Obsessie

16-09-2010 21:42 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee hier op het forum, maar heb sinds kort pas een account aangemaakt. Vind het eigelijk best 'spannend' om een topic te openen. Gek eigenlijk, want het is anoniem. Maar goed dat was eigenlijk niet waar ik dit topic voor geopend heb!

Ik wil zo graag een zwanger worden; een kindje krijgen. Het probleem is alleen dat de situatie daarvoor nog niet ideaal is. Vriend wil ook graag kinderen, maar pas als bepaalde andere dingen zijn bereikt. Met mijn verstand wil ik dat ook. Ik kan het alleen niet helpen dat ik nergens anders aan denk. Ik bedenk namen, lees jullie verhalen mee, zoek alles op over zwangerschappen, staar naar ieder baby'tje dat ik zie. Het is gewoon een soort biologische oerdrift ofzo denk ik of stel ik me aan?

Herkent iemand zich hierin? Wat zijn jullie afwegingen (geweest)?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Xam, ik ben benieuwd hoe het nu (bijna een half jaar later) met je gaat? Nog steeds zo druk met de kinderwens? Misschien ondertussen het besluit genomen zwanger te worden? Ik moet nu weg dus kan niet gelijk reageren, maar ben erg benieuwd! Ik zit in een soortgelijke situatie. Wil nu nog geen kinderen omdat ik er nog niet 'klaar' voor ben (financieen, huisvesting, studie, leeftijd) maar ben er zo mee bezig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven