de 7 schoonheden
woensdag 24 oktober 2007 om 18:04
1) Blauwe ogen bij bruin haar, of bruine ogen bij blond haar
2) Lange en gekrulde wimpers
3) Een moedervlekje rechts of links boven je lippen
4) Spleetje tussen je tanden
5) Sproetjes
6) Kuiltjes in je wangen
7) Amandelvormige ogen
Welke van de 7 schoonheden hebben jullie? ( we zijn natuurlijk hier allemaal schoonheden Ben benieuwd!
2) Lange en gekrulde wimpers
3) Een moedervlekje rechts of links boven je lippen
4) Spleetje tussen je tanden
5) Sproetjes
6) Kuiltjes in je wangen
7) Amandelvormige ogen
Welke van de 7 schoonheden hebben jullie? ( we zijn natuurlijk hier allemaal schoonheden Ben benieuwd!
woensdag 31 oktober 2007 om 10:31
quote:Miss Moneypenny schreef op 31 oktober 2007 @ 09:45:
Hier blond met bruin/groene (in ieder geval donkere) ogen, in de zomer sproetjes en een klein spleetje tussen mijn tanden.
Maar ik vind dit lijstje zo cliché, persoonlijk vind ik meestal hele andere dingen mooi en hou ik helemaal niet van kuiltjes in de wangen.
Ik houd helemaal niet van een spleetje tussen de tanden en sproeten vind ik ook minder.
Gelukkig maar dat niet iedereen die 7 schoonheden ook per se mooi moet vinden!!
Hier blond met bruin/groene (in ieder geval donkere) ogen, in de zomer sproetjes en een klein spleetje tussen mijn tanden.
Maar ik vind dit lijstje zo cliché, persoonlijk vind ik meestal hele andere dingen mooi en hou ik helemaal niet van kuiltjes in de wangen.
Ik houd helemaal niet van een spleetje tussen de tanden en sproeten vind ik ook minder.
Gelukkig maar dat niet iedereen die 7 schoonheden ook per se mooi moet vinden!!
maandag 21 februari 2011 om 11:14
quote:Lieke80 schreef op 31 oktober 2007 @ 10:31:
[...]
Ghe, Lieke, je laat je wel kennen
Laat me raden, je hebt kuiltjes in je wangen?
Btw: sinds mijn vorige reactie in dit topic ben ik moeder geworden van een zoontje. En als hij lacht heeft hij kuiltjes in z'n wangen. En het zijn de mooiste kuiltjes van de hele wereld!
[...]
Btw: sinds mijn vorige reactie in dit topic ben ik moeder geworden van een zoontje. En als hij lacht heeft hij kuiltjes in z'n wangen. En het zijn de mooiste kuiltjes van de hele wereld!
maandag 21 februari 2011 om 11:17
quote:Miss Moneypenny schreef op 21 februari 2011 @ 11:14:
[...]
Volgens mij las ik die reactie eerst ook zoals jij m nu interpreteert, maar misschien doelt ze wel op het laatste deel van je post, niet persé op de spleetjes en sproetjes?
[...]
Volgens mij las ik die reactie eerst ook zoals jij m nu interpreteert, maar misschien doelt ze wel op het laatste deel van je post, niet persé op de spleetjes en sproetjes?
maandag 21 februari 2011 om 14:25