Jazeker, zo heb ik mijn vriend leren kennen - inmiddels 4 jaar geleden
Hoe vul jij het liefst een vrije middag of avond in je eentje?
Anoniem_91620
woensdag 23 februari 2011 om 23:14
Mijn laatste aankoop via MP was een auto.
En een vrije middag of avond alleen vul ik het liefst door lekker op de bank te gaan liggen onder een dekentje. Goed boek erbij of een leuke film en wat lekkers te snacken. Daar word ik wel blij van
Wat is de grootste blunder die je ooit hebt begaan?
Anoniem_6362ce9a6934b
donderdag 24 februari 2011 om 15:56
ai een pijnlijke! ik had net iets met een jongen en dacht dat ik hem tegen kwam in de kroeg. zonder dat hij mij zag draaide ik hem om en begon 'm te zoenen. hij reageerde nogal apart waardoor ik wel door had dat er wat was, hij bleek de tweeling broer te zijn mijn vriendin heeft krom gelegen van het lachen ik vond het vooral pijnlijk de relatie met zijn broer heeft overgens nog ruim één jaar geduurd.....
Jep, mijn portomenee met daarin geen cash maar wel een hoop pasjes. Na aangifte te hebben gedaan issie uiteindelijk een paar maanden later ergens in een struik door wat tuinmannen gevonden.
Hoe (veel) volg jij het nieuws?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zo'n 20x per dag op NOS text kijken en 3x per dag het nieuws op tv.
En jij?
Anoniem_91620
vrijdag 25 februari 2011 om 15:05
Lastig te zeggen, de ene dag meer dan de andere dag. Ik probeer iedere avond naar het journaal te kijken, maar dat lukt ook niet altijd. En als ik in de auto zit dan pik ik het nieuws op de radio vaak ook wel even mee.