van je. Je hebt gelijk, ik kom graag voor de underdog op.Omdat ik het niet kan zien dat iemand zo behandeld wordt. Als diegene mij dan vervolgens onterecht behandelt, dan kan ik ook voor mezelf opkomen hoor. Maar wel een lieve post van je vind ik.Dit is me al veel vaker opgevallen: je beweert graag op te komen voor de underdog, maar die underdogs van jou zijn altijd wel echt hele vreemde underdogs. In deze discusie ook weer: niet Hero of Mariannanas' moeder zijn in jouw ogen de underdogs, maar de verkoopsters die hen tot op het bot vernederen. Zo apart vind ik dat, vooral omdat je zelf echt lijkt te geloven dat dat jou een heel sociaal en empathisch mens maakt. Terwijl je er echt het tegenovergestelde mee bereikt.
Am Yisrael Chai!
met z'n allen BB de grond in trappen geweldig......

Waar scheld ik Lindy uit? wat zij zegt vind ik vele malen erger......

en Poes bespaar me je gestook want ik weet hoe je over me denkt en zullen we het daar bij laten?! Shi hoeft het niet voor me op te nemen dat red ik zelf wel hoor,maar ik zie dat ze het op sommige punten toch niet zo eens is met een paar kids die hier rond lopen....

Wat een kleuterklas zeg op de zondagmiddag.........
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 13:44:

[...]

Het zogenaamde meeleven wat jij zegt vind ik niet normaal Traincha want je kunt alles over en van me zeggen maar in het verhaal van Mimsey ben ik absoluut oprecht....en dit vind ik dus echt te ver gaanTuurlijk, jij leeft zo erg mee dat je Hero rustig in zijn broek laat pissen als hij met zijn zieke lijf voor je staat en vraagt of hij alsjeblieft van je toilet gebruik mag maken. Wat hebben mensen aan dat schijnmedeleven van je als je niet eens kunt bedenken dat een grote volwassen kerel echt niet zomaar vraagt of hij naar het toilet mag?
Am Yisrael Chai!
quote:Poezewoes schreef op 30 december 2007 @ 13:32:

Verbazend dat boop dit soort reacties toch altijd weer op weet te roepen en dat zelfs de meest vriendelijke en beleefde forummers bijzonder onvriendelijk gaan reageren. Hoe komt dat toch boop?

wrs als je al een keer de naam hebt? helaas maar waar lezen ze alleen wat ze willen lezen Poes...!

Shining, ik weet dat jij graag voor de underdog opkomt en dat siert je. Maar sommigen zijn het niet nodig, meid. Die kunnen zelf heel goed sneren en bijten en zorgen er alleen maar voor dat jij dr net zo beroerd op komt te staan als zij. En dat verdien jij niet, vind ik.
quote:fashionvictim schreef op 30 december 2007 @ 13:49:

[...]

Tuurlijk, jij leeft zo erg mee dat je Hero rustig in zijn broek laat pissen als hij met zijn zieke lijf voor je staat en vraagt of hij alsjeblieft van je toilet gebruik mag maken. Wat hebben mensen aan dat schijnmedeleven van je als je niet eens kunt bedenken dat een grote volwassen kerel echt niet zomaar vraagt of hij naar het toilet mag?Waar heb ik dit gezegd? ik twijfel niet aan mijn gevoel maar goed jullie dus blijkbaar wel.......
En wederom ligt het nooit, maar dan ook nooit aan jouw manier van reageren he boop....

oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 30 december 2007 @ 13:52:

En wederom ligt het nooit, maar dan ook nooit aan jouw manier van reageren he boop....

Dat maakt mij helemaal niets uit Poes,maar ze moeten geen dingen zeggen of beweren die dus absoluut NIET waar zijn......
.
quote:fashionvictim schreef op 30 december 2007 @ 13:47:

[...]

Dit is me al veel vaker opgevallen: je beweert graag op te komen voor de underdog, maar die underdogs van jou zijn altijd wel echt hele vreemde underdogs. In deze discusie ook weer: niet Hero of Mariannanas' moeder zijn in jouw ogen de underdogs, maar de verkoopsters die hen tot op het bot vernederen. Zo apart vind ik dat, vooral omdat je zelf echt lijkt te geloven dat dat jou een heel sociaal en empathisch mens maakt. Terwijl je er echt het tegenovergestelde mee bereikt.

Fash, nog één keer een reactie op jou dan.

Ik vind het vreselijk voor Hero en voor Mariannas moeder wat hun overkomen is, dat heb ik meerdere keren gezegd in deze discussie en dat meen ik ook echt.

Wat me aan jou irriteert is je eeuwige verongelijkte gevoel. Iedereen heeft het altijd maar op jou gemunt en o wee als iemand je een keer iets weigert, dan breekt de hel los. Je kunt volgens mij heel moeilijk omgaan met dingen die je geweigerd worden, niet alleen deze wc, maar meerdere dingen.

Ik haal het motto van Minny er even bij....de wereld is niet ingericht op jow comfort.
Nee bettyboop,

Dat heeft niks met lezen wat we willen lezen te maken. Jij schijnt echt niet te snappen dat je niets hebt aan ach en wee roepen op een forum, als je in je dagelijks leven zo ongevoelig en bot kunt zijn dat wanneer diezelfde verhalen op dat forum in levende lijve voor je staan je ze keihard in de stront laat zakken. Want dáár gaat het om: al die mensen tegen wie jij zegt dat ze zich wel een beetje zouden kunnen inleven en niet zo dom moeten zijn om niet te snappen dat Het Nu Eenmaal Niet Kahaaan!, dat zijn misschien óók Hero's. Die zich rot schamen dat ze als volwassene gereduceerd zijn tot zielige zichzelf onderschijtende en onderpissende wrakken, die dat dus niet in geuren en kleuren bij jou aan de kassa willen of kunnen vertellen, die 's avonds in hun bed uit frustratie en machteloosheid liggen te janken omdat ze niet alleen zichzelf onderschijtende wrakken zijn geworden, maar daarbovenop ook nog eens door zulke hufterige mensen tot in hun ziel vernederd zijn, omdat "de regels nu eenmaal de regels zijn, meneertje".
Am Yisrael Chai!
Je valt in herhaling, Betty Boop.

Je wilt het gewoon niet snappen. Gelukkig doet de rest van de mensen hier dat wel. Dat gegeven alleen al zou je iets moeten zeggen en een alarmbelletje moeten laten rinkelen, maar goed.

Ik ga lekker met mijn kind naar buiten Eerst maar even naar de WC nog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jaja Lindy het zal wel he?! ik vind het goud en ik stop er nu dus ook echt mee voor vanmiddag althans mss later nog maar ik geloof dat ik hier mijn broek van vol heb...zo ontzettend zinloos en ik wilde niet meer reageren maar als ik dan lees hoe jullie mij neerzetten hier wordt ik er nog net niet verdrietig van....

Vraagje zijn jullie mama's met kinderen en man of zonder man? zoja ga je daar dan eens mee bezig houden dan op 1 persoon in te hakken!!!!
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 13:54:

[...]

Dat maakt mij helemaal niets uit Poes,maar ze moeten geen dingen zeggen of beweren die dus absoluut NIET waar zijn......Nee das duidelijk dat dat jou niks uitmaakt. Maar dan ook niet gek kijken als mensen niet (meer) zo vriendelijk op jou reageren he...
oh that purrrrrrrrrfect feeling
.
In sommige gevallen (zoals in de winkel van Tang) snap ik het wel. Maar verder? Als ik ergens niet mag plassen dan laat ik ook subiet alles uit m'n handen vallen en koop het wel ergens anders. Laat staan als daardoor iemand in z'n broek moet plassen, dan zouden ze echt een probleem hebben in die winkel. Al was het maar dat ze zelf die plas op mogen ruimen.

Als een klacht bij de eigenaar / hoofdkantoor niet netjes wordt afgehandeld dan zou ik het plaatselijke sufferdje in gaan schakelen.

Natuurlijk baal je er weleens van als je van het werk wordt gehouden, maar dat hoort erbij als je met klanten werkt.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
quote:fashionvictim schreef op 30 december 2007 @ 13:55:

Nee bettyboop,

Dat heeft niks met lezen wat we willen lezen te maken. Jij schijnt echt niet te snappen dat je niets hebt aan ach en wee roepen op een forum, als je in je dagelijks leven zo ongevoelig en bot kunt zijn dat wanneer diezelfde verhalen op dat forum in levende lijve voor je staan je ze keihard in de stront laat zakken. Want dáár gaat het om: al die mensen tegen wie jij zegt dat ze zich wel een beetje zouden kunnen inleven en niet zo dom moeten zijn om niet te snappen dat Het Nu Eenmaal Niet Kahaaan!, dat zijn misschien óók Hero's. Die zich rot schamen dat ze als volwassene gereduceerd zijn tot zielige zichzelf onderschijtende en onderpissende wrakken, die dat dus niet in geuren en kleuren bij jou aan de kassa willen of kunnen vertellen, die 's avonds in hun bed uit frustratie en machteloosheid liggen te janken omdat ze niet alleen zichzelf onderschijtende wrakken zijn geworden, maar daarbovenop ook nog eens door zulke hufterige mensen tot in hun ziel vernederd zijn, omdat "de regels nu eenmaal de regels zijn, meneertje".Ben je in real life ook zo agressief? bah je schreewt door mijn scherm heen...!
quote:lindy schreef op 30 december 2007 @ 13:57:

[...]

En die twee vreselijke rotmomenten hadden héél eenvoudig voorkomen kunnen worden. Zeker omdat een van die mensen ook nog eens een pasje bij zich had, nota bene van de dokter gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn om daar dan ook wel 5 minuten van je kostbare tijd naar te handelen?

Dat heb ik niet gelezen van dat pasje. Is inderdaad heel verdrietig dit, heel vernederend ook. En ik weet niet hoe ik zou reageren als ik in die winkel had gestaan, maar mijn gevoel zegt dat ik die mevrouw ook had geholpen, wat ik gister ook al aangaf.

Ik zou mezelf niet recht in de ogen kunnen kijken als iemand in zijn broek poet door mijn toedoen.
Als ik dat verhaal van Mimsy lees dan word ik verdrietig en pislink tegelijk.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
.
quote:shining schreef op 30 december 2007 @ 13:55:

[...]

Fash, nog één keer een reactie op jou dan.

Ik vind het vreselijk voor Hero en voor Mariannas moeder wat hun overkomen is, dat heb ik meerdere keren gezegd in deze discussie en dat meen ik ook echt.

Wat me aan jou irriteert is je eeuwige verongelijkte gevoel. Iedereen heeft het altijd maar op jou gemunt en o wee als iemand je een keer iets weigert, dan breekt de hel los. Je kunt volgens mij heel moeilijk omgaan met dingen die je geweigerd worden, niet alleen deze wc, maar meerdere dingen.

Ik haal het motto van Minny er even bij....de wereld is niet ingericht op jow comfort.

MIJ wordt de wc toch niet geweigerd? Dus hoezo hebben mensen het op mij gemunt? Mijn moeder is dood, dus die zal gelukkig nooit zoiets vernederends hoeven meemaken als de moeder van Mariannanas, en ik heb ook al geen Hero, dus gelukkig zal ook dat verdriet me bespaard blijven.

Dus je praat nu echt poep, hoezo hebben mensen het op MIJ gemunt als ik me opwind over de behandeling van Mariannanas moeder?

Ik vind het eigenlijk wel weer tekenend voor jouw manier van naar de wereld kijken als je er alweer klakkeloos vanuit gaat dat je alleen met mensen zou kunnen meeleven als het jezelf raakt. Inderdaad, ik zou echt mijn grote scheur opentrekken als ik in dezelfde winkel als Mariannanas had gestaan. Niet omdat dat MIJ last of discomfort oplevert, maar omdat ik vind dat je zo niet met mensen omgaat.
Am Yisrael Chai!
Ik ken 1 iemand. En ik kan me ook niet voorstellen dat werkgevers het dan een probleem vinden om iemand naar de wc te laten gan.
BB, je draaft door meid. Ik snap jou vaak best wel, maar nu ga je wel erg ver.
quote:Zuss schreef op 30 december 2007 @ 13:58:

In sommige gevallen (zoals in de winkel van Tang) snap ik het wel. Maar verder? Als ik ergens niet mag plassen dan laat ik ook subiet alles uit m'n handen vallen en koop het wel ergens anders. Laat staan als daardoor iemand in z'n broek moet plassen, dan zouden ze echt een probleem hebben in die winkel. Al was het maar dat ze zelf die plas op mogen ruimen.

Als een klacht bij de eigenaar / hoofdkantoor niet netjes wordt afgehandeld dan zou ik het plaatselijke sufferdje in gaan schakelen.

Natuurlijk baal je er weleens van als je van het werk wordt gehouden, maar dat hoort erbij als je met klanten werkt.Sterker nog: die klanten zíjn je werk. Je verkoopt een produkt, maar ook service. Je helpt toch ook een klant met inpakken bv als die het niet (meer) zo goed kan. Of luistert naar een verhaal dat ze even kwijtwillen, etcetera..
Shit happens
Ik vind het al sneu genoeg dat iemand zo'n pasje blijkbaar moet hebben om even naar het toilet te mogen.
Shit happens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven