Zwanger??

23-02-2011 14:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb 2 weken de pil doorgeslikt, maar sinds ik ongeveerd doorslik voel ik me zo zwanger! Misselijk, bittere smaak, bekkenpijn etc. Zo voelde ik me ook bij mijn andere zwangerschappen. Dus terwijl ik pil nog slikte vorige week getest, negatief. Dokter zei stoppen met pil en daarna gewoon weer beginnen en niet meer doorslikken. Nu werd ik maandagochtend keurig "ongesteld" maar het is erg weinig in vergelijking met mijn normale ongesteldheid. Het is nu dag 3 en stelt weinig voor, wel nog giga misselijk en spugen, bibberig, bittere smaak, etc. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?
Ik denk dat je agressie verwart met sarcasme. Dat laatste is er wel, dat eerste niet. Of het moet jouw 'belachelijk' zijn.

Dat sarcasme is er omdat jij op één dag twee dezelfde topics opent. En omdat topics als deze hier altijd als paddestoelen uit de grond schieten, terwijl er een centraal topic is. Met een beetje rondneuzen was je daar achter gekomen.
Wat vervelend Janjuul, de vraagtekentoets op je toetsenbord zit vast.
Wat een nare reacties zeg.
quote:ds2 schreef op 23 februari 2011 @ 15:06:

Wat een nare reacties zeg.Vind je het niet een beetje raar , dat er een vraag(de 100.000ste) wordt gesteld waar alleen een arts iets mee kan of een zwangerschapstest. Hoe kunnen wij vanachter de computer nou zien of iemand zwanger is. Het is echt de meest zinloze vraag die hier haast elke dag wordt gesteld. We worden er een beetje lodderig van.
Raar of niet..het is niet echt aardig als iemand zegt:en dat plant zich voort.
quote:ds2 schreef op 23 februari 2011 @ 15:20:

Raar of niet..het is niet echt aardig als iemand zegt:en dat plant zich voort.Dat is inderdaad minder.
Dank je ds2
Het was ook niet aardig bedoelt, ds2. Integendeel. En om redenen die hiervoor al zijn genoemd: nieuw lid? Leuk, welkom, maar eerst eens rondkijken hoe het er aan toe gaat op zo'n forum is nog leuker. TO is te beroerd om even door de kinderpijler te scrollen en plempt tot 2 keer toe een wel zeer hypothetische vraag of ze weleens zwanger zou kunnen zijn terwijl, ja echt hoor, alléén een zwangerschapstest daarover uitsluitsel kan geven.

Daarom dus.
Het zou een griep kunnen zijn, of inderdaad je hormonen. En ja, je kan zwanger worden ondanks de pil èn toch af en toe blijven vloeien - been there, done that. Die kans is echter heel klein.

Of dat in jouw geval zo is, kunnen we hier pas zeggen als het forum met een predictor-app komt.
Dus omdat janjuul hier nieuw is en niet precies weet hoe het werkt en dus 2 topics opent dan mag ze zich niet voortplanten?Erg grof maar dat is mijn mening.
Het forum in als zijn glitter, glamour, is ook wel een kort door de bocht en grof ja, net het echte leven.

Niet leuk.

Net als dit topic.
Je hebt gelijk DS.

Helaas is dit nu al tijden aan de gang hier. Vraag me echt af wat de lol is van het affikken van een TO die zich niet aan de (al dan niet geschreven) forumregels houdt. Het komt op mij erg kinderachtig en gefrustreerd over. Dat gezeik elke keer verziekt de boel meer dan een per ongeluk dubbel geopend topic of een voor anderen misschien domme vraag.
lekker welkom hier voor janjuul op het forum zeg,beetje jammer wel.
En janjuul, al een test gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven