Full-time Mama's

21-02-2011 14:14 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wilde graag een nieuw topic openen, waarin Full-Time mama's kunnen kletsen over hun man, kinderen, huishouden en vriendschappen etc.

Ik weet niet of er interesse naar is, of dat er al zo'n topic bestaat maar lijkt mij zelf erg leuk om op zo'n manier lekker te kunnen kletsen!
Google is your best friend.

Maar ik vraag me af of de persoon waar Starshine het over heeft wel dezelfde is als TO.
quote:Starshine schreef op 21 februari 2011 @ 14:40:

omdat ze gewoon te googlen is
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 14:41:

Google is your best friend.

Maar ik vraag me af of de persoon waar Starshine het over heeft wel dezelfde is als TO.

dat is waar, het is een vrij algemene naam.

goed, voordeel van de twijfel TO heeft geen atelier
quote:nouschi schreef op 21 februari 2011 @ 14:38:

[...]

Misschien is haar man wel afhankelijk van haar qua geld.Uit de OP krijg ik de indruk dat TO thuisblijfmoeder is. Het is dan toch een redelijke aanname dat haar partner kostwinner is?
quote:Bagheera schreef op 21 februari 2011 @ 14:40:

[...]

Ik vind thuisblijfmoeder eigenlijk nog erger. Gewoon een lelijk ontzettend gezocht woord. Blech.Tis ook thuisblijfwijf
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bagheera schreef op 21 februari 2011 @ 14:40:

[...]

Ik vind thuisblijfmoeder eigenlijk nog erger. Gewoon een lelijk ontzettend gezocht woord. Blech.Ook eens, maar álles beter dan fulltime-mama. Ik vind dat zo'n kul. Gewoon huisvrouw. Dat dekt de lading en hoeft niet iets te zijn waar je je voor hoeft te schamen. Al zou het mijn keuze niet zijn.
nu ja, hoedanook, dit tijdelijk thuisblijfwijf gaat even het huis uit voor een boodschapje.
quote:Surface2 schreef op 21 februari 2011 @ 14:42:

[...]

Uit de OP krijg ik de indruk dat TO thuisblijfmoeder is. Het is dan toch een redelijke aanname dat haar partner kostwinner is?Misschien is ze wel heel rijk? Wie zal het zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind dat de term fulltime moeder zoals hij hier bedoeld is tekort doet aan werkende moeders.
quote:Starshine schreef op 21 februari 2011 @ 14:40:

omdat ze gewoon te googlen isAls jij zo'n naam ziet staan ga je dan gelijk googelen?
Op maandagmiddag al dronken. Tis wat.
plus toegevoegd op hyves en facebook
Ik vind het een beetje mierengeneuk over die term. Iedereen weet wat ze bedoelt. Maar het is wel fout gespeld.
quote:Star schreef op 21 februari 2011 @ 14:46:

Op maandagmiddag al dronken. Tis wat.Maandagochtend sherrytennis gespeeld
Ja en mama is niet met een hoofdletter.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 14:44:

Ik vind dat de term fulltime moeder zoals hij hier bedoeld is tekort doet aan werkende moeders.

Behoorlijk ja. Vandaar dat ik het zo'n kutterm vind. Je bent toch ook niet parttime partner? Dat als je op kantoor bent, je opeens niet meer getrouwd bent. Of iemands dochter ben je toch ook niet alleen als je bij je ouders bent? Waarom dan wel die verdeling in het moederschap.

ik klets maar niet mee omdat ik:

1) wel moeder ben maar mezelf nooit mama noem

2) werk

3) aan het loepje te zien je topics nogal snel doodslaan als bier in de bierton van BZV's Marcel
Ik ben een lui thuisblijfwijf, maar heb alles behalve interesse om met andere luie thuisblijfwijven te praten.

Die hebben toch niks te melden
Ja, dat vind ik echt.
Kun je ook part-time moeder zijn? In dat geval zou ik dat best wel willen zijn.
TO is trouwens begin 20. Ze kan dus niet die kunstenares/lerares zijn omdat die in 1984 studeerde.
Ik vind het altijd een beetje infantiel om jezelf -tegen andere volwassenen- "mama" te noemen.

Verder wens ik je veel babbelplezier met je topic Annet :-)
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 15:22:

TO is trouwens begin 20. Ze kan dus niet die kunstenares/lerares zijn omdat die in 1984 studeerde.

Begin 20 en ze zit nu de hele dag thuis?

Ga eens iets leuks doen Annet!
quote:Miss Moneypenny schreef op 21 februari 2011 @ 15:36:

[...]

Begin 20 en ze zit nu de hele dag thuis?

Ga eens iets leuks nuttigs doen Annet!
Forummen is toch leuk?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 15:43:

Forummen is toch leuk? Ja, maar daar hoef je toch niet voor thuis te zitten?

Dat kan ook betaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven