Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Het is er maar één, maar misschien dat nu iemand van het forum hem op tijd te pakken heeft....

slankie-code:

59P7JC5
Het is er maar één, maar misschien dat nu iemand van het forum hem op tijd te pakken heeft....

slankie-code:

59P7JC5
Grrr ik kan alweer niet inloggen. Dan krijg ik het inlog scherm en bovenop het balkje waar je je inlognaam of emailadres moet invullen staat dan een balk waar helaas op staat. was gisteren avond ook al zo.

Ik heb de code dus niet gebruikt.

Zo net een vrekkenactie. Mijn mobiele abo verloopt komende maand. Omdat ik nu bij KPN mijn tv en internet heb, heb ik meteen telefoon er bij genomen en voor 5 euro kan ik in de daluren gratis naar alle vaste nummers bellen. Nu heb ik mijn telfort abo van 19.90 euro per maand opgezegt en een abo bij ben aangevraagd van 2.99 per maand (50 min/sms). Veel van mijn vrienden hebben een vaste aansluiting dus ga me maar eens aanwennen om gewoon daarnaar toe te bellen in de daluren! Voor dringende dingen en als ik echt naar een mobiel moet bellen heb ik dan altijd nog mijn mobiele tel.

Dus ben nu bijna 17 euro per maand goedkoper uit. Nu nog eens rustig kijken naar een standaard nokia telefoontje bij bol.com (kan ik mooi mijn nipo bonnen voor gebruiken) maar voor nu doen mijn standaard nokiaatje het nog voldoende!

Zo dat was even een berichtje met veel merk namen (hoezo reclame!!!!)

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
edit:

heb toch kunnen inloggen en de code gebruikt! Leverde meteen 2 punten op!

Ik wil zeker van de bedeltjes de slippertjes bestellen in juni

en het hartje van maart vind ik ook wel leuk! Als ik voor die 2 genoeg punten heb zal ik mijn slankie codes die ik niet meer nodig heb hier ook neerzetten (eet wel slankie smeerkaas maar niet zoveel!)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Wie zocht er ook al weer een kortingscoupon voor Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage? Himalaya? Iemand anders? Hoe dan ook, hier is er één. Geldig tot en met 27 februari.
Voor mensen die naar het (pas verbouwde) Groningers Museum willen: bon tweede kaartje gratis.
3RXQA-Q&HFK-YRQLP

Unox code voor de blondlijn
quote:Elynn schreef op 22 februari 2011 @ 18:29:

Wie zocht er ook al weer een kortingscoupon voor Reclame Klassiekers in de Beurs van Berlage? Himalaya? Iemand anders? Hoe dan ook, hier is er één. Geldig tot en met 27 februari.

Ik ben al geweest Elynn, mét korting uiteraard

Iemand anders had hier een link neergezet van Centraal Beheer, leverde toch 5 euro korting op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed vrek-resultaat gehad gisteren. Had namelijk serieus nieuwe l schoenen/laarzen voor de zomer nodig (en niet als 12e paar, maar echt!) En aangezien ik erg slecht ben in het me afmelden van nieuwsbrieven, had ik reclamemailtje gekregen laatste opruimingsronde extra 50% korting. Gewoon type laarzen gevonden die ik al graag wilde hebben en nu incl verzenden ¤13,45 waren.

Nou gisteren kwamen ze dus binnen en ik was erg benieuwd of ze niet vreselijk zouden zitten of toch heel anders zouden zijn dan op de foto. Maar niets van dat alles. Zaten prima en ben helemaal blij mee!
Ik ben sinds een week woonachtig in mn eigen huisje (samen met vriendlief ). Heb omdat ik weinig inkomsten op dit moment het goedkoopste internet afgesloten wat voor mij heel voordelig is. Baal alleen dat de belastingdienst zo verschrikkelijk langzaam is met het toekennen van huurtoeslag waardoor ik nu dus al voor de tweede maand 150 euro extra aan huur moet betalen.. maar goed hopelijk krijg ik dat nog terug met terugwerkende kracht. Tv doet het nog van de oude bewoners is denk ik wel afgesloten maar ziggo heeft het signaal nog niet afgesloten, heel relaxed want scheelt mij toch ook weer 16euro per maand! Hoop alleen niet dat ik een rekening hierover krijg als ze erachter komen..
Atelief Madame, ik zou dat toch melden Jij woont er, en als jij dan toch gebruik maakt van hun diensten..Ik weet niet hoe dat precies geregeld is wettelijk, maar eigenlijk mag het niet denk ik.

Je kunt wel bv digitenne nemen? Dan is 8,50 per maand ipv 16 euro. heb je ook tv.

Ik zit ook in mijn maag met die huurtoeslag die 2 maanden duurt voordat het gefikst wordt, vervelend he. Ik kreeg vorige week een brief van ze, dus ik dacht, dan is het deze keer wel geregeld, maar er stond als datum op 28 februari en idd, het was deze keer nog mijn oude huurtoeslag (scheelt ruim 100 euro..).
3x?
3x?
Yellowlove, dat heb ik ook, en ze hoeft er niets aan te doen hoor. Uiteindelijk zal ze een paar keer een brief krijgen dat als ze geen abo afsluit het signaal zal worden afgesloten, maar dat gebeurt niet. En als ze dat wel doen... dan kan ze altijd nog digitenne nemen, toch? Als Ziggo zo stom is het signaal niet af te sluiten, is dat niet AM's probleem, want zij heeft officieel nooit om dat signaal gevraagd. Dus Ziggo kan niet hard maken dat ze ooit zal moeten betalen.
quote:layla1969 schreef op 21 februari 2011 @ 13:51:

[...]

En weer weg....

Kan degene die hem gebruikt dat voortaan ff melden? Is wel zo handig...

Layla, wil jij ook nog Slankiecodes? Mail me dan op thee39 at hotmail dot com, dan komen ze in elk geval bij jou terecht.

Ik heb er 2 want kocht net de smeerkaas (2 voor 1 euro bij de C1000 deze week) en houdbaar tot eind jaar of zelfs begin 2012).

Denk dat ik er van de week nog 2 haal, maar dat meld ik hier dan nog wel.

Verder een anti-vrek actie helaas, net zo zonde geld als moppetoetman.

Ik dacht dat abo tv gids in mei afliep, had toen een aanbod van 15 euro voor een heel jaar. Internetbankier in vanochtend, 56 euro afgeschreven want niet tijdig opgezegd. Jammer van het geld.
Zo, ben weer goed bezig geweest vandaag.

Had van een collega gehoord dat ze van die longsleeve shirts hadden bij de kruidvat voor maar 5 euro per stuk. Heb er 3 weten te scoren in mijn maat, en ook nog 2 sets van 3 washandjes (stond als prijsje op 1,29 per set) bij de kassa bleken ze ineens maar een euro te zijn. Verder hebben ze nu grote opruiming daar met bakken met kleding en tassen restanten, ook handdoeken en washandjes dus, dus wie nog wat nodig heeft sla je slag.

Verder bij de wibra nog wat schoonmaakzooi gescoord voor niet al te veel geld.
*Even mijn geluksgevoel kwijt*

Op woensdag is mijn vriend altijd vrij. Ik heb vanmorgen wel wat cliënten gehad, maar was daarna ook klaar! We zijn samen heerlijk iets gaan drinken bij de Hema (met zo'n heerlijke muffin)

Nu we iets meer op moeten passen, lijkt het wel alsof ik meer van dit soort dingen geniet!

Heerlijk hoor zo'n dagje!

En nog een vraagje aan jullie! Wij zijn vorig jaar verhuisd en krijgen nog regelmatig post voor de vorige bewoner. Als het kan stuur ik het terug (retour afzender) Gister kregen we een kaart zonder afzender, dus ik keek binnenin.... zit er een briefje bij; Het fonds bestaat niet meer en hierbij krijgen jullie de laatste envelop, bedankt voor alle inzet de laatste jaren... etc.etc.

Met daarbij 15 euro! hahaha,

Ik kan het dus niet terugsturen of doorsturen naar oude bewoner (geen idee waar diegene nu woont, het was een huurwoning, dus wij hebben het niet van hem gekocht)

Wat nu? Het voelt een beetje verkeerd om het maar zelf uit te geven!... maar ja, ik kan ook niet anders!!
Kun je geen contact opnemen met dat fonds? Anders als je echt geen andere manieren hebt dan zou ik het of zelf uitgeven, of aan een goed doel doneren wat op dat fonds lijkt oid.
Doortje, lekker houden hoor, koop er een leuk boek van, verwen jezelf maar eens. Zo te lezen kan je het goed gebruiken!
Vandaag eieren (die van de ah kortingsbonnen) en een es rookworst light gekocht. Zat op beide artikelen een 35% kortingsticker dus ik was in totaal maar 1,35 kwijt :D

En bij kruidvat die oral-b tandpasta gekocht waar je het geld van terug krijgt als je het bonnetje en coupon opstuurd.
Ik zou het ook lekker zelf houden, je hebt tenslotte ook al een boel werk gehad van hun laksheid met het doorgeven van verhuisberichten. Ik vond het in ieder geval altijd knap irritant om weer naar de brievenbus te moeten door iemand anders zijn laksheid.

Bij mijn huis ben ik op een gegeven moment zelfs bedrijven maar gaan bellen, retour sturen hielp namelijk niks. Ik kreeg zelfs op een gegeven moment een brief van de woningbouw vereniging voor de vorige bewoners. Ik mag toch verwachten dat zij wel weten dat ze er niet meer wonen.
@Atelier_madame,

Ik heb bijna twee jaar gratis tv gehad. Kreeg eind vorige maand een brief dat er een tijdelijke aansluiting was en geen abo, en dat het binnen 10 werkdagen werd afgesloten als ik geen abonnement afsloot, maar hij doet t nog steeds

volgens mij kun je er geen problemen mee krijgen - jij hebt er niet om gevraagd dat het er is en volgens mij kunnen ze ook niet nagaan of je het gebruikt.
Ik ben aan het kijken voor een nieuw sim only abonnement, mijn contractsperiode loopt af bij t-mobile. Betaal nu gemiddeld zo'n 16 euro per maand aan een t-mobile 150 minuten sim only abonnement. 8 euro voor de belminuten en nog zo'n 5 a 6 euro aan gemiddeld 25 sms'jes. Belkosten vallen mee, maar denken jullie dat het nog te halveren is of is dat niet realistisch?

Ik denk erover om naar Ben over te stappen, iemand ervaring mee? En is het handig om bijv. een smsbundel te nemen voor gemiddeld 25 smsjes in de maand?
Meidje, ik heb mijn Ben-abonnement net opgezegd. Ik had in het verleden een tweede abonnement en de simkaart deed het niet. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb heeeeeeel vaak met de klantenservice gemaild, een brief geschreven, maar er wordt NIETS voor je gedaan. Na lang zeuren krijg ik nu de helft van m'n geld terug, terwijl ik het dus niet heb kunnen gebruiken.

Ik heb vandaag mijn andere, wel werkende abonnement dus ook opgezegd, want met een bedrijf dat op zo'n manier met zijn klanten omgaat, doe ik geen zaken.

Het is goedkoop, maar enige service hoef je van het bedrijf niet te verwachten. Je hebt niks van ze; geen mailadres, geen namen, niets. BEN werkt volledig anoniem en ook al is T-Mobile dezelfde organisatie, die weigeren te reageren.

Ik las meer verhalen van mensen die een niet-werkende kaart hadden, en dan is het dus behoorlijk zonde van je geld.
ohjee en ik hem juist gisteren een abo afgesloten bij ben! hmmmmm.....

Maar in iedergeval, als je elke maand gemiddeld 25 smsjes stuurt is het zowiezo goedkoper om een bundel hiervoor te kopen!

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven