Kind wordt toiletbezoek geweigerd, waarom???

28-12-2007 20:42 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus erg benieuwd of hier ook verkoopsters zijn en wat hier de reden van is.

Mijn dochter van 5 jaar moest vandaag in een kledingzaak ineens erg nodig plassen. Dus ik zei: vraag maar even bij de kassa. Dat deed ze al huppend en met de handen tussen haar benen.

En het werd geweigerd. Ik was zo boos, heb meteen alle koopwaar op de toonbank gelegd en gezegd aju! Als ze een volwassene weigeren oké, maar een kind van net 5 vind ik zo raar.

Nu is het voor mijn dochter nog weer extra moeilijk omdat ze een blaasprobleem heeft, ze voelt niet ruim van tevoren dat ze moet plassen en als ze het voelt moet ze ook meteen. Vandaag ging het dus mis en tijdens het rennen naar een café plaste ze in haar broek.

Ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom een (klein) kind niet even gebruik mag maken van het toilet.

Dus vandaar mijn vraag hier.
Ik denk dat een bank het zich juist niet kan veroorloven om klantonvriendelijk te zijn. Toch wel een belangrijk aspect in het hele bankgebeuren denk ik..
quote:Zuss schreef op 31 december 2007 @ 00:54:

[...]

Het is dus pure onwil. Want in een klein filiaal zijn er echt geen meerdere toiletten. Dus dan mag ik wel naast de kluis plassen. Mag ik het niet meer snappen?Nee het is mag niet zomaar want niet veilig. Als de hypotheek adviseur besluit om mee te lopen naar de wc moet hij/zij dat zelf weten, al zijn deze gesprekken meestal op het hoofdkantoor dus dan is het geen probleem. Iemand die zich langere tijd in ons kantoor bevind zal eerder worden toegelaten, of dat nou voor een afbetalingsregeling is of voor een hypotheek, dan iemand die snel even komt pinnen en dank bedenkt dat ie ook best wel even van ons toilet gebruik kan maken.
quote:minny schreef op 31 december 2007 @ 00:43:

[...]

Mijn ervaring is juist dat de begeleider er dwars doorheen gaat praten als ik het woord direct tot degene in de rolstoel richt! Dat verbaasd me iedere keer weer... Iemand die met zijn moeder, vader, broer, zus ofwat dan ook op stap is..is geen begeleider...van begeleiders spreek je als iemand werkgerelateerd met iemand in een rolstoel komt..en ja, dan kan het zijn dat de begeleider het gesprek overneemt..
Dacht ik ook direct Inad. Minny lijkt me niet geschikt voor een serviceverlenend beroep.
Geen bijzonderheden
Jezus, dan geef je een junk een bak koffie, is dat zo erg? Ik begin een beetje op een heilsoldate te lijken nu, maar bij 1 van mijn vorige banen (ik heb er nogal wat gehad ) lagen altijd 2 a 3 zwervers te pitten als ik 's ochtends vroeg aankwam. Ik was altijd de 1e, dus moest het alarm eraf halen enzo.

Het 1e dat ik deed was een kan koffie pakken voor die mannen, plastic bekertjes erbij en naar beneden brengen. Mijn collega die een half uurtje later kwam nam alles weer leeg mee naar boven.

Nooit problemen gehad met enorme toeloop van andere junks / zwervers. (wel hele vieze stinkende afscheidszoenen op m'n laatste dag daar. Ik m is nu ook een kotssmiley )
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Minny, waarom beantwoord je mijn vraag niet dan?
quote:Inad schreef op 31 december 2007 @ 00:57:

Minny, als je zo ongeluk bent in je werk, waarom zoek je dan geen andere baan, waarin je geen irritante mensen hoeft te weigeren of fatsoenlijk te woord hoeft te staan?Ach we gaan wederom persoonlijk worden? En wat heeft deze vraag met de discussie te maken? Wat gaat het bijdragen? Nou?

Laat maar, welterusten!
Sis, of een lekker gebraden konijntje.
Geen bijzonderheden
Roosvrouw
Zuss, het wordt hoog tijd dat je stopt met het geven van die voorbeelden. Je getroost je zeer veel moeite op de werk, overige en actueel pijler om een reputatie als Ultieme Bitch op te bouwen, pas maar op hoor. Straks komen mensen achter hoe de echte Zuss is.
vandaag ga ik van alles kunnen
Ach roosvrouw, zolang ze het niet op een forum duidelijk kunnen maken...hoe moeten ze het dan ooit aan de desbetreffende personen duidelijk maken?

Kunnen ze het uberhaupt aan zichzelf duidelijk maken vraag ik me dan af...
Yas
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Mensen...welterusten..

Ik ga even poepen en plassen en dan naar bed.
quote:roosvrouw schreef op 31 december 2007 @ 01:03:

Zuss, het wordt hoog tijd dat je stopt met het geven van die voorbeelden. Je getroost je zeer veel moeite op de werk, overige en actueel pijler om een reputatie als Ultieme Bitch op te bouwen, pas maar op hoor. Straks komen mensen achter hoe de echte Zuss is. Fúck daar gaat m'n reputatie.
Sis Kill and attack!
Geen bijzonderheden
High hopes,

Aangezien er ook nu weer niet inhoudelijk gereageerd wordt, lijkt het me duidelijk dat Minny vooral even wil laten zien dat zij toch echt wel tegengas durft te geven in een verhitte discussie. Want hee, zij behandelt iedereen gelijk, dus ook "zielige" mensen.

Wat maakt het uit dat je eigenlijk zelf ook al lang weet dat het inderdaad mensonterend is en dat er geen excuus voor is, wat maakt het uit dat je over de rug van iemand die net weduwe is je gelijk moet halen, als je maar even hebt laten zien dat jij wel Heul Stoer bent, en echt niet met "het groepje'" meelult. Lekker tegendraads, want meelullen is voor mietjes.
Am Yisrael Chai!
HighHopes, wellicht heb ik te veel 'high hopes', maar mijn ervaring is dat veel van die houding in ene acuut foetsie is als het iemand zélf of een geliefde treft. Next best thing; face to face geconfronteerd worden met de harde werkelijkheid. Het aanhoren van alle emoties en gevolgen, dat werk. De reden waarom die houding -al dan niet tijdelijk- verandert kan mij mijn kont oxideren in dit soort gevallen, zolang die maar verandert.
quote:summerbreeze21 schreef op 31 december 2007 @ 01:05:

Mensen...welterusten..

Ik ga even poepen en plassen en dan naar bed.

Vergeet je pasje niet

Ik ga ook slapen, trusten! Morgen weer een drukke dag voor de boeg, want moet alle winkelmeisjes lastig vallen en overal naast het klantentoilet gaan plassen.
Zuss, test dan aub ook in mijn regio en mail mij even het lijstje waar géne-vrij te winkelen valt. Trusten!
quote:Zuss schreef op 31 december 2007 @ 01:07:

[...]

Vergeet je pasje niet

quote:minny schreef op 31 december 2007 @ 01:01:

[...]

Ach we gaan wederom persoonlijk worden? En wat heeft deze vraag met de discussie te maken? Wat gaat het bijdragen? Nou?

Laat maar, welterusten!

Persoonlijk worden? Het is een hele serieuze vraag hoor, Minny.

En wat heeft het met de discussie te maken? Misschien zijn er wel veel meer mensen die een dienstbaar beroep hebben, maar eigenlijk een schijthekel hebben aan dienstbaar zijn. Daar zou zomaar voor een heel groot deel het hele probleem kunnen liggen van verminderde behulpzaamheid en vriendelijkheid.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:roosvrouw schreef op 31 december 2007 @ 01:06:

HighHopes, wellicht heb ik te veel 'high hopes', maar mijn ervaring is dat veel van die houding in ene acuut foetsie is als het iemand zélf of een geliefde treft. Next best thing; face to face geconfronteerd worden met de harde werkelijkheid. Het aanhoren van alle emoties en gevolgen, dat werk. De reden waarom die houding -al dan niet tijdelijk- verandert kan mij mijn kont oxideren in dit soort gevallen, zolang die maar verandert.

Ik heb volgens mij ook al een keer of vier aan bettyboop gevraagd of ze ook zoveel begrip heeft als het haar eigen moeder, oma of man zou betreffen, maar daar kwam uiteraard geen antwoord op.

Laten we er maar vanuit gaan dat het vooral een pose is die ingegeven wordt door frustratie jegens een aantal deelnemers aan deze discussie (lees: de usual suspects ) .
Am Yisrael Chai!
Dus is het eigenlijk gewoon de stoere meid uithangen op een vrouwenforum?

Bijzonder ziek...zeker over de rug van een weduwe...in-en intriest...bah
quote:Zuss schreef op 31 december 2007 @ 01:07:

[...]

Vergeet je pasje niet

Ik ga ook slapen, trusten! Morgen weer een drukke dag voor de boeg, want moet alle winkelmeisjes lastig vallen en overal naast het klantentoilet gaan plassen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat mij dan weer opvalt...of opgevallen is...

Ik werk zelf met verstandelijk gehandicapten met ernstige gedragsproblemen...zodra je daar in een winkel vraagt of je even snel met ze naar de wc mag..dan weten ze niet hoe snel je ze moeten helpen...ongeacht of er nu een kluis staat of toevallig een mobieltje van 1 van de medewerkers ligt..

Ik snap het niet...waarom zij wel en voorgaande voorbeelden niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven