laars van de bristol
maandag 21 februari 2011 om 14:14
vandaag laarzen gekocht bij de bristol nu thuis gekomen twijfel ik heel erg over de kleur of ik ze eigenlijk niet te licht vind wil even jullie mening...
het gaat om deze maar dan in het grijs
http://www.bristol.nl/schoenen/dames/p/detail/laars-7
weet niet hoe ik een plaatje moet plakken dus vandaar de link
het gaat om deze maar dan in het grijs
http://www.bristol.nl/schoenen/dames/p/detail/laars-7
weet niet hoe ik een plaatje moet plakken dus vandaar de link
maandag 21 februari 2011 om 14:25
quote:kusunum schreef op 21 februari 2011 @ 14:23:
.Ik had ze derhalve wel laten liggen, maar dat komt omdat ik liever op wat betere schoenen loop, dan op schoenen die na een paar keer dragen kapot zijn.ik normaal ook maar had echt nieuwe schoenen nodig maar echt geen geld.... aangezien we over een paar maanden hopelijk op zomerschoenen kunnen lopen durfde ik het van de keer wel aan.
.Ik had ze derhalve wel laten liggen, maar dat komt omdat ik liever op wat betere schoenen loop, dan op schoenen die na een paar keer dragen kapot zijn.ik normaal ook maar had echt nieuwe schoenen nodig maar echt geen geld.... aangezien we over een paar maanden hopelijk op zomerschoenen kunnen lopen durfde ik het van de keer wel aan.
maandag 21 februari 2011 om 14:27
quote:Miekkie schreef op 21 februari 2011 @ 14:25:
hahaha, je twijfelt over de kleur en wilt onze mening en dan laat je een witte zien, maar dan moeten wij hem grijs denken?
er zijn veel soorten grijs natuurlijk. Misschien kan je beter de kleur van het grijs laten zien.
tja ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken
maar als je op de link klikt dan kan je ze ook in het grijs selecteren
hahaha, je twijfelt over de kleur en wilt onze mening en dan laat je een witte zien, maar dan moeten wij hem grijs denken?
er zijn veel soorten grijs natuurlijk. Misschien kan je beter de kleur van het grijs laten zien.
tja ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken
maar als je op de link klikt dan kan je ze ook in het grijs selecteren
maandag 21 februari 2011 om 14:30