Mode & Beauty alle pijlers

Body spray

23-02-2011 20:10 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Laatst had iemand in mijn omgeving body mist van Victoria`s secret. Ik vond het echt heerlijk ruiken, niet zo zwaar als een geurtje.

Nu wil ik niet gelijk vanuit Amerika spullen bestellen, aangezien ik ook aanneem dat er dit soort body sprays/body mist in Nederland zijn.

Iemand enig idee waar je dit kan kopen en welke valt bij jullie in de smaak? Met Google komt ik niet verder dan de Body Shop.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Therme heeft lekkere, gewoon bij de drogist.
Ik ben gek op de badolie van Therme, dus dat ga ik zeker eens proberen! Iemand ook nog andere merken?
Oeh ja, die van VS is zo lekker! Ik kocht hem jaren geleden wel eens. Binnenkort komt er ook een VS winkel op schiphol. Helaas geen lingerie, maar wel de accessoires! Dus ook de body spray
Dat is inderdaad waar! Ik hoop dat dat geregeld is voor juni, aangezien ik dan vanaf Schiphol zal vliegen! Maar tot die tijd zoek ik wel even een goede vervanger ;)
haha, hier net op mijn werk zeg ik tegen een 'klant' u heeft een lekker geurtje op, haar antwoord; bodyspray van VS

toevallig
Zie net dat Schiphol `m niet gaat worden, deze zal alleen toegankelijk zijn voor intercontinentale vluchten :(
Oooh heerlijk! Ik heb ook de Touch of Pink spray, van VS. En nog eentje van Bath&Bodyworks, maar beide merken zijn niet in NL te krijgen. Dus als ik in de VS ben neem ik wat extra's mee, of ik vraag of iemand iets meeneemt. Heb ook wel eens besteld via Ebay. Ik stap niet meer over
Ow shit zeg! Ik haal verder mijn body sprays bij de Body Shop. Maar daar heb je niet veel aan denk ik
Heb je al is in de rituals winkels geroken? Misschien hebben ze daar iets soortgelijks.
rituals inderdaad!

http://www.ritualsshop.nl ... categorie-lichaamsparfum/
Ik vind de groene van Lancome altijd erg lekker
Ik ga eens even kijken. Bedankt voor de reacties!

het heet wel bed en bodymist, maar ik gebruik hem alleen op mijn kussen en slaap daar heerlijk mee in: heerlijk fris geurtje. Om hem op je huis te spuiten is het wel een heel klein flesje voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven