Mode & Beauty alle pijlers

laars van de bristol

21-02-2011 14:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag laarzen gekocht bij de bristol nu thuis gekomen twijfel ik heel erg over de kleur of ik ze eigenlijk niet te licht vind wil even jullie mening...

het gaat om deze maar dan in het grijs

http://www.bristol.nl/schoenen/dames/p/detail/laars-7

weet niet hoe ik een plaatje moet plakken dus vandaar de link
Ik vind ze idd erg wit, om die reden zou ik ze niet gekocht hebben.
maar ze heeft ze in het grijs..
De grijze is toch gewoon grijs? Ik vind het een mooie kleur. Wat jij er van vindt, kan ik niet beoordelen
In het wit vind ik ze niet mooi, maar grijs lijkt me op zich wel ok. Als je nu al twijfelt zou ik ze terug brengen.
Ow sorry! In het grijs zijn ze dan toch niet zo licht?

Leuk!
Die witte vind ik erg leuk.

Ik had ze derhalve wel laten liggen, maar dat komt omdat ik liever op wat betere schoenen loop, dan op schoenen die na een paar keer dragen kapot zijn.
hahaha, je twijfelt over de kleur en wilt onze mening en dan laat je een witte zien, maar dan moeten wij hem grijs denken?

er zijn veel soorten grijs natuurlijk. Misschien kan je beter de kleur van het grijs laten zien.
quote:kusunum schreef op 21 februari 2011 @ 14:23:

.Ik had ze derhalve wel laten liggen, maar dat komt omdat ik liever op wat betere schoenen loop, dan op schoenen die na een paar keer dragen kapot zijn.ik normaal ook maar had echt nieuwe schoenen nodig maar echt geen geld.... aangezien we over een paar maanden hopelijk op zomerschoenen kunnen lopen durfde ik het van de keer wel aan.
sorry, ben blond, je kan de kleur aanklikken *schaam*
quote:Miekkie schreef op 21 februari 2011 @ 14:25:

hahaha, je twijfelt over de kleur en wilt onze mening en dan laat je een witte zien, maar dan moeten wij hem grijs denken?

er zijn veel soorten grijs natuurlijk. Misschien kan je beter de kleur van het grijs laten zien.

tja ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken

maar als je op de link klikt dan kan je ze ook in het grijs selecteren
mosterd

maar beter blond dan niet weten hoe je plaatjes moet plakken hihih

Kleur grijs lijkt me prima.
Sorry, ik vind ze er nogal plastic-achtig uit zien...
ik vind de laars wel leuk, maar inderdaad niet voor lang gebruik. Heb zelf ook wel eens laarzen gekocht bij de bristol en het gaat toch snel stuk.

Zou me daarom ook niet zo druk maken om de kleur. Als het laarzen van 200 euro waren dan moet je daar wel goed op letten.
Is toch gewoon grijs?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Prima kleur toch, in het grijs? Vind persoonlijk de witte te knallend!
ze zijn in het echt veeeel lichter
Ik vind ze te licht. Ze zouden mij onder heel veel kleding te aanwezig zijn, daarbij had ik de hele schoen mooier gevonden als het een donkerdere tint zou zijn geweest.
quote:Zuigstengel schreef op 21 februari 2011 @ 14:30:

Sorry, ik vind ze er nogal plastic-achtig uit zien...Zeg dan gewoon niets of lees eens goed. TO zegt al dat ze geen geld heeft...beetje inlevingsvermogen mag best.
Bazinga!
quote:Zuigstengel schreef op 21 februari 2011 @ 14:30:

Sorry, ik vind ze er nogal plastic-achtig uit zien...

Ik ook.

En gewoon lelijk vind ik ze ook.
Ik vind deze laarsjes in het grijs wel mooi voor nu! Het ligt er ook al aan hoe je ze combineert. Als je dezelfde kleur grijs laat terugkomen in bijvoorbeeld een riem of sjaaltje dan staat het zeker leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven