Full-time Mama's

21-02-2011 14:14 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wilde graag een nieuw topic openen, waarin Full-Time mama's kunnen kletsen over hun man, kinderen, huishouden en vriendschappen etc.

Ik weet niet of er interesse naar is, of dat er al zo'n topic bestaat maar lijkt mij zelf erg leuk om op zo'n manier lekker te kunnen kletsen!
Dames het is nog maar maandag hoor,katten doen we vooral na woensdag,en op vrijdag staat er weer sex op het progamma.

Waarom wil je perse met thuisblijfmama's praten,als werkende vrouw +een heel huishouden erbij beleef ik ook genoeg hoor.

Zo nou ga ik weer lekker koken er staan kippebouten op het menu.
Het zou kunnen, maar toch ik alleen thuis aan forummen. Op het werk ben ik vaak druk. En er zijn meelezers waar ik niet op zit te wachten.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 15:22:

TO is trouwens begin 20. Ze kan dus niet die kunstenares/lerares zijn omdat die in 1984 studeerde. nou ja, ik hield toch ook al een slag om de arm
maar goed...ze is 20 en heeft een kindje van 2,5 jaar.

Ben je van plan je hele leven tbm te blijven of ga je opleiding volgen of werk zoeken als je kind 4 is?
zie je wel, Annet; jouw topics slaan altijd dood; daarom (en omdat ik je jezelf mama noemen zo dom vind) klets ik niet mee in je klessebessentopic. Ga naar babybrabbel
tip tegen doodslaan: af en toe een reactie plaatsen
quote:layla1969 schreef op 21 februari 2011 @ 15:21:

Kun je ook part-time moeder zijn? In dat geval zou ik dat best wel willen zijn. ik ook. vannacht om 3.15 bijvoorbeeld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven