masturberen

23-02-2011 18:56 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ik ben een alleenstaande moeder,

met zoontje van 11

die zat em dus doodleuk af te trekken,

in mn bijzijn

ik boos...............

is dit normaal van jongetje van deze leeftijd?

ik heb wel verteld dat ie dat niet moest doen,

kijk mam mn piemel.............

weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Beter op kinder pijler vragen?

Zou niet boos worden, beter zeggen dat hij dat kan doen in zijn eigen kamer/douche. Het is wel vrij normaal dat hij dat soort dingen gaat ontdekken...
Waarom zou je daar boos om worden? En waarom mag hij dat niet?

Ik zou zeggen: heel fijn dat je er zo lekker mee kan spelen, maar doe dat lekker privé op je kamer. Ik hoef/wil dit niet zien.
Serieus?

Ik zou zeggen.. hollen naar de bibliotheek, een seks voorlichting boekje lenen, of twee. Die zelf goed lezen en dan een gesprekje aangaan met je zoon dat het volkomen normaal is wat hij doet, maar dat hij dat beter kan doen als hij alleen is. Op zijn kamer met voldoende privacy.
hoi lief dat je een reactie geeft

hij heeft wel vaker een stijfe hoor,

als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon temaken,

maar dat aftrekken is nieuw voor me.

heeft ie t van iemand afgezien soms?
hebben jongetjes

van zijn leeftijd ook al een zaadlozing?
als IK hem was? kun je niet beter uitleggen aan een jongen van 11 jaar hoe hij dat zelf moet doen?
uhh... als jij hem wast ? en jij dit het velletje naar achter doet ? .. Vind ik , als moeder van 2 jongens, niet helemaal normaal.. Je gaat je jongetje van 11 toch niet meer wassen en zeker "daar" niet meer..
Of hij een zaadlozing zou kunnen hebben? geen idee, en manlief is niet in de buurt kan het niet ff vragen, Iemand?
is de vakantie niet zo leuk?
ik weet niet of ik dit nou serieus moet nemen.. krijg daar altijd wat bedenkingen bij.. Zeker als je als moeder een 11 jarige jongen nog "daar" wast..
Je wast de piemel van je 11 jarige zoon nog?
quote:Lenthe81 schreef op 23 februari 2011 @ 18:59:

Beter op kinder pijler vragen?

Zou niet boos worden, beter zeggen dat hij dat kan doen in zijn eigen kamer/douche. Het is wel vrij normaal dat hij dat soort dingen gaat ontdekken...

ik werd boos omdat ik schrok

en ik daar helemaal niet mee bezig ben,

met zn sexuele ontdekking
hellokitty, voor masturberen hoef je toch geen vakantie te hebben?
Inderdaad gewoon even een voorlichtingsboek halen. Mijn moeder had deze al vanaf een jaar of acht op onze kamer gelegd, en dan gingen ik er "stiekem" in lezen. Verder zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar wel aangeven dat aan je piemeltje zitten iets is wat je doet als je alleen bent.
Een zoon van 11 wassen?! Is er iets mis met hem?

Niet zo vreemd dat er in zo'n geval onduidelijkheid is over of hij in jouw bijzijn aan zijn piemel mag trekken. Mijn zoons wassen zichzelf al sinds kleuterleeftijd.
ok, serieuze reactie..

zaadlozing kan best met 11 zal vast per jongetje verschillen.. Maar is dat boeiend ? Wat kan jou het als moeder nou schelen of je zoon al een zaadlozing heeft ? Mag hij ook privacy ?

Zich aftrekken in jouw bijzijn is not done.. de gemiddelde bijna tiener zal dit ook zeker niet doen.. Je kan hem daar op aanspreken door hem te verzoeken dit in zijn eigen kamer te doen en ook uitleggen dat het niet netjes is om dit in het openbaar te doen.. leer hem grenzen aan..
Inderdaad Feeks.

En als het wel echt is, stop aub eens om de piemel van je zoon te wassen. Hij is 11, geen 3.
Alles begint toch bij spelen? door veel te spelen ontdek je vanalles!

dat begint met de vormen van een kubus met driehoek, rondje enz.

Voelen, is ontdekken!! Hij gaat echt niet meteen achter de meiden aan hoor!!
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 23 februari 2011 @ 19:06:

Of hij een zaadlozing zou kunnen hebben? geen idee, en manlief is niet in de buurt kan het niet ff vragen, Iemand?

ik ben een alleen staande moeder

en was em ook niet meer zelf hoor,

vanaf zn 8e jaar wast ie em zelf.

maar ik zit soms met em in bad
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:02:

als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon te maken,

Als jij hém wast??? Dat kan een knul van 11 toch zeker zelf wel???
Zucht... ik zou willen dat heel nederland tegelijk vakantie had. Nu zitten we drie weken met dit soort onzin.
En inderdaad, hij lijkt me toch echt te oud om zijn piemel nog door zijn moeder te laten wassen. Lijkt me wel tijd dat hij dat zelf leert te doen. Verder verwijs ik alle piemel vragen hier door naar papa, die heeft daar toch iets meer verstand van.
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:02:

hoi lief dat je een reactie geeft

hij heeft wel vaker een stijfe hoor,

als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon temaken,

maar dat aftrekken is nieuw voor me.

heeft ie t van iemand afgezien soms?

uhh.. je zegt hier toch zeker zelf dat je em wast en dat je zn velletje naar achteren doet..

Wel onthouden wat je schrijft hoor..
What the fuck? Met je elfjarige zoon in bad? En dan zijn piemel wassen, en z'n velletje naar achter trekken.

Sorry maar dit vind ik echt niet normaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven