Outsiders
woensdag 23 februari 2011 om 08:26
woensdag 23 februari 2011 om 08:47
mail mij ook Heidel! Dan stuur ik je ook wat terug! Phileinviva@gmail.com
Maj kan ook daarheen mailen! En anderen die dat willen
Maj kan ook daarheen mailen! En anderen die dat willen
woensdag 23 februari 2011 om 08:58
Ik kan alleen via de laptop foto's sturen..maar ik probeer het straks nog een keer Philein. Het probleem met de laptop is dat hij ineens uitvalt en dan niet meer wil. Ik heb dan geen geduld, als het niet lukt. Vivi kan de foto ook rondmailen, dat gaat wrschl. sneller!! En jullie zien elkaar van 't weekend!!
Oh, ik geef je graag mijn rekeningnummer als je teveel geld hebt, kun je het overmaken
Oh, ik geef je graag mijn rekeningnummer als je teveel geld hebt, kun je het overmaken
woensdag 23 februari 2011 om 09:33
Heb je te veel geld gekregen, Phil?
Ik zou dat wel melden.
IK heb ooit te weinig gehad, en een collega van mij te veel (dat was dus mijn salaris), en mijn collega had niks gezegd!
Maar ze kwamen er heus wel achter.
Maar mischien klopt het wel.
Heidel, jij wil dus geen foto's zien van de anderen?
Snap ik best. Maar ik zelf ben veel te nieuwsgierig! Ha ha
Ik zal je foto naar het address van Philein mailen, en ik hoop dat de rest daar dan ook geen mailt.
Heeft iemand contact gegevens van SD?
Ze is nu wel erg lang afwezig. Ik hoop dat alles goed is.
Ik zou dat wel melden.
IK heb ooit te weinig gehad, en een collega van mij te veel (dat was dus mijn salaris), en mijn collega had niks gezegd!
Maar ze kwamen er heus wel achter.
Maar mischien klopt het wel.
Heidel, jij wil dus geen foto's zien van de anderen?
Snap ik best. Maar ik zelf ben veel te nieuwsgierig! Ha ha
Ik zal je foto naar het address van Philein mailen, en ik hoop dat de rest daar dan ook geen mailt.
Heeft iemand contact gegevens van SD?
Ze is nu wel erg lang afwezig. Ik hoop dat alles goed is.
woensdag 23 februari 2011 om 11:11
Ik zit mezelf gek te maken hier!
Ik vind dit wachten niet leuk!
O, wat ben ik een zeur.
Maar als je aangenomen bent, ben je toch de eerste die gebeld wordt? Voor het geval je nee zegt, dan kunnen ze de volgende bellen. DUs zoveel te later ze bellen, zoveel te minder goed nieuws.....
Maar ik heb ook het gevoel dat ze vandaag mischien niet eens gaan bellen, dat het later deze week wordt, want volgens mij zijn er morgen en overmorgen ook nog gesprekken, volgens mij zei hij dat.
Maar dan ga ik zelf om 4 uur bellen hoor.
Ik ken ook iemand op kantoor, en ik heb de behoefte haar te mailen, maar zij heeft verder niks met de gesprekken te maken en kan me toch niks vertellen.
Sorry voor mijn gezeur, ik ben niet echt een geduldig persoon.
Ik vind dit wachten niet leuk!
O, wat ben ik een zeur.
Maar als je aangenomen bent, ben je toch de eerste die gebeld wordt? Voor het geval je nee zegt, dan kunnen ze de volgende bellen. DUs zoveel te later ze bellen, zoveel te minder goed nieuws.....
Maar ik heb ook het gevoel dat ze vandaag mischien niet eens gaan bellen, dat het later deze week wordt, want volgens mij zijn er morgen en overmorgen ook nog gesprekken, volgens mij zei hij dat.
Maar dan ga ik zelf om 4 uur bellen hoor.
Ik ken ook iemand op kantoor, en ik heb de behoefte haar te mailen, maar zij heeft verder niks met de gesprekken te maken en kan me toch niks vertellen.
Sorry voor mijn gezeur, ik ben niet echt een geduldig persoon.
woensdag 23 februari 2011 om 12:18
Ik heb dus echt niks met Carnaval, maar dat zal zijn omdat ik uit het Noorden kom, ik ben niet met Carnaval opgegroeid.
Ja Majmaj, foto sturen naar Philein, en die kan het dan weer doorsturen naar mij.
Leuk, leuk.
Nog geen nieuws van NCL.
En ik zit ook op het telefoontje van EF te wachten, die zouden om 11 uur bellen......Het is inmiddels 11.15 uur (ik ben echt niet geduldig!).
Ik heb al een email gestuurd met de vraag of het de bedoeling is dat ik hun bel, maar toch lijkt me dat niet, vind ik onlogisch en anders was dat wel gezegd.
Mijn vriend heeft me al 2x gebeld vanochtend, en steeds als de telefoon over gaat, dan krijg ik echt de kriebels!!!
Dit is niet leuk meer!
Ja Majmaj, foto sturen naar Philein, en die kan het dan weer doorsturen naar mij.
Leuk, leuk.
Nog geen nieuws van NCL.
En ik zit ook op het telefoontje van EF te wachten, die zouden om 11 uur bellen......Het is inmiddels 11.15 uur (ik ben echt niet geduldig!).
Ik heb al een email gestuurd met de vraag of het de bedoeling is dat ik hun bel, maar toch lijkt me dat niet, vind ik onlogisch en anders was dat wel gezegd.
Mijn vriend heeft me al 2x gebeld vanochtend, en steeds als de telefoon over gaat, dan krijg ik echt de kriebels!!!
Dit is niet leuk meer!
woensdag 23 februari 2011 om 12:36
woensdag 23 februari 2011 om 15:35
woensdag 23 februari 2011 om 18:00
Nog steeds niet gebeld......
Wel heb ik mijn connectie daar even een mailtje gestuurd en zij heeft met HR gesproken en die zeiden vrijdag.
Dus afwachten maar.
Net sollicitatie gesprek gehad met EF.
De baan klinkt echt heel leuk. Ik ben verantwoordelijk voor alle studenten die aankomen in London, ik moet dat al hun vervoer verder regelen.
Erg leuk gesprek gehad. Dit was op zich een voor selectie, maar ze gaat me aanraden bij de managers, dus dat klinkt positief.
Salaris is nog wel onbekend, daar gaan de managers over, en ze had echt geen flauw idee. Ik hoop dat het een beetje redelijk is.
Baan is pas beschikbaar per april, das wel minder. Maar goed.
Phil, wij moeten maandag ook even een foto samen maken!
Majmaj, druk, druk, druk. Nog steeds veel regen en overlast daar?
Wij klagen hier over de sneeuw en kou, maar de wateroverlast lijkt me ook niet alles.
Ik ga morgen naar Brighton trouwens, bij een vriendin op bezoek, en kom vrijdag weer.
Zal morgen dus niet op het forum zijn.
Wel heb ik mijn connectie daar even een mailtje gestuurd en zij heeft met HR gesproken en die zeiden vrijdag.
Dus afwachten maar.
Net sollicitatie gesprek gehad met EF.
De baan klinkt echt heel leuk. Ik ben verantwoordelijk voor alle studenten die aankomen in London, ik moet dat al hun vervoer verder regelen.
Erg leuk gesprek gehad. Dit was op zich een voor selectie, maar ze gaat me aanraden bij de managers, dus dat klinkt positief.
Salaris is nog wel onbekend, daar gaan de managers over, en ze had echt geen flauw idee. Ik hoop dat het een beetje redelijk is.
Baan is pas beschikbaar per april, das wel minder. Maar goed.
Phil, wij moeten maandag ook even een foto samen maken!
Majmaj, druk, druk, druk. Nog steeds veel regen en overlast daar?
Wij klagen hier over de sneeuw en kou, maar de wateroverlast lijkt me ook niet alles.
Ik ga morgen naar Brighton trouwens, bij een vriendin op bezoek, en kom vrijdag weer.
Zal morgen dus niet op het forum zijn.